Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@02:23:49 GMT

ورود 3 برابری نیاز گاز « ال پی جی» به قم

تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۴۷۷۱

ورود 3 برابری نیاز گاز « ال پی جی» به قم

ایسنا/قم معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم گفت: علیرغم آمار و ارقام اعلام‌شده در توزیع و پخش گاز «ال پی جی» در استان مشکل‌داریم، درحالی‌که سه برابر نیاز استان گاز مایع وجود دارد.

مهرداد غضنفری عصر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار استان که در سالن جلسات امام رضا(ع) فرمانداری برگزار شد، گفت: یکی از مهمترین اشکالاتی که در عرصه تنظیم بازار مرتبط با گزا مایع وجود دارد عدم اجرایی شدن مصوبات ستاد تنظیم بازار در ارتباط با تأمین گاز مایع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این جلسات نباید تبدیل به محفلی برای بحث‌های دوطرفه شود و باید دبیرخانه گزارش دهد که مصوبات مربوط به تأمین گاز مایع تا چه حد پیگیری شده و چه بخش‌هایی اجرایی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم با ذکر این مطلب که نظارتی بر فرایند توزیع گاز مایع در استان وجود ندارد، گفت: باید به‌صورت عملیاتی گفته شود که آیا کمیته‌های مربوطه به وظایف خود عمل کرده‌اند یا نه.

وی گفت: در جلسه قبل اعلام شد که کشاورزان در استفاده از کپسول گاز مایع مشکل‌دارند. شرکت توزیع و پخش گاز مایع استان باید مشخص کند که سهمیه‌های گاز مایع استان کجا می‌رود.مخاطب اصلی ما شرکت توزیع و پخش گاز مایع است اما علیرغم آمار و ارقام اعلام‌شده در توزیع و پخش گاز «ال پی جی» در استان مشکل‌داریم، درحالی‌که سه برابر نیاز استان گاز مایع وجود دارد.

وی افزود: باید نیاز استان از سوی سازمان صمت احصاء شود. شرکت توزیع و پخش فرآورده‌های نفتی هم  باید مستندات تأمین نیاز گاز استان را ارائه دهد.

وی با اشاره به افزایش قیمت مرغ نیز با ذکر این مطلب که قیمت‌ها که کاهش یابد دیگرکسی حرفی نمی‌زند، گفت: قانون‌گذار و دولت فرایندی را مشخص کرده که در صورت افت قیمت‌ها پشتیبانی به تنظیم بازار قیمت مرغ ورود کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم افزود: سازمان جهاد کشاورزی به‌عنوان وسیله تأمین وظیفه  سنگینی در مورد تنظیم قیمت‌ها در بازار دارد و در صورت بروز تخلف دستگاه‌های مربوطه ورود کرده و اقدام می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد

به گزارش خبرنگار مهر، با توجه به آغاز سفرهای حج عمره و پس‌از آن سفرهای حج تمتع، وضعیت بازار نرخ ریال عربستان بر این اساس است؛ قیمت ارز ریال عربستان هم اکنون نسبت به روز گذشته (در لحظه تنظیم خبر) ریزش ۸۰ تومانی را تجربه کرده و به ۱۷,۳۵۱ تومان رسیده است.

همین‌طور، امروز سه شنبه (۴ اردیبهشت) تا لحظه تنظیم این خبر، دینار عراق با قیمت ۴۹.۷۰۰ تومان، درهم امارات با قیمت ۱۷ هزار و ۵۷۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 6086619

دیگر خبرها

  • دانشمندان تنها در ۱۵۰ دقیقه الماس ساختند
  • توزیع ۱۰۰۰ تن مرغ و گوشت قرمز منجمد تنظیم بازاری در مازندران
  • توزیع یک هزار تن مرغ و گوشت قرمز تنظیم بازاری در مازندران
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید
  • بررسي قيمت گوشت با قيمت هاي نامتعارف در جلسه تنظيم بازار استان
  • توزیع بیش از ۲۴ تن اقلام اساسی طرح تنظیم بازار در سپیدان
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • افرایش دو برابری داروخانه‌ها در خوی
  • اعلام قیمت و شرایط پرداخت تاکسی‌های برقی
  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد