Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: رعایت قانون و اصل بی طرفی برای همه مسئولان، برگزار کنندگان، اجرا کنندگان و ناظران از جمله محورهای اساسی یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و باید همه حافظ آرای مردم باشیم.

"حسین کلانتری" در نشست هم اندیشی که با حضور اعضای هیات های اجرایی مراکز حوزه های انتخابیه یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد، بر تامین امنیت روانی جامعه در انتخابات تاکید کرد و افزود: در برگزاری انتخابات شفاف عمل می کنیم و چیزی برای پنهان کردن نداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به اینکه اعضای هیات های اجرایی متشکل از معتمدین مردم مناطق مختلف استان هستند، اظهارکرد: انتظار می رود با رعایت امانت داری در برگزاری هرچه بهتر این انتخابات ما را یاری کنید.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر اینکه فرمانداری که به عنوان سرباز جمهوری اسلامی انتخاب شده باید با اقتدار انجام وظیفه کند، خاطرنشان کرد: هر فرمانداری به هر دلیلی نمی تواند در این انتخابات بی طرف باشد خودش کنار برود.
کلانتری تصریح کرد: کوچک ترین خدشه ای نباید به آراء مردم وارد شود و ما باید با همدلی و عملکرد مطلوب خود زمینه اطمینان و اعتماد مردم را به نظام فراهم کنیم.
وی تاکید کرد: حمایت یک مسئول از کاندیدای خاص مطلقاٌ برای ما قابل پذیرش نیست و در صورت مشاهده چنین موردی در اسرع وقت برخورد خواهد شد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه مسئولان باید از هرگونه جانبداری خودداری کنند، ادامه داد: روحیه بی طرفی و امانت داری در بین مسئولان و اعضای هیات اجرایی تقویت شود.
کلانتری با اشاره به اینکه دشمن برای انتخابات برنامه ها دارد، عنوان کرد: نباید اجازه دهیم سناریوی دشمن برای انتخابات مجلس پیاده شود.
وی خواستار نظارت دقیق برای هرچه بهتر برگزار کردن انتخابات شد و اظهارکرد: فرمانداران و اعضای هیات اجرایی شعبه به شعبه امکانات، وضعیت ترافیکی، تردد، برق اضطراری، کاربران رایانه، پشتیبانی و ...را رصد و در صورت وجود مشکل نسبت به رفع آن در کمترین زمان ممکن اقدام کنند.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بر جلوگیری از هرگونه شائبه و بی اعتمادی در ذهن مردم تاکید کرد و گفت: هرگونه عزل و نصب در شهرستان‌ها ممنوع و در مرکز استان باید قبل از هرگونه اقدامی با رئیس ستاد انتخابات استان هماهنگی انجام شود.
وی در خصوص برگزاری آئین های افتتاح و کلنگ زنی نیز اظهارکرد: افتتاح یا کلنگ زنی موردی نداریم مگر در ایام دهه مبارک فجر که با حضور مسئولان کشوری انجام می شود.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه بار اصلی برگزاری انتخابات از صفر تا صد، روی دوش فرمانداران سنگینی می کند، تصریح کرد: هرگونه تخلفی را در هر مرحله ای مشاهده کنیم به طور قطع برخورد می کنیم.
کلانتری عنوان کرد: نظام، دولت و ملت همه خواستار برگزاری انتخاباتی بی طرفانه و سالم هستند و ما باید در این خصوص به رسالت واقعی خود عمل کنیم.
وی با تاکید بر اینکه قانون فصل الخطاب است، بیان کرد: بدون هیچ مماشاتی رعایت قانون و حرکت در ریل قانون انتخابات در دستور کار است.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی استاندار كهگيلويه و بويراحمد انتخابات 98 انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۴۸۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید طالبی پور ظهر دوشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: کهگیلویه و بویراحمد با توجه به شرایط آب و هوای بسیار خوب و تنوع زیستی و اقلیمی مقصد مناسبی برای گردشگران است

وی بیان داشت: بوم گردی در سال‌های اخیر مورد استقبال قرار گرفته و این استان نیز دارای مناطق مختلف و اقامتگاه‌های بوم گردی متنوعی است.

طالبی پور اظهار داشت: در مناطق گرمسیری و سردسیری استان جاذبه‌های گردشگری بسیاری وجود دارد که از مهمترین آنها، آبشار یاسوج، آبشار یاسوج، آبشار کمردوغ، جاذبه‌های گردشگری شهر سی سخت مانند کوه‌گل، چشمه میشی، غار ده‌شیخ، بافت تاریخی دهدشت، چشمه بلقیس چرام، دست نوشته‌های تنگ سولک بهمئی و شلال‌دون باشت است.

وی امام زادگان تاریخی همچون امامزادگان سید محمد کهگیلویه، امام زاده علی (ع) چرام و بی بی حکیمه گچساران را از مهم‌ترین جاذبه‌های گردشگری مذهبی استان عنوان کرد.

طالبی پور اظهار داشت: کهگیلویه و بویراحمد، ۳۲۰ جاذبه طبیعی دارد که می‌توان با جذب بیشتر گردشگر، در این مناطق گردشگری، اشتغالزایی ایجاد و توسعه اقتصادی را میسر کرد.

کد خبر 6092075

دیگر خبرها

  • ۱۶ روستای هدف گردشگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد
  • آغاز کوچ عشایر به مناطق ییلاقی کهگیلویه و بویراحمد
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ورود اولین دستگاه رادیوتراپی به کهگیلویه و بویراحمد بعد از سال‌ها انتظار
  • تالیف و تدوین ۲۰۰ کتاب با موضوع ایثار و شهادت در کهگیلویه و بویراحمد
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی
  • کهگیلویه و بویراحمد نیازمند آمبولانس آفرود است
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد