Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون صدراعظم اتریش با برنامه دولت برای اعمال ممنوعیت حجاب معلمان مخالفت کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از البوابه، «ورنر کوگلر» معاون صدراعظم و رئیس حزب سبز اتریش مخالفت خود را نسبت به برنامه دولت برای ممنوعیت حجاب معلمان اعلام کرد.

کوگلر افزود: این مسئله برای حزب سبز اتریش غیرقابل قبول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی درپاسخ به اظهارات «سوزانا راب» وزیر ادغام اتریش مبنی بر تصویب قانون ممنوعیت حجاب برای معلمان زن، گفت: این پیشنهاد امکان اجرایی شدن ندارد، زیرا غیرعملی و مغایر با واقعیت جامعه است.

حزب خلق اتریش که ائتلاف دولتی آن را هدایت می کند، پیش از این اعلام کرد که قصد دارد سن ممنوعیت پوشش حجاب دختران را در مدارس از 10 سالگی به 14 سالگی افزایش دهد.

 

این اقدام بخشی از تدابیر «زباستیان کورتس» رهبر حزب خلق برای جذب حمایت بیشتر هوادارانش است.

گفتنی است، اتریش بیش از هشت میلیون و 315 هزار نفر جمعیت دارد که نزدیک به 560 هزار نفر از آنها را مسلمانان تشکیل می دهند. دین  اسلام از سال 1912 میلادی یکی از ادیان رسمی در این کشور به شمار می آید. بیشتر مسلمانان در دهه 1960 از ترکیه، بوسنی و هرزگوین، پاکستان و برخی از کشورهای عربی وارد این کشور شدند. ایالت فورآرلبرگ پرجمعیت ترین منطقه مسلمان نشین را به خود اختصاص داده است.

پایان پیام/44

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد شهادت سردار سلیمانی سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما طرح ملی فهما طرح ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی فهما اتریش مسلمانان حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۲۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) با تاکید بر اینکه از ظرفیت بالای مردم و خیرین در کمک به دانش‌آموزان نیازمند باید استفاده بهینه شود، گفت: بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو در مقاطع مختلف، تحت حمایت این نهاد امدادی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، حبیب‌الله سوده اظهار کرد: یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور، ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که تعداد زیادی از این افراد معلمان هستند، همکاری ۴۰ ساله کمیته امداد و وزارت آموزش و پرورش در جشن مهم با محوریت علم و دانش و دانایی با نام جشن عاطفه‌ها قابل تقدیر است.

وی افزود: آنچه امروز توقع محرومان است، فرصت تلاش و معاش در شرایط سخت اقتصادی امروز است و در همین راستا تعداد زیادی از استعدادهای برتر در خانواده‌های محروم با کمک کمیته امداد به کارآفرینی رسیده‌اند و برای افراد جامعه ایجاد شغل کرده‌اند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد ادامه داد: آنچه که در جامعه ما در فرهنگ نوجوانان تحت حمایت باید برجسته شود، هویت‌بخشی به استعداد عقلی و فکری و استعداد انقلابی و دینی است که نقش معلمان با بینش فرهنگی و اقتصادی توامان در این زمینه بسیار مهم است.

آسوده با اشاره به حمایت از ایتام توسط دانش‌آموزان و معلمان نیکوکار خاطرنشان کرد: تعداد یک میلیون و ۴۰۰ هزار حامی در سراسر کشور ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین را حمایت می‌کنند که حدود ۱۰ درصد از این حامیان زیر ۲۰ سال هستند.

کد خبر 749633

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • دشمن در حال برنامه ریزی برای از بین بردن عفاف و حجاب است
  • افشاگری کیهان از مخالفت دولت با لایحه حجاب | گیر داستان کجاست؟
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت دولت با لایحه عفاف و حجاب
  • همایش تجلیل از معلمان بوئین میاندشت
  • افشاگری کیهان درباره مخالفت با لایحه عفاف و حجاب
  • ساترا مسئولیت دارد جلوی محتوای تحریفی را بگیرد
  • واکنش جبلی به جلوگیری از پخش سریال «حشاشین»
  • واکنش رئیس صدا و سیما به ممنوعیت پخش «حشاشین»
  • حمایت کمیته امداد از بیش از ۸۰۰ هزار دانش‌آموز و ۵۰ هزار دانشجو