Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@14:02:15 GMT

سردار سلیمانی شهید تحقق امنیت در دنیا بود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۵۳۰۰

سردار سلیمانی شهید تحقق امنیت در دنیا بود

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی، نماد امنیت در عرصه بین‌الملل بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی شهید مقابله با خشونت، افراطی‌گری و شهید تحقق امنیت در دنیا بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، آیت‌الله «رضا رمضانی» در مراسم گرامیداشت شهادت سردار قاسم سلیمانی و جان‌باختگان سانحه هوایی در حرم خواهر امام (ع) اظهار کرد: متاسفانه در سانحه هوایی اخیر جوان‌های نخبه‌ای را از دست دادیم که برای ملت ایران بسیار سخت بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه بررسی‌های دقیق‌تر در خصوص این حادثه در حال انجام است، تاکید کرد: متاسفانه وضعیت خاص جنگی در آن شرایط و خطای انسانی سبب وقوع این اتفاق تلخ شد.

 

وی به تشییع جنازه سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اشاره کرد و گفت: تشییع میلیونی این شهید در چند شهر بزرگ کشور یک پدیده بود.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه سردار شهید سلیمانی به لحاظ فردی و اجتماعی دارای صفات برجسته‌ای بود، تاکید کرد: این شهید گرانقدر اهل محبت، معرفت، ادب و طاعت الهی بود.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه در قرآن کریم آمده که مؤمن با کار نیک، محبوب قلب‌ها می‌شود، تصریح کرد: سردار شهید سلیمانی با ایمان و اخلاصی که داشت مورد توجه مردم قرار گرفته بود.

 

*سخنان سردار شهید سلیمانی مجلس خبرگان را آرام می‌کرد

آیت‌الله رمضانی به خاطره حضور سردار سلیمانی در جمع خبرگان رهبری اشاره و بیان کرد: حضور سردار و سخنان ایشان سبب آرامش جمع می‌شد و با متانت در گفتار، تحلیل دقیق ارائه می‌کرد.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به لحاظ امنیتی و دفاعی، جزء چند نفر شخصیت اول جهانی است، تصریح کرد: ادبیات سردار فرماندهی نبود بلکه ادبیات بندگی بود و در عین قاطعیت و شجاعت، بی‌تکلف و اهل تدبیر بود.

 

وی با تاکید بر اینکه شهید حاج قاسم، هیچ نوع افراط و تفریطی در مسیر زندگی نداشت، گفت: این شهید بزرگوار به هیچ جناحی تعلق نداشته و به معنای واقعی کلمه، انقلابی بود و انقلابی‌گری را خط قرمز خود می‌دانست.

 

آیت‌الله رمضانی افزود: شهید سلیمانی نسبت به نظام و ولایت متعبد بود و خود را فدایی انقلاب می‌دانست.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه شهید قاسم سلیمانی فرمانده عملیات بزرگ آزادسازی حرم حضرت زینب(س) و حرم اهل بیت در کربلا، نجف و سامرا بود، گفت: این شهید بزرگوار بزرگترین خدمت را به اهل بیت(ع) انجام داد.

 

وی به حضور میلیونی مردم در تشییع جنازه شهید سلیمانی در شهرهای تهران و کرمان اشاره و تصریح کرد: این حضور به حدی بود که تشییع در برخی شهرها تا 9 ساعت به طول انجامید.

 

* ۱۳دی، روز نماد مقاومت در عرصه بین‌الملل نام‎گذاری شود

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی به همراه همرزمش ابومهدی و با دستور محور شرارت در عراق به شهادت رسید، گفت: 13 دی باید به عنوان روز نماد مقاومت در عرصه بین الملل نام‎گذاری شود.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با بیان اینکه آمریکا به دنبال این است که در یک سلطه جهانی همه دولت و ملت‌ها را همرنگ خود کند، خاطرنشان کرد: آمریکا خود را یکه‌تاز مدیریت جهانی می‌داند و در حالی کشورها را از دانش صلح‌آمیز هسته‌ای محروم می‌کند که خود بمب هسته‌ای دارد و حمله اتمی به هیروشیما و ناکازاکی را رقم زده است.

 

وی به اشاره به اینکه مشکلات داخلی و برخی بی‌ تدبیری‌ها در کشور محرز است، گفت: امروزه کشور نیازمند مدیریت جهادی است و برای قرار گرفتن در مسیر تمدن اسلامی باید خود را نشان دهیم.

 

آیت الله رمضانی به جایگاه ایران اسلامی در جامعه بین‌الملل اشاره و تاکید کرد: انقلاب اسلامی همه معادلات دینی در سراسر دنیا را متحول کرده است.

 

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) به پیچ تاریخی مدنظر مقام معظم رهبری در عصر حاضر اشاره و تصریح کرد: در این برهه حساس باید قدرتی باشد که در برابر زورگویی و جریان استکبار خود را نشان دهد.

 

وی به نهادینه شدن فقر، بی عدالتی و ظلم در دنیا اشاره کرد و گفت: باید در مقابل این بردگی مدرن کسانی باشند و مقاومت کنند.

 

* آمریکا با شعار دفاع از حقوق بشر، مردم را فریب می‌دهد

آیت‌الله رمضانی یکی از دستاوردهای نظام اسلامی را استکبار ستیزی دانست و اظهار کرد: آمریکا همواره برای استعمار ملت و دولت‌ها در تلاش است و با شعار دفاع از حقوق بشر، مردم را فریب می‌دهد.

 

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه شهید سردار قاسم سلیمانی، فرماندهی محو جریان افراطی داعش بود، گفت: دشمنان امروزه در فضای مجازی به دنبال تحریف شخصیت این مجاهد بشریت است.

 

وی به راه‌اندازی و مدیریت جریان افراطی داعش توسط آمریکا اشاره و تاکید کرد: نتیجه ایجاد این جریان تکفیری، شهادت هزاران نفر به فجیع‌ترین شکل ممکن بود.

 

آیت‌الله رمضانی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی، با تدبیر خود وعده نابودی داعش را داد و به وعده خود عمل کرد.

 

*برگزاری ۴۰۰ مجلس بزرگداشت برای شهید سلیمانی در هند

دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت(ع) با اشاره به اینکه  شهید قاسم سلیمانی، نماد امنیت در عرصه بین‌الملل بود، اظهار کرد: سردار سلیمانی شهید مقابله با خشونت، افراطی‌گری و شهید تحقق امنیت در دنیا بود.

 

وی با بیان اینکه نباید به راحتی از تحلیل های دقیق بین الملل نسبت به تلاش های این سردار غافل بود، افزود: اگر جریان داعش محو نمی‌شد، امروزه آمریکا و اروپا هم امنیت نداشت.

 

آیت‌الله رمضانی با اشاره به اینکه شهید حاج قاسم سلیمانی، مقاومت را در عرصه بین‌الملل احیا کرد، اذعان کرد: علاوه بر بزرگداشت این شهید در کشورهای مختلف، فقط در کشور هند بیش از 400 مجلس بزرگداشت برای این شهید برگزار شد.

پایان پیام/164

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد سردار سلیمانی فهما طرح ملی فهما شهادت سردار سلیمانی رویداد ملی فهما سقوط هواپیمای اوکراینی اردبیل خبرگزاری شبستان شهید قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی دبیرکل مجمع جهانی اهل بیت ع خواهر امام رشت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها

۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس، هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، کاروان عظیم دختران حاج قاسم استان اصفهان برای سومین سال به سوی مزار حاج قاسم سلیمانی راهی شدند؛ پشتوانه این اعزام عظیم، اجتماع بزرگ دختران حاج قاسم است که در ایام شهادت حاج قاسم برگزار شده است و در ادامه حدود ۲۰۰۰ نفر از دختران و مادران اصفهانی در قالب ۵۰ دستگاه اتوبوس هم‌زمان با ایام شهادت سرلشکر زاهدی و تحقق عملیات وعده صادق با سردار دل‌ها، شهید حاج قاسم سلیمانی فرمانده جبهه مقاومت و سیدالشهدای مدافع حرم در گلزار شهدای کرمان تجدید میثاق خواهند کرد.

فصل این اعزام همه ساله در اردیبهشت بوده که در این دوره نیز زائران از ۴۰ نقطه شهر به سمت کرمان رفتند و از نکات قابل توجه این سفر حضور دختران دهه هشتاد و نودی است؛ مدت زمان این سفر حدود ۵۰ ساعت بوده که در آن برنامه‌هایی از جمله اجتماع در مصلای امام علی (ع) کرمان، حرکت به سمت بیت‌الزهرای حاج قاسم و در نهایت حضور در مزار حاج قاسم در ساعت ۰۱:۲۰ پیش‌بینی شده است.

کد خبر 749707

دیگر خبرها

  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • (عکس) اهدای پیراهن تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی
  • اعلام خبر شناسایی پیکر شهید عباس رمضانی
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • پیکر شهید عباس رمضانی پس از ۳۸ سال شناسایی شد
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • نواخته شدن زنگ سپاس در مدارس گیلان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵