Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@08:37:46 GMT

# زینب ابوطالبی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۵۳۱۴

# زینب ابوطالبی

زینب ابوطالبی مجری شبکه افق بعد از اینکه پخش بخشی از حرف‌هایش در یکی از برنامه‌های این شبکه جنجالی شد عذرخواهی کرد تا این بحث همچنان باز بماند. ابوطالبی در ویدئوی عذرخواهی‌اش گفت: «این برنامه ۹ روز قبل از سقوط هواپیما ضبط شده و هیچ ارتباطی به ماجراهای اخیر ندارد. بابت سوءتفاهم پیش آمده عذرخواهی می‌کنم و کاش ۵ دقیقه بعدی این کلیپ هم دیده می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

بعضی‌ها از این عذرخواهی استقبال کردند اما برعکس به دل خیلی‌ها هم ننشست. مخصوصاً اینکه ابوطالبی در این ویدئو گفت:«به‌نظر می‌رسد باید عذرخواهی کنم.» و البته درباره زمان پخش برنامه صحبت کرد که کاربران زیادی درباره این می‌نوشتند که حرف‌هایی که او زده بدون توجه به زمان پخش هم نامناسب بوده است...» با وجود این ویدئو و این عذرخواهی امروز هم هشتگ زینب ابوطالبی اولین هشتگ شبکه‌های اجتماعی بود البته از سوی دیگر مصاحبه‌ای از محمد صادق کوشکی میهمان برنامه «جهان آرا» شبکه افق منتشر شد که گفته بود بابت حرف‌هایش درباره رخشان بنی اعتماد عذرخواهی نمی‌کند. او گفته است: «عذرخواهی نمی‌کنم؛ ذهن بعضی‌ها معیوب است. به من زنگ می‌زنند که عذرخواهی کن، از چی عذرخواهی کنم؟ عذرخواهی ندارد. جمله‌ای کاملاً معمولی و استاندارد بوده که هیچ مشکل قانونی ندارد و حتی مشکل اخلاقی هم ندارد.» درباره این حرف‌های کوشکی هم اظهارنظرهای زیادی در شبکه‌های اجتماعی خواندیم: «این عذر‌خواهی نیست اسمش طلبکاریه. می‌گی در حق من بی‌انصافی شده. خانم زینب ابوطالبى شما گفتی «هر کی اعتقاد نداره جمع کنه بره» جمله خودت بود در هر فضایی و در هر تاریخی .»، «وقاحت از ویدئوی به اصطلاح عذرخواهی اون خانم می‌باره.»، «باید این عذرخواهی را قبول کرد و فشاری که شبکه‌های اجتماعی توانسته‌اند برای این واکنش‌ها ایجاد کنند را به فال نیک گرفت.»، «کدوم ما مصونیم از خطا کردن؟ اینکه شهامت عذرخواهی داشته باشیم هنر هست»، «سوء‌تفاهم شده؟ این‌طور به نظر می‌رسه؟ تو اون موقعیت زمانی؟ فیلم رو بزنیم از عقب‌تر ببینیم؟ نه! خواهر من، شما حتی به صراحت عذرخواهی هم نمی‌کنی. شاید بگویی نیت‌خوانی می‌کنم، راستش را بخواهی اعتقادی به عذرخواهی نداری. فقط زیر بار فشارعمومی توجیه می‌کنی.»،   «تازه میگی به نظر میرسه؟ نخیر خانم مجبوری عذرخواهی کنی و اگر فشار فضای مجازی نبود شما عذرخواهی نمی‌کردی...»، «درسته که مردم ما هنوز با فرهنگ عذرخواهی غریبگی میکنن ولی الحمدلله داره قدم‌های خوبی برداشته میشه. باشد که همه گیر بشه و هرکسی مسئولیت اشتباهشو بپذیره»، «در هر بستری اون حرفها رو نگاه کنی فرقی نمی‌کنه. چه قبل از سقوط هواپیما و چه بعد. حرفهاش جای تفسیر باز نگذاشته که میگه منصف باشیم.»، «همین الان گیر دادن به این کوشکی که عذرخواهی کنه هم یه کار بی‌ربطیه. خب این آدم همینه. تریبون بهش دادن نظرش اینه که میگه. طرز فکرش همینه. الان عذرخواهی کنه کدومتون باور می‌کنید؟ فقط دل خنک کردنه. یه راند دیگه بهش فحش میدن و تحقیرش میکنن و بعد هیچ.»، «صد رحمت به ابوطالبی، کوشکی هیچ‌رقمه از خر شیطون پیاده نمیشه»

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۳۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!

به گزارش «تابناک» به نقل از تئاتر آنلاین، این پلتفرم نوشت: مجموعه نماوا ضمن پوزش از هنرمندان شریف و نجیب و جامعه اصناف سینمای ایران تاکید دارد که تداوم رابطه مودت‌آمیز و محترمانه با سرمایه‌های گران‌سنگ سینمای ایران هم‌چنان مهم‌ترین سرمایه او خواهد بود.

با این حال انجمن بازیگران در واکنش به این موضوع نوشتند که موضوع را از مراجع ذیصلاح پیگیری می کنند.

همچنین روابط عمومی خانه سینما نوشت : هیأت رئیسه خانه سینما (جامعه اصناف سینمای ایران) با توجه به اظهارات اخیر نایب رئیس پلتفرم نماوا که موجب تشویش اذهان عمومی و واکنش های گسترده اعضای صنوف سینمای ایران شده است، بررسی این موضوع را به شورای صیانت خانه سینمای ایران ارجاع می دهد. بدیهی است نتیجه و عکس العمل لازم پس از اظهار نظر شورای صیانت به اطلاع اعضای محترم سینمای ایران خواهد رسید.

دیگر خبرها

  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • کلوپ: از هواداران لیورپول عذرخواهی می‌کنم
  • کلوپ: فقط می‌توانم از هواداران لیورپول عذرخواهی کنم
  • جبلی: آیین نامه حق پخش در حال تدوین است/ بابت تصاویر بد برخی مسابقات فوتبال عذرخواهی می کنم+ فیلم
  • استقبال گسترده دانش‌آموزان یزدی از رویداد ایده شو دانش‌آموزی
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • لحظات عذرخواهی ورزشکار ایرانی از سوپرمدل روس
  • (ویدئو) واکنش جالب شبنم مقدمی به روش عذرخواهی محسن شریفیان: سمت من نیا!
  • عذرخواهی «نماوا» پذیرفته نشد!
  • استوری مهدی کوشکی برای ترانه علیدوستی جنجالی شد