Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ با بیان اینکه حمله به پایگاه عین‌الاسد نقطه شروع انتقام سخت جبهه مقاومت از آمریکا بود، گفت: آمریکا چه بخواهد چه نخواهد باید به زودی منطقه را ترک کند چرا که وجودش در غرب آسیا منشا ناامنی‌ است. تاریخ انتشار: 03:12 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۲۱۷

سردار «محمد یزدی» در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به حمله موشکی نیروی هوافضای سپاه به پایگاه عین‌الاسد آمریکا در عراق اظهار کرد: موشک‌های نقطه‌زن سپاه که پایگاه مجهز نظامیان تروریست آمریکایی را شخم زدند، تنها گوشه‌ای از توانمندی نظامی فوق‌العاده جمهوری اسلامی ایران هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حمله به پایگاه عین‌الاسد نقطه شروع انتقام سخت جبهه مقاومت از آمریکا بود، گفت: آمریکا چه بخواهد چه نخواهد باید به زودی منطقه را ترک کند چرا که وجودش در غرب آسیا منشا ناامنی‌ است.

فرمانده سپاه حضرت محمد رسول‌الله(ص) تهران بزرگ عنوان کرد: به فضل الهی همگان خواهند دید که خون پاک حاج قاسم سلیمانی چگونه پای آمریکا را از منطقه قطع خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

عین‌الاسد مهمترین پایگاه نظامی آمریکا در غرب آسیا بود/ عملیات شهید سلیمانی نشان داد نیرو‌های مسلح از اقتدار و تجهیزات بسیار پیشرفته‌ای برخوردارند

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سردار محمد یزدی پایگاه عین الاسد خروج آمریکا از منطقه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۴۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه

 

به گزارش­ سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما سایت خبرگزاری «اسپوتنیک» از حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه خبر داد.

یک منبع محلی به این خبرگزاری گفت: پایگاه نظامی آمریکا در میدان نفتی «العُمَر» در استان «دیرالزور» در شرق سوریه هدف شلیک موشک قرار گرفت.

یک منبع آگاه روز جمعه گفت: هفت موشک به پایگاه آمریکا در میدان نفتی العُمَر شلیک شد که سه فروند از آنها از سمت جنوب شرقی در داخل پایگاه و چهار موشک دیگر در مجاورت پایگاه برخورد کرد.

یک منبع افزود: ستون‌های دود در محل مشاهده می‌شد.

از زمان تشدید درگیری فلسطین و اسرائیل در اکتبر ۲۰۲۳، نیرو‌های آمریکایی و ائتلاف در عراق و سوریه بار‌ها هدف حمله موشکی و پهپاد‌هایی قرار گرفته اند که به اعتقاد واشنگتن، متعلق به گروه‌های برخوردار از پشتیبانی ایران است.

دیگر خبرها

  • روزنامه‌آمریکایی: ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • ابوظبی اجازه استفاده از خاک امارات برای حمله به عراق و یمن را نداد
  • حمله موشکی به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • حمله حزب الله به مرکز تجمع نظامیان و پایگاه جاسوسی صهیونیست‌ها
  • حمله موشکی حزب‌الله به پایگاه استراتژیک «میرون»
  • جبهه مقاومت گنبد آهنین رسانه‌ای دشمن را از بین برد
  • خطوط مقدم جبهه مقاومت به دانشگاه‌های آمریکا و اروپا گسترش یافته است
  • حمله حزب ‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی
  • حملات داعش در عراق شروع شد
  • حمله حزب‌الله لبنان به پایگاه‌های صهیونیستی