Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید صدری رییس مخابرات ایران با انتشار پستی در صفحه اینستاگرامی خود ضمن تبریک به خاطر کسب تندیس شرکت پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری، این موفقیت را اقدامی برای تلاش رو افزون برای شرکت مخابرات بیان کرد و نوشت:

"رفتار و حساسیت ما نسبت به مسائل اجتماعی، فرهنگی و محیطی بخش جدایی‌ناپذیر از عملکرد سازمان است و افتخار می‌کنم شرکت مخابرات ایران این‌بار در سومین دوره ارزیابی مسئولیت اجتماعی و پایداری بر اساس شاخص‌های استاندارد جهانی، موفق به دریافت جایزه به عنوان شرکتی پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعی شرکتی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اقدام ما در شرکت مخابرات در این بخش طبق استاندارد جهانی ISO ۲۶۰۰۰ و مولفه‌های هفتگانه CSR بوده که خوشبختانه به این نتیجه مطلوب منجر شد.

خوشحالم که به عنوان شرکتی پیشرو در پیاده‌سازی مسئولیت اجتماعیِ شرکتی، شناخته شده و نقش موثری داریم و البته این مهم، ازین پس مسئولیت ما را در عملکرد بهتر دوچندان می‌کند."

 

 

 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتباطی فراگیر رییس مخابرات ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۵۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری بجنورد گفت: پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد بش قارداش برگزار شد.

محمدرضا موفق در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: به مناسبت فرا رسیدن هفته شوراها، روز کارگر، معلم و هفته سلامت، جمعه هفته جاری پیاده‌روی همگانی به مقصد بش قارداش برگزار شود.

وی افزود: این پیاده‌روی از محل ایستگاه شماره ۴ آتش نشانی شهرداری در بلوار دانشگاه آزاد آغاز و از مسیر جاده سلامت به سمت بش قارداش ادامه یافت.

موفق تاکید کرد: برگزاری همایش‌هایی از این نوع موجب ایجاد تحرک و شادابی در جامعه می‌شود و شور و نشاط اجتماعی را به دنبال دارد. به همین دلیل، خود را موظف به اجرای برنامه‌هایی از این قبیل می‌دانیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • ۲۰ دوربین پلاک خوان برای نخستین بار در زابل نصب می‌شود
  • کنترل هوشمند ترافیکی شهر زابل
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • افزایش اعتبارات مسئولیت اجتماعی در حوزه فرهنگی استان بوشهر
  • تعهدات وزارت نفت در بخش درمان بوشهر نیازمند بازنگری جدی است
  • ایده برای طراحی سایت شرکتی
  • پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بجنورد به مقصد «بش‌قارداش» برگزار شد
  • خواسته به حق مردم ایفای مسئولیت‌های اجتماعی صنایع است
  • صنایع استان بوشهر به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند