Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-30@08:18:14 GMT

«فریبا نادری» از ترسها و علایقش می گوید

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۵۵۵۲

فریبا نادری که اخیراً در سریال " ستایش " نقش کاملاً جدی و منفی را بازی کرد، می‌گوید که به کارهای طنز هم علاقه دارد.

اخبار چهره ها - نادری درباره بازپخش سریال‌های تلویزیونی گفت: من اعتقاد دارم تکرار و بازپخش سریال‌های مورد علاقه مردم لازم است و همه جای دنیا این سیستم را دارند که سریال‌های موفق را در دستور پخش مجدد قرار می‌دهند؛  فکر می‌کنم پخش دوباره آثار نمایشی خوب است، به ویژه اگر سریال‌هایی مجدداً پخش شوند که جنبه آموزشی داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص موفقیت برخی از سریال‌های تلویزیونی ، توضیح داد:‌ فکر می‌کنم سریالی مثل "پرستاران" موفق شد که مثل تمامی قصه‌های دیگر در دل داستانش روایت‌های خانوادگی داشته باشد، اما این سریال دارای بخش آموزشی بود و همین موضوع جزو مزیت‌هایش محسوب می‌شود.

وی در خصوص نقش‌هایی که تاکنون ایفا کرده، افزود: همیشه سعی کرده‌ام کارهایم را با دقت انتخاب کنم. ترجیح می‌دهم کم‌کار باشم تا اینکه سر هر کاری بروم؛ به همین دلیل همه نقش‌هایم را دوست دارم.

فریبا نادری درباره بازی در سریال‌های طنز، گفت: طنز را دوست دارم اما خیلی با احتیاط به آن نزدیک می‌شوم. می‌ترسم در کارهای طنز گیر بیفتم و برای نقش‌های جدی سراغم نیایند. به همین دلیل ترجیح می‌دهم در نقش‌هایی حضور داشته باشم که جنبه طنزش کم رنگ است.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: ستایش سریال های تلویزیونی فریبا نادری بازیگر سینما و تلویزیون فریبا نادری بازیگر ستایش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی tags # سریال ، سریال تلویزیونی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • مایه کوبی ۲۶ هزار رأس دام سبک در منطقه بارز و شوارز
  • شش دانگ حواس حردانی به استقلالی سابق!
  • عوامل «نون خ» با مردم صحبت می‌کنند
  • عکس| اولین پست اینستاگرامی سعید آقاخانی بعد از اتمام نون‌خ
  • عکس جالب کاظم نوربخش سلمان سریال «نون خ»
  • نادری با جدایی ری از تهران مخالفت کرد
  • تصاویری از پشت صحنه سریال «نون خ»
  • ویدئویی از پشت‌صحنه «نون خ» در سرما و شرایط سخت!
  • ساترا، سریال «حشاشین» را غیرمجاز اعلام کرد
  • تجلیل از فرهیختگان شهر در منطقه ۱۵ اصفهان