Web Analytics Made Easy - Statcounter

ده ها دانش آموز کره جنوبی در یک اردوگاه تفنگداران دریایی این کشور در پوهانگ حضور یافتند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فرارو، این دانش آموزان 18 ساله دبیرستانی با هدف آشنایی با نحوه عملکرد نیروهای دریایی با پوشیدن یونیفرم های نظامی در این اردوگاه حضور یافته و در تمرینات نظامی شرکت کردند.

برای اولین بار در سال 1997 این اردوگاه با هدف به چالش کشیدن افراد غیرنظامی پذیرایی گروهی از دانش آموزان بود تا با این کار بتواند نیروهای بالقوه را نیز جذب ارتش کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مون یون دانش آموز 18 ساله پس از حضور در این اردوگاه گفت: من خیلی متعجب شدم زیرا این آموزش چالش برانگیزتر از آنچه فکر می کردم بود.

کیم تائه اون معلم تربیت بدنی این دانش آموزان نیز گفت که دانش آموزان را به این اردوگاه آورده تا به آنها در توسعه قدرت ذهنی کمک کند.

وی افزود: اگرچه کارها در اینجا دشوار است اما با اتکا به یکدیگر و کمک و برقراری ارتباط با هم اوقات خوبی را پشت سر گذاشتیم.

نزدیک به 600 هزار سرباز کره جنوبی در سراسر این کشور مستقر هستند.

خدمت سربازی در کره جنوبی اجباری است. قرار است امسال سربازانی که جذب نیروهای دریایی می شوند به جای 21 ماه 18 ماه خدمت کنند.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: دانش آموز دانش آموزان سربازی کره جنوبی نیروی دریایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان؛ تیم در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در بلگراد صربستان، ظهر امروز چین تایپه را ۳ بر ۲ شکست داد و راهی فینال شد.

وحید عابدنیا، متین سقلی، مسعود ایمری، ماهان مقدم راد، اعضای گلستانی تیم ایران هستند.

تیم ایران فردا یکشنبه ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه به وقت تهران، در فینال به مصاف تیم آلمانی می‌رود که پیش از این در دور گروهی، مغلوب والیبالیست‌های کشورمان شده بود.

دیگر خبرها

  • انعقاد تفاهم‌نامه‌ بنیاد نخبگان و آموزش و پرورش خراسان جنوبی
  • طرح نوآورانه و متفاوت در یک مرکز آموزشی قم
  • صعود ایران با حضور ۴ گلستانی به فینال والیبال دانش آموزان جهان
  • مساعدت بنگاه‌های معدنی برای توسعه و تجهیز اردوگاه‌های دانش‌آموزی جوادیه و شهید باهنر
  • آزمون سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده تکرار می‌شود
  • کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می‌شود
  • آزمون کنکور سراسری برای دانش آموزان مناطق سیل زده برگزار می شود
  • امدادرسانی ارتش به دانش آموزان کنکوری در سیلاب
  • آزمون دوباره از ۱۳۵ کنکوری جامانده «زیرکوه»!
  • انتقال دانش آموزان مناطق مرزی خراسان جنوبی با خودروهای ارتش به محل آزمون کنکور