Web Analytics Made Easy - Statcounter

براتعلی نادری روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۹ ماهه پارسال مردم دارالمصلین شیروان ۶۵۰ میلیون ریال کمک نقدی برای بازسازی بارگاه مقدس امامان اطهار (ع) در عتبات عالیات کمک کرده بودند که این رقم تا پایان سال به ۷۰۰ میلیون ریال رسیده بود.

وی سهمیه منظور شده برای کمک مردم این شهرستان در سال جاری را ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ میلیارد ریال عنوان و پیش بینی کرد که تا پایان امسال ۱.۱ میلیارد ریال این رقم محقق شود.

نادری افزود: مبالغ جمع آوری شده برای بازسازی حرم منور ائمه اطهار در کاظمین، نجف، سامرا و کربلا هزینه می شود و تاکنون هشت نفر استادکار از این شهرستان به این منظور به کشور عراق اعزام شده اند.

جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات شیروان گفت: مردم برای کمک به ساخت و ساماندهی عتبات عالیات می توانند نذور خود را به ستاد بازسازی و یا به شماره حساب های بانکی اعلام شده از سوی ستاد از جمله حساب‌های ۱۲۲۵۴۲۷۱۷۸۵۱ بانک انصار و ۰۱۰۳۰۳۳۵۳۵۰۰ بانک ملی واریز کنند.

شهرستان ۱۵۷ هزار نفری شیروان در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد، مرکز خراسان شمالی قرار دارد.  

برچسب‌ها نذر عتبات عالیات کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی شیروان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: نذر عتبات عالیات کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی شیروان نذر عتبات عالیات کمک های مردمی ستاد بازسازی عتبات عالیات خراسان شمالی شیروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد

به گزارش خبرگزاری مهر، یازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر بانوان شطرنج ایران یادواره شهید آرمان علی‌وردی در محل فدراسیون شطرنج برگزار شد.

لیگ برتر شطرنج بانوان ایران که با حضور ۸ تیم باشگاه‌های نخبگان، افلاک، پیشگام نوین رایمند شهرضا، پیشگام نوین تهران، اندیشه نوین ساری، فیل خوب اراک، ابتکار لنگرود و دانشگاه تهران آغاز به کار کرد در نهایت با قهرمانی باشگاه نخبگان گیلان به پایان رسید

ملیحه احمدی شطرنج باز شیروانی به همراه تیم نخبگان گیلان ضمن قهرمانی لیگ برتر، مدال طلا انفرادی در میز خود نیز کسب کرد.

کد خبر 6088270

دیگر خبرها

  • ۳۰ درصد شهر اهر دارای بافت فرسوده و ناکارآمد است
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • ساخت یک کیلومتر راه اصلی به ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد
  • ۴۲ مدرسه در شهرستان گناباد بازسازی شد
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • دختر شیروانی قهرمان شطرنج‌ لیگ برتر کشور شد
  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان