Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: این موضوع در حال بررسی بوده و نتیجه آن تا دو هفته دیگر در صحن شورا تصمیم‌گیری خواهد شد که همان میدان سپاه که قبلاً اعلام شد یا یکی از این پیشنهادها نامگذاری انجام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، در پی ثبت دو سوژه مردمی در سامانه فارس من با عنوان‌های "نام میدان ابوذر یا میدان وسط شهر را اسم سردار قاسم سلیمانی بذارید"  و "نامگذاری «میدان قدس» بیرجند به نام سردار شهید سلیمانی" خبرگزاری فارس این موضوع را در گفت‌وگو با رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند پیگیری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیم تقی‌زاده در این مورد اظهار داشت: به غیر از میدان سپاه که قبلاً اعلام شد به نام «سردار شهید قاسم سلیمانی» نامگذاری می‌شود و با نقدهایی همراه بود، پیشنهادهای دیگری به شورای شهر بیرجند داده شد.

وی افزود: برای این نامگذاری نیز پیشنهادات مختلفی مانند میدان اجتماعات که هنوز ساخته نشده وجود دارد که نظرات نیز راجع به آن متفاوت است.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند ادامه داد: این میدان قرار است در آینده ساخته شود که زمانبر است و نامگذاری برای میدانی که هنوز ایجاد نشده، محل نقد است.

تقی زاده با بیان اینکه بلوار پاسداران یکی دیگر از پیشنهادها است، گفت: مردم این بلوار را از قدیم به این نام می‌شناسند و حتی اگر بخشی از آن تغییر نام صورت گیرد، باز هم مردم به نام قدیم از آن اسم می‌برند.

وی افزود: البته «میدان قدس» نیز یکی از پیشنهادهای خوب است که تجانس با مأموریت‌های سردار شهید سلیمانی دارد، هرچند نیازمند بررسی است اما اگر بیشترین نظر بر این میدان باشد تغییر نام انجام خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر بیرجند گفت: بلوار معلم، غفاری و میدان آیت‌الله عبادی، میدان طالقانی و دیگر میادین از قبل نامگذاری شده‌اند و تغییر نام آن‌ها با نقد مواجه است.

تقی زاده با بیان اینکه در شأن این شهید بزرگوار نیست که محلی به اسمشان نامگذاری شود که کوچکترین نقدی به آن وجود داشته باشد، تصریح کرد: در خصوص میدان فرودگاه نیز چون ممکن است در آینده طرح آن تغییر کند، امکان نامگذاری وجود ندارد.

وی در پایان عنوان داشت: این موضوع در حال بررسی بوده و نتیجه آن تا دو هفته دیگر در صحن شورا تصمیم‌گیری خواهد شد که همان میدان سپاه که قبلاً اعلام شد یا یکی از این پیشنهادها نامگذاری انجام شود.

انتهای پیام/3403/ج

منبع: فارس

کلیدواژه: شهید بیرجند قاسم سلیمانی سپاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی عروج شهادت گونۀ سردار سرتیپ «سیدمجید ای افت» را تسلیت گفت.

رئیس مجلس، در این پیام نوشت:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

مِنَ المُؤمِنینَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَیه فَمِنهُم مَن قَضیٰ نَحبَهُ وَمِنهُم مَن یَنتَظِرُ ۖ وَما بَدَّلوا تَبدیلًا

عروج شهادت‌گونۀ سردار رشید اسلام و جانباز سرافراز، سرتیپ پاسدار سیدمجید ای افت موجب تأسف و تأثر گردید.

ایشان رزمنده‌ای مجاهد، فرماندهی با اخلاص، از پیشکسوتان دوران دفاع مقدس و هم‌رزم وفادار سردار شهید محمود کاوه بودند که پس از دوران دفاع‌مقدس نیز با مجاهدت و تعهد، مسئولیت‌های متعددی را در عرصه‌های مختلف سپاه ازجمله جانشینی فرماندهی لشکر ویژۀ شهدا، فرماندهی قرارگاه عاشورا، جانشینی فرماندهی قرارگاه ثامن‌الائمة (ع) نیروی زمینی سپاه و مسئولیت دبیرخانۀ کنگرۀ بزرگداشت سرداران شهید و ۲۳ هزار شهید خراسان را بر عهده داشتند که به‌طور یقین خدماتشان در گنجینۀ افتخارات این کشور به یادگار باقی خواهد ماند.

ضمن تجلیل از رشادت‌های سردار مخلص و باصفا سید مجید ای افت و عرض تسلیت به مردم ولایتمدار خراسان و شهر مقدس مشهد، هم‌رزمان، دوستان و خانوادۀ صبور و گران‌قدر، برای آن مجاهد فقید، علو درجات و رضوان الهی و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

محمدباقر قالیباف
رئیس مجلس شورای اسلامی

کد خبر 6096826

دیگر خبرها

  • کاندیداهای شورای ائتلاف در شیراز و زرقان معرفی شد
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • قالیباف عروج سردار «سیدمجید ایافت» را تسلیت گفت
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود
  • حضورآگاهانه مردم در انتخابات و انتخاب اصلح
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • نقاط قوت و ضعف مجلس یازدهم/ «نظارت» در مجلس آینده تقویت شود
  • اجلاسیه شهدا در گراش
  • یک پیش‌بینی از آینده بازار سکه /سکه‌های کوچکتر تغییر فاز دادند