Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر HSE جنسیت: آقا حداقل مدرک تحصیلی: کارشناسی مرتبط میزان سابقه کار: حداقل 10 سال در پروژه های ساخت و ساز بخش نفت ، گاز و پتروشیمی میزان سابقه مدیریت : حداقل 5 سال محل پروژه : استان هرمزگان - جاسک تسلط کامل بر استاندارد های OHSAS 18001 و ISO 14001:2015 و HSE-MS از متقاضیان واجد شرایط خواهشمندیم رزومه خود را به آدرس ایمیل زیر ارسال نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتماً در قسمت موضوع ایمیل کلمه مدیریت HSE را وارد نمایید. اطلاعات تماس ایمیل jobquality97@gmail.com

 

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: استخدام استخدامی آگهی استخدام استخدام دولتی اخبار استخدامی استخدام کرج استخدام بانک استخدام اصفهان استخدام تهران استخدام حسابدار استخدام در تهران استخدام پاره وقت استخدام تمام وقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۱۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مراسم تجلیل از قهرمانان و مدال آوران ورزش کشور امروز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت با حضور حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور، کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، قهرمانان و مدال آوران ورزش، روسای فدراسیون‌های ورزشی و ... در سالن اجلاس سران برگزار شد.

وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم

آیت الله رئیسی گفت: در ابتدای دولت به جمعی از قهرمانان‌وپیشکسوتان و نام آوران عرض کردم بنا دارم در وزارت ورزش به ورزش هم نگاه مدیریتی شود و هم کسانی در این کسوت باشند که ورزش را بشناسند و سابقه داشته باشند وبر این‌وعده خود وفا دار بودیم. خوشحالیم مدیران وزارت ورزش عمیقا با ورزش اشنا دارند وورزش را خوب‌می شناسند و با مشکلات ورزش آشنا هستند وگام های موثری در جهت رفع این مشکلات برداشته اند. وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم.

به گزارش آنا، از زمان حضور حجت‌الاسلام رئیسی در قوه مجریه این سومین مراسم تجلیل از ورزشکاران و مدال آوران ورزشی است که با حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

در این مراسم محمود خسروی وفا رئیس کمیته ملی المپیک، مناف هاشمی دبیرکل کمیته، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، سجاد انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری، مهدی تاج رئیس فدراسیون فوتبال، مرتضی قربانی رئیس فدراسیون تیراندازی، هنرجو رئیس فدراسیون اسکیت، حسن طباطبایی رئیس فدراسیون کاراته، هادی ساعی رئیس فدراسیون تکواندو، محمدمهدی نبی نایب رئیس فدراسیون فوتبال، برنا فیروزی معاون وزیر، محمدشروین اسبقیان معاونت توسعه ورزش حرفه ای و قهرمانی وزارت ورزش، آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو و ... حضور دارند.

طی این مراسم از ۱۵۱۷ ورزشکاران المپین، قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی، قهرمانی آسیا و مدال آوران پارالمپیکی تجلیل به عمل خواهد آمد.

ادامه دارد...

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز نام‌نویسی از داوطلبان متقاضی ترمیم نمره
  • آغاز ثبت‌ نام پشت‌ کنکوری‌ ها برای «ترمیم نمره» + جزئیات و هزینه
  • رئیسی: وعده مدیریت ورزشی با مدیر ورزشی را عملی کردیم
  • استاد مرموز در دانشگاه معروف تهران؛ ترک تحصیل دانشجویان در مقطع دکترا/ «استاد ایمیل زد و فرصت مطالعاتی را از بین برد»
  • بارندگی‌های بی سابقه در استان یزد
  • بارندگی‌های استان در ۲۵ سال اخیر بی سابقه بوده است 
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • اطلس فرهنگی تهران تهیه می‌شود
  • اخذ سهمیه استخدام ۵۷۷۶ معلم در شهرستان های استان تهران
  • اجرای پروژه فیبرنوری در هرمزگان تسریع می‌شود