Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمیدرضا  خانپور روز پنجشنبه در گفت‌ و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۳۸ هکتار زمین در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان قزوین به این سرمایه‌گذاران واگذارشده است.

وی اظهار داشت : علاوه بر سه هزار نفر اشتغال مستقیم با بهره‌برداری از طرح‌های این سرمایه‌گذاران برای  ۱۰‌هزار نفر به شکل غیرمستقیم اشتغال‌زایی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانپور ادامه داد: قزوین جزو استان‌های برتر در جذب سرمایه‌گذاری صنعتی است به شکلی که در سال‌های اخیر شاهد اجرای فاز توسعه در شهرک‌های صنعتی استان ازجمله لیا و کاسپین بوده‌ایم.

این مسوول بابیان اینکه نواحی صنعتی استان قزوین در جذب سرمایه‌گذار در سطح کشور بیشترین آمار جذب را به خود اختصاص داده است، افزود: این بیانگر عزم جدی مدیران ارشد این استان و ایجاد بستر مناسب برای حضور سرمایه‌گذاران می‌باشد.

خانپور اضافه کرد: دادن مشوق به صنعتگران ازجمله معافیت ۷ تا ۱۳ ساله، ۱۰ درصد مشوق تسریع در پایان کار، واگذاری اقساطی حقوق انتفاع زمین‌های صنعتی برای جذب سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی اعمال می‌شود.

استان قزوین دارای یک شهر صنعتی، ۱۳ شهرک و ۶ ناحیه صنعتی است.

برچسب‌ها شهرک های صنعتی استان قزوین قزوین

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرک های صنعتی استان قزوین قزوین شهرک های صنعتی استان قزوین قزوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، هاشمی، مدیرعامل شهرک صنعتی سالاریه ورامین تصریح کرد: کارفرمایانی که در این طرح مشارکت کنند مشمول برخی معافیت‌های مالیاتی می‌شوند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

«رأی باز» امکانی قانونی برای برخی محکومان به حبس است که به آنها اجازه می‌دهد دوران محکومیت خود را با فعالیت در شهرک‌های صنعتی یا واحد‌های تولیدی و کسب درآمد از این طریق، بگذرانند.

دیگر خبرها

  • اشتغال ۳۴۱ مددجوی بهزیستی در واحد‌های صنعتی و خدماتی نیشابور
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی
  • استقبال و حمایت از سرمایه‌گذاران در لرستان
  • حمایت از کارگران آرامش صنعتی را به دنبال دارد
  • طرح به کارگیری زندانیان رای باز در واحد‌های تولیدی
  • تاکید بر رونق تولید برای ایجاد اشتغال و سرمایه در کشور
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • انعقاد ۱۸۲ قرارداد با سرمایه‌گذاران در شهرک‌های صنعتی فیروزآباد