Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-08@23:39:26 GMT

آدولف هیتلر در خیابان های آلمان!

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۲۰۶

آدولف هیتلر در خیابان های آلمان!

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، پلیس آلمان از آغاز تحقیقات خود درباره یک ویدئوی منتشر شده که یک مرد آلمانی‌ را با پوشش لباس به سبک آدولف هیتلر، رهبر آلمان نازی نشان می‌دهد خبر داد. در ویدئوی منشتر شده این مرد در حالی که از لحاظ قیافه چهره‌ای نزدیک به آدولف هیتلر دارد و لباسی شبیه به او بر تن کرده بر روی یک موتورچهارچرخ دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این ویدئو مرد دیگری را نیز که لباس و کلاهی شبیه به سربازان آلمانی در دهه ۱۹۴۰ بر تن دارد به عنوان راننده موتور در کنار این مرد نشان می‌دهد. با این حال بنا به گفته پلیس بررسی اولیه این ویدئو نشان می‌دهد که قصد این دو بیشتر از آنکه ترساندن و ایجاد رعب و وحشت عمومی باشد، بیشتر جنبه سرگرمی داشته است.

 این ویدئو هنگامی که این دو مرد در محل برگزاری یک جشنواره آخر هفته در ایالت " زاکسن " آلمان حضور داشتند تهیه شده بود. در ویدئوی منتشر شده صدای خنده تعدادی از افراد در حالی که یک مامور گارد پلیس با خنده در حال تهیه عکس از آن‌ها است شنیده می‌شود. روز دوشنبه یک سخنگوی پلیس ایالت " زاکسن" آلمان به آژانس خبری DPA در این باره گفت: «وقتی افراد لباس‌هایی شبیه به هیتلر می‌پوشند بررسی این موارد ضروری است. ما از همکاران خود می‌خواهیم بدون کوچکترین تردیدی مقابل چنین نمایش‌هایی بایستند.»

همچنین " میشاییل کِرِتسچمر" یک سیاستمدار ارشد محلی در زاکسن با محکوم کردن پانتومیم هیتلر گفت: پوشیدن لباس شخصی که یک قاتل بزرگ است نمی‌تواند جالب باشد. این نوع رفتار غیرقابل قبول و نبایستی تکرار شود. "

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آدولف هیتلر آدولف هیتلر آلمان نازی نازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۲۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • تهران در دوران احمدشاه قاجار / هاینریش هیملر مهره کلیدی هیتلر / معانی جالب زبان بدن ایتالیایی‌ها / رانندگی روزمره با خودرو مسابقه‌ای المنتال
  • آلمان نمایش نمادهای مربوط به روز پیروزی را ممنوع کرد
  • لباس آناتومی با چاشنی فانتزی (عکس)
  • هجوم پلیس آلمان به تظاهرات دانشجویان حامی فلسطین در برلین+ فیلم
  • قتل هولناک دختر بچه ۱۰ ساله توسط همبازی‌اش!
  • دختر بچه ۱۰ ساله همبازی‌اش را در مسعودیه به قتل رساند!
  • برخورد پلیس آلمان با تجمع حامیان فلسطین
  • پلیس آلمان اردوگاه حامی فلسطین در دانشگاه برلین را جمع‌آوری کرد
  • ۳۰ درصد پلیس‌های ترکیه در فکر خودکشی
  • هشدارهای آمریکا درباره سفر به آلمان جدی شد