Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، با گذشت بیش از یک هفته از ترور سردار قاسم سلیمانی از سوی آمریکا، رسانه‌های آمریکایی همچنان بر روی این عملیات ترور متمرکز هستند به طوری که فاکس نیوز ابعاد جدیدی از آن را منتشر کرده است.

فاکس نیوز (شبکه نزدیک به ترامپ) در برنامه‌ای که با حضور کارشناسان متعدد برگزار شد اعلام کرد در ساعتی که قرار بود خودروی حامل سردار قاسم سلیمانی هدف پهپاد آمریکایی قرار بگیرد گروهی از نیروهای ویژه عملیاتی آمریکا که در عراق مستقر هستند، خودروی حامل سردار را با فاصله نیم مایلی تعقیب می‌کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این گروه نظامیان ویژه آمریکایی، بلافاصله بعد از هدف قرار گرفتن خودروی حامل سردار سلیمانی، در محل حاضر شدند تا موفقیت آمیز بودن عملیات را تأیید کرده و از صحنه عکس بگیرند.

بر اساس اعلام فاکس نیوز، نیروهای ویژه آمریکایی برای اینکه آتش ناشی از انفجار خودرو شواهد موجود در صحنه را از بین نبرد، بخشی از آتش را خاموش کرده و پیکر سردار سلیمانی را از نزدیکی خودرو دور کرده و به بازرسی وسایل همراه وی پرداخته‌اند. 

این شبکه افزود: منابع دولتی عکس‌هایی از پیکر سردار سلیمانی را در اختیار ما قرار داده‌اند که آن‌ها را منتشر نخواهیم کرد. یک تفنگ خودکار، یک کتاب شعر و مقداری پول نقد وسایل همراه سلیمانی بودند.

مقامات آمریکایی به دنبال تلفن همراه سردار سلیمانی بودند، اما تلفن سردار سلیمانی بر اثر حمله موشکی سوخته بود.

بخشی از گزارش شبکه فاکس نیوز آمریکا که وسایل شخصی سردار هنگام شهادت را نشان می‌دهد را ببینید: مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4 تصاویر لوازم شخصی که شهید سلیمانی هنگام شهادت به همراه داشت:


 

کد خبر 477688 برچسب‌ها ایران و آمریکا قاسم سلیمانی عراق

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایران و آمریکا قاسم سلیمانی عراق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۳۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

(عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح

دیگر خبرها

  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • شبکه تلویزیونی آمریکایی درباره چین به بلینکن خط داد!
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • سه پهپاد «ام‌کیو ۹ ریپر» آمریکا از ماه نوامبر در یمن ساقط شده‌اند
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • به سردار سلیمانی گفتم اسارت شما هزینه زاست، به‌دست دشمن بیفتید چه؟
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم
  • افشاگری سی‌ان‌ان از فاجعه فرودگاه کابل هنگام خروج نظامی آمریکا
  • اعتراضات دانشجویان آمریکایی با سرکوب همراه بود