Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@20:47:02 GMT

کشف ۵ موتورسیکلت سرقی در نهاوند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۵۷۱

کشف ۵ موتورسیکلت سرقی در نهاوند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، سرهنگ شا احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان نهاوند بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان نهاوند، تیم ویژه پلیس آگاهی تشکیل و با بررسی فنی و پلیسی از محل وقوع سرقت‌ها همچنین پایش مشاهدات و اخبار، انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او  با بیان اینکه  با اشراف اطلاعاتی، سارق و محل اختفای وی شناسایی شد گفت: مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی با مقام قضائی و با همکاری فرماندهی انتظامی بخش گیان در یک عملیات غافلگیرانه او را دستگیر و ۵ دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از مخفیگاه او کشف شد.

سرهنگ ساکی با اشاره به اینکه متهم در بازجویی‌های فنی به ۶ فقره سرقت موتورسیکلت اعتراف کرد،  بیان کرد، بر اساس اظهارات متهم این موتورسیکلت‌ها را به یک خریدار اموال مسروقه فروخته که وی نیز شناسایی و دستگیر و هر ۲ متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

او با بیان اینکه  مالباختگان نیز شناسایی شدند، گفت:  اقدامات قانونی و قضائی برای تحویل موتورسیکلت‌های کشف شده به آنان در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/د.ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانده انتظامی سرقت خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۵۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران

به گزارش خبرآنلاین؛سرهنگ محمدقاسم طرهانی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ به دنبال وقوع چند فقره سرقت آهن آلات از پل‌های عابر پیاده طی روزهای اخیر در محدوده کهریزک، شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان در دستورکار ماموران کلانتری آن محله قرارگرفت.

ایسنا در خبری نوشت:وی ادامه داد: از آنجا که برش و سرقت برخی از آهن آلات این پل هوایی امکان ایجاد خطر سقوط را برای شهروندان به وجود می‌آورد، تیم های عملیاتی بر اساس توضیحات شهروندان ضمن حضور در محدوده مذکور به تحقیقات محلی خود ادامه دادند تا متهم یا متهمان شناسایی شوند.

طرهانی تصریح کرد: تیم عملیات کلانتری ۱۷۰ در گام بعدی با اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات گسترده در شانزدهم اردیبهشت ماه سال‌جاری مشخصات و مخفیگاه سارقان مذکور را شناسایی کرده و برابر هماهنگی‌های انجام شده از سوی مرجع قضایی برای دستگیری متهم به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری گفت:‌متهم پس از انتقال به کلانتری باقرشهر در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت تجهیزات شهرداری، اداره برق و ۱۰ فقره سرقت مشابه از پل های عابر پیاده اعتراف کرده و اعلام شکایت نماینده حقوقی شهرداری کهریزک، به همراه پرونده راهی دادسر شد.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1904027

دیگر خبرها

  • سرنوشت سارق پل‌های عابرپیاده در تهران
  • دستگیری سارقان ۲۲ دستگاه موتورسیکلت در تاکستان
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت با ۲۲ فقره سرقت در قزوین
  • دستگیری سارق سابقه دار در پایش الکترونیکی با پابند
  • دزد قطعات پل های آهنی کهریزک دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در کرج
  • اراذل و اوباش فردیس دستگیر شدند
  • انهدام باند سارقان موتورسیکلت در اهواز
  • فیشینگ حرفه‌ای در عظیمیه کرج دستگیر شد
  • دستگیری فیشینگ کار حرفه‌ای در عظیمیه کرج