Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان بر ضرورت همکاری مشترک واحدهای تولیدی موفق استان تاکید کرد.

دکتر سید موسی خادمی امروز در نشست با فعالان اقتصادی استان که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بر لزوم همسانی اطلاعات در تصمیم‌گیری‌ها تاکید و اظهار کرد: برخی از مشکلات ناشی از سوء تفاهم‌ها و عدم درک و فهم مشترک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 وی ادامه داد: این که از یک طرف افراد در دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها و از طرفی دیگر، تولیدکنندگان هرکدام فکر کنند کار درستی انجام می‌دهند اما این دو، فهم مشترک نباشد به نتیجه مناسبی نخواهیم رسید.

 استاندار لرستان با بیان اینکه فلسفه وجودی ما راه‌گشایی، بستر سازی و تسهیل‌گری برای واحدهای تولیدی است، افزود: یکی از دلایل تشکیل این جلسات این است که هرچه گفت‌وگو می‌کنیم به فهم مشترک و همسانی اطلاعات برسیم.

 وی به قانون بیست- هشتاد اشاره کرد و با بیان اینکه از بین تمام واحدهای تولیدی استان تنها ۲۰ درصد آنها توانستند ۸۰ درصد اشتغال لرستان را ایجاد کنند، افزود: ما نیز در سیستم اداری باید ۸۰ درصد وقت خود را برای واحدهای تولیدی موفق اختصاص دهیم چراکه بهره‌وری بیشتری دارند.

خادمی با تاکید بر ضرورت همکاری مشترک بین واحدهای تولیدی موفق در راستای استفاده از فرصت‌ها و تجارب یکدیگر، تصریح کرد: صنایع و واحدهای تولیدی استان با همکاری مشترک می‌توانند ورودی و خروجی‌های خود را برای تامین خواسته‌های یکدیگر تنظیم کنند چراکه ارزش افزوده و پیشرفت استان از این مسائل به وجود می‌آید.

 وی از دلایل دیگر این نشست‌ها را حمایت از واحدهای تولیدی موفق به طور خاص برشمرد و افزود: حمایت از سرمایه‌گذاران جدید و یا راه اندازی واحدهای تولیدی راکد اقدام درستی است اما اولویت ما باید حمایت از واحدهای تولیدی فعال و موفق باشد.

 مقام ارشد استان بیان کرد: دستگاه‌های اجرایی به همراه نهادهای بازرسی در این نشست کمیته‌ای به منظور بازدید و بررسی مشکلات واحدهای تولیدی فعال تشکیل دهند تا بهتر بتوان موانع پیش روی آنان را برداشت.

 وی در ادامه با بیان این که باید تعریف حمایت‌های خاص از صنایع موفق استان داشته باشیم، گفت: واحدهای تولیدی فعال استان برای پیگیری مشکلات خود باید به راحتی بتوانند با مدیران استانی دسترسی داشته باشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی استاندار لرستان واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۸۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، با پیگیری‌های خبر خوزستان، در پی گزارش از مشکلات آبرسانی به واحد‌های تولیدی از خبر خوزستان طرح آبرسانی به این واحد‌های تولیدی آغاز شد.

رئیس آب و فاضلاب سالمد دزفول گفت: این واحد‌های تولیدی در طول ۱۰ سال گذشته آب مورد نیاز خود را از طریق تانکر تامین و همین امر موجب راکد ماندن و غیر فعال شدن بعضی از طرح‌های اشتغالزایی و‌تولیدی شده بود.


محمد باقر منش افزود: با اجرای این طرح که به طول ۶ کیلومتر انجام می‌شود،   مشکل آبرسانی به واحد‌های تولیدی سردشت دزفول برطرف خواهد شد.

وی ادامه داد:  در مجاورت این طرح   دو روستا عباس آباد و غریب آباد نیازمند تامین آب شرب هستند که با تامین لوله مورد نیاز به این روستا‌ها آبرسانی خواهد شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • کارگروه تخصصی بررسی مشکلات ممیند تشکیل می‌شود
  •  نشست مشترک مسئولان قضایی گلستان با جامعه کارگری و کارفرمایی استان برگزار شد
  • رسیدگی قضایی به مشکلات ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • خواسته‌های بحق جامعه کارگری، تشکیل تشکلات کارگری در واحد‌های تولیدی
  • پیگیری نکردن خواسته کارگران توسط نماینده‌شان از ترس اخراج یک ضعف قانونی است
  • رسیدگی به مشکلات حقوقی ۲۶۲ واحد تولیدی خوزستان
  • کمتر از یک درصد خطا در مراجع حل اختلاف استان وجود دارد
  • بررسی و رفع مشکلات ۱۷ طرح تولیدی و صنعتی چهارمحال و بختیاری
  • آبرسانی به واحدهای تولیدی سردشت دزفول+فیلم