Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@22:47:57 GMT

عملکرد مسئولان در سیل اخیر بررسی می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۸۹۲

عملکرد مسئولان در سیل اخیر بررسی می‌شود

رییس کل دادگستری هرمزگان گفت: عملکرد مسئولان در زمینه‌های مختلف با سیل اخیر در شرق هرمزگان مورد بررسی قرار می‌گیرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، علی صالحی از مناطق سیل زده شهرستان های جاسک و بشاگرد بازدید کرد و به صورت میدانی و از نزدیک آخرین وضعیت این مناطق را مورد ارزیابی قرار داد.

وی ضمن حضور سرزده در محلات آسیب دیده این شهرستان‌ها و روستاهای همجوار با مردم این مناطق گفت و گو کرد و در جریان آخرین اقدامات انجام شده در خصوص لایروبی و خروج آب و گل و لای از مناطق مسکونی و روند امدادرسانی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری هرمزگان در جمع مردم و اعضای شورای هماهنگی ستاد مدیریت بحران شهرستان جاسک اظهار داشت : اگر چه سیل  اخیر تلخی‌هایی را به همراه داشت و خسارات زیادی به زندگی و کسب و کار مردم وارد کرد، اما حضور گروه های جهادی، بسیجیان مخلص، سپاهیان، ارتشیان و مسئولان و اقشار مختلف دوشادوش یکدیگر، جلوه ای مثال زدنی از همراهی و همدلی همگانی را به نمایش گذاشت.

رئیس شورای قضایی استان هرمزگان با بیان اینکه سرعت عمل مسئولان در اینگونه حوادث بسیار مهم است، تصریح کرد: آسیب شناسی حادثه سیل اخیر در دستورکار دستگاه قضایی قرار گرفته تا به دور از فضای هیجانی و رسانه‌ای مشخص شود که آیا مسؤولین و دستگاه های متولی، وظایف خود را در زمینه پیش بینی، پیشگیری و کاهش آسیب ها انجام داده‌اند یا خیر؟ 

صالحی در ادامه افزود: انتظار می رود که دستگاه های اجرایی، مسؤولان مناطق حادثه دیده و حتی سازمان‌های مردم نهاد فعال و دغدغه مند نیز در همین مسیر گام بردارند.

انتهای پیام/ ۳۲۶۴

منبع: فارس

کلیدواژه: دادگستری هرمزگان سیل بندرعباس صالحی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند

براساس اعلام اداره کل هواشناسی هرمزگان؛ دریا در ساعات بعدازظهر با افزایش سرعت باد جنوب غربی -شمال غربی در محدوده ۳۰ کیلومتر بر ساعت) متلاطم خواهد شد توصیه می‌شود شناور‌های سبک احتیاط‌های لازم را رعایت دارند.

با توجه به فعالیت سامانه بارشی در مناطق غربی و شمالی خلیج فارس توصیه می‌شود تردد کشتی‌های تجاری به مقاصد بوشهر و خوزستان با احتیاط صورت پذیرد. 

آسمان استان صاف تا کمی ابری هوا همراه با غبار محلی، در ساعات بعدازظهر و شب در مناطق غربی استان و جزایر غربی با افزایش ابر پیش بینی می‌شود، احتمال رگبار پراکنده باران در مناطق استان دور از انتظار نیست.

به لحاظ دمایی در روز‌های چهارشنبه و پنجشنبه افزایش دمای بیشینه در غالب مناطق مورد انتظار است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • سمینار بررسی عملکرد مربیان و مدیران جام ملت‌ها برگزار شد
  • نقش کلیدی تخصص، ‌نگاه‌ راهبردی و آموزش در عملکرد هیات‌های ورزشی خوزستان
  • فعالیت‌های پرورشی در مدارس تقویت خواهد شد
  • آمار طلاق در دو سال اخیر کاهش یافته است
  • کاهش طلاق در دو سال اخیر/ تدوین دفترچه برای دستگاه‌ها در حوزه آسیب‌های اجتماعی
  • ادامه تورهای گردشگری‌ طبیعی به محیط زیست آسیب می‌رساند
  • نگاه واقع‌گرایانه به آسیب‌های اجتماعی داشته باشید/ مسئولان منفعل توبیخ می‌شوند
  • وضعیت ناپایدار جوی و دریایی در هرمزگان/ شناور‌های سبک با احتیاط تردد کنند
  • ناپایداری جوی و دریایی در هرمزگان از بعدازظهر، ۱۷ اردیبهشت
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود