Web Analytics Made Easy - Statcounter

مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه، اخبار منتشره درباره ممانعت از عبور نیروهای گشت پلیس نظامی روسیه توسط نظامیان آمریکایی در استان حسکه را رد و اعلام کرد کانال‌های ارتباطی بین نظامیان دو کشور همچنان برقرار است. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۰ بین الملل اروپا نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از خبرگزاری «تاس»، مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه (که زیر نظر وزارت دفاع روسیه فعالیت دارد) برخی اطلاعات منتشره مبنی بر اینکه نیروهای نظامی آمریکایی مانع عبور ماشین‌های گشت پلیس نظامی روسی در استان حسکه شده‌اند را تکذیب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ "یوری بارینکوف" رئیس مرکزی روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه در این باره گفت، انتشار برخی اطلاعات از منابع اینترنتی خارجی در مورد ممانعت از گشت زنی نیروهای پلیس نظامی روسیه در حسکه توسط نظامیان آمریکایی معتبر نیست.

وی در عین حال یادآور شد که کانال ارتباطی دائمی بین فرماندهی گروه نظامیان روسیه مستقر در سوریه و مرکز عملیات نیروهای مسلح ایالات متحده در خاورمیانه همچنان برقرار است تا از بروز هر نوع حادثه بین نظامیان دو کشور در عرصه عملیاتی سوریه جلوگیری شود.

این مقام نظامی روس افزود: «نیروهای پلیس نظامی روسیه همچنان به گشت‌زنی‌های خود در استان‌های حلب ، رقه و حسکه ادامه داد. بارینکوف اطمینان داد که تمام فعالیت‌های گشت زنی بدون وقوع هیچ حادثه‌ای ، مطابق با برنامه‌های مصوب و در مسیرهای تعیین شده انجام می شوند.

در تاریخ 10 ژانویه (20 دی ماه) وزارت دفاع ترکیه از آغاز رژیم آتش‌بس در منطقه کاهش تنش ادلب در سوریه از ساعت 00:01 در تاریخ 12 ژانویه (22 دی ماه) خبر داد. مرکز روسی آشتی نیروهای متخاصم در سوریه برقراری آتش‌بس در منطقه ادلب از تاریخ 9 ژانویه (19 دی ماه) را اعلام کرد.

چاووش اوغلو: آتش‌بس در ادلب امشب آغاز می‌شودنقض آتش‌بس در ادلب از سوی تروریست‌ها با وجود پایبندی ارتش سوریهآغاز آتش‌بس در ادلب سوریه

البته به گفته بارینکوف، تنها طی روز گذشته، گروه‌های مسلح غیرقانونی  16 بار در این منطقه اقدام به تیراندازی کردند. وی از فرماندهان نظامی این گروه‌ها خواست تا به مسیر حل و فصل مسالمت آمیز مشکلات ملحق شوند.

نیروهای پلیس نظامی روسیه همچنان به گشت‌زنی در چهار مسیر تعیین شده در استان حسکه و حلب ادامه داده و نیروهای هوایی روسیه نیز به منظور نظارت بر اوضاع منطقه در همین مسیرها گشت زنی می‌کنند.

انتهای پیام/

R1445/P/S8,89,90,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" سوریه اخبار "روسیه"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا سوریه اخبار روسیه اخبار آمریکا سوریه اخبار روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که در درگیری‌های امروز در شهرک دیر غصون در شمال طولکرم، یکی از نظامیان این رژیم از یگان ویژه یمام زخمی شده است.

این در حالی است که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی پس از بیش از ۱۲ ساعت تخریب و محاصره خانه‌ای در روستای «دیر الغصون» در شمال طولکرم عقب‌نشینی از این منطقه را آغاز کردند.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی مدعی شد که ارتش رژیم صهیونیستی در این یورش ۲ مبارز تحت تعقیب فلسطینی را به شهادت رسانده است.

برخی منابع نیز گزارش دادند که یک مبارز فلسطینی در جریان این یورش نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده و پیکر وی از سوی نظامیان صهیونیست ربوده شده است.

خبرنگار المیادین گزارش داد که نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی چند زخمی و احتمالاً شهید را از منطقه‌های پیرامونی این خانه محاصره‌شده به یک خودرو نظامی منتقل کرده‌اند.

بر اساس گزارش خبرنگار المیادین به نقل از شاهدان عینی ۳ فلسطینی در جریان یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به دیرالغصون به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر ارتش رژیم صهیونیستی به روستای بیت ریما در شمال غرب رام الله در کرانه باختری حمله ور شد.

در جریان این یورش یک جوان فلسطینی به شدت زخمی شد.

کد خبر 6096572

دیگر خبرها

  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • استقرار هزاران نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • استقرار ده ها هزار نیروی نظامی روسیه در اطراف شهر راهبردی اوکراین/ تنش شدید میان مسکو و کشورهای اروپایی با آغاز رزمایش اتمی روسیه
  • رهبر دموکرات سنا از احتمال اعزام نظامیان آمریکایی به اوکراین خبر داد
  • طالبان خواستار سرمایه‌گذاری تاجران روسی در افغانستان شد
  • مسکو: «اوچریتینو» به تصرف روسیه درآمد
  • روسیه: ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کردیم
  • روسیه ۲ پایگاه تروریست‌ها را در سوریه منهدم کرد
  • زاخارووا: ناتو برای درگیری با روسیه آماده می‌شود
  • زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در درگیری‌های طولکرم