Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@13:11:12 GMT

فروش گاز مایع به 4 برابر قیمت در عرضه خارج از شبکه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۶۹۸۶

فروش گاز مایع به 4 برابر قیمت در عرضه خارج از شبکه

فرماندار قم گفت: گزارش‌ها حاکی است گاز مایع که با قیمت 7 هزار و 800 تومان در قم باید توزیع شود به قیمت 25 هزار تومان به فروش می رسد.

مرتضی حیدری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، در زمینه توزیع گاز LPG مسوولیت پذیر نیست و سهل انگارانه به این امر اهتمام دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید براینکه کمبودی در زمینه توزیع گاز مایع در قم وجود ندارد، تصریح کرد: اما آمارها نشان می دهد نیازهای جامعه هدف به این کالا بیشتر شده و قیمت ها دچار تغییرات شده است.

فرماندار قم با عنوان اینکه شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم، باید نظارت شایسته ای در توزیع گاز مایع در قم داشته باشد، گفت: آنچه که امروز مشهود و قابل تامل است میان مقدار سهمیه اختصاص یافته با مقدار گاز مایعی که باید توزیع شود تناسب وجود ندارد.

وی با این عنوان که مساله توزیع گاز مایع مانند مساله توزیع نفت سفید قابل حل است، بیان کرد: مشکلی که امروز در زمینه توزیع گاز مایع در قم با آن مواجه هستیم به عدم پیگیری شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه قم مربوط می شود.

حیدری اضافه کرد: در صورتی که همان روش مربوط به توزیع نفت سفید در توزیع گاز LPG استفاده شود، مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با تاکید براینکه روش توزیع گاز ال پی جی در استان قم، مناسب نیست، گفت: نباید همه این  مشکلات را مربوط به شرکت نفت دانست اما اصل موضوع باید از سوی این شرکت پیگیری شود.

فرماندار قم گفت: گزارش ها حاکی از آن است گاز مایع که با قیمت 7 هزار و 800  تومان در قم باید توزیع شود به قیمت 25 هزار تومان به فروش می رسد.

وی با بیان اینکه اگر بخش های کشاورزی، اصناف و صنایع میزان مصرف خود را به صورت روشن اعلام کنند، تکلیف ما با شرکت توزیع نفت استان مشخص می شود، گفت: بنا به ادعای شرکت نفت سه برابر نیاز استان گاز مایع به استان وارد می شود در حالی که این کالا به دست جامعه هدف نمی رسد.

حیدری با تاکید بر برخورد با کارگاه هایی که به صورت غیرمجاز کپسول گاز مایع نصب می کنند، خاطرنشان کرد: سازمان صمت باید اماکنی که در این زمینه به صورت غیرمجاز فعال هستند را پلمب کند.

انتهای پیام/2258*40

منبع: فارس

کلیدواژه: قم گاز نفت شبکه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۶۹۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸

شرکت کرمان موتور شرایط فروش اقساطی دو خودرو جک J ۴ و کی ام سی T ۸ را اعلام کرد.

در این طرح شرکت کرمان موتور، کی ام سی T ۸ با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۹۷ میلیون تومان با موعد تحویل ۹۰ روز در رنگ‌های سفید، مشکی، قرمز و آبی زنگاری عرضه می‌شود.

همچنین جک J ۴ اتوماتیک با قیمت مصوب ۷۹۱ میلیون تومان با موعد تحویل ۶۰ روز کاری و در رنگ‌های سفید، مشکی، خاکستری، طوسی روشن، قرمز، آبی زنگاری و قهوه‌ای عرضه می‌شود.

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو جک J۴

بخشنامه فروش و مشخصات خودرو کی ام سی T۸

دیگر خبرها

  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد + جزئیات
  • قیمت خودروهای وارداتی در سامانه یکپارچه اعلام شد
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • شرایط فروش قسطی جک J ۴ و کی ام سی T ۸
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • برخورد سازمان تعزیرات با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک خودروی یارانه‌ای
  • برخورد قاطع با عرضه خارج از شبکه لاستیک
  • محکومیت هزار میلیاردی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک یارانه‌ای