Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گنبدکاووس گفت: در فصل تابستان و در زمان سفر هموطنان ایرانی ۲۷۲ هزار و ۱۶۴ نفر از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی شهرستان بازدید کردند.

به گزارش خبرگزاری فارس از گنبدکاووس، مریم آق‌آتابای بعد از ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات خدمات سفر گنبدکاووساظهار کرد: ۱۱ کمیته برای ارائه خدمات در نوروز سال ۱۳۹۹ تشکیل شده تا بتوانیم ظرفیت و پتانسیل‌های شهرستان را معرفی کرده و هم خدمات مطلوبی را به مسافران ارائه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به وقوع سیل در روزهای اول سال ۱۳۹۸ تصریح کرد: متاسفانه وقوع سیل در روزهای پایانی سال ۱۳۹۷ و اوائل سال ۱۳۹۸ سبب شد تا همه فعالیت‌های ستاد سفر به سوی کمک به سیل‌زدگان معطوف شود و عملا فعالیت خاصی در این راستا انجام نشود.
رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان گنبدکاووس ادامه داد: یکی از معضلات شهرستان گنبدکاووس عدم و کمبود سرویس بهداشتی در اماکن عمومی و سطح شهر است و قرار است با همکاری شهرداری تا پایان امسال ۱۴ چشمه سرویس بهداشتی در سطح شهر احداث شود.
* نشاط اجتماعی در مردم اولویت ستاد خدمات سفر در نوروز امسال باشد
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در این جلسه با اشاره به وقوع سیل و مشکلات ایجاد شده برای مردم اظهار کرد: مردم استان گلستان و به ویژه گنبدکاووس در نوروز امسال شاهد وقوع سیل و مشکلات فراوانی بودند و نیاز به شادی و نشاط اجتماعی دارند.
عبدالقدیر کریمی اظهار کرد: نوروز ۱۳۹۹ مردم بعد از انتخابات و سپری کردن خاطرات تلخ نوروز امسال نیاز به شور و نشاط اجتماعی دارند و ستاد تسهیلات خدمات سفر این نشاط اجتماعی را در اولویت‌کاری خود قرار دهد.
وی ادامه داد: تلاش می‌کنیم تا بهترین شرایط را برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران و ایجاد شور و نشاط اجتماعی در شهرستان برای نوروز ۱۳۹۹ برنامه‌ریزی کنیم.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس با بیان اینکه دشمن درصدد  تخریب چهره واقعی و مهمان‌نواز مردم ایران است، خاطرنشان کرد: استکبار جهانی و کشورهایی که نگاه خصمانه به ایران دارند قصد دارند تا به گردشگران خارجی ایرانیان را تروریست جلوه دهند و ما باید تلاش کنیم تا چهره واقعی خود و مهمان‌نوازی ایرانیان که زبانزد است را به نمایش بگذرایم.

انتهای پیام/2307/

منبع: فارس

کلیدواژه: میراث فرهنگی تابستان گردشگری صنایع دستی فرماندار شهرستان گنبدکاووس رئیس اداره میراث فرهنگی شهرستان گنبدکاووس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، کاظمی درکارگروه اجتماعی فرهنگی اجتماعی سلماس با بیان اینکه این جشنواره برای اولین بار در سلماس برگزار میشود گفت:  این شهرستان آمادگی لازم برای ارائه ظرفیت های هنری فرهنگی تاریخی سلماس  را دارد.

اوبا اعلام اینکه ۲۶اردیبهشت جشنواره بین المللی شعر رضوی در سلماس برگزار میشود  گفت: بیش از ۷کشور خارجی در این جشنواره حضور دارند و بیش از ۵۲٠اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است

کاظمی همچنین بر اجرای طرح حجاب و عفاف در این شهرستان تاکید کرد .

 

 

 

دیگر خبرها

  • پیری جمعیت نشاط اقتصادی و اجتماعی را کاهش می‌دهد
  • اقدامات لازم جهت حفظ اموال فرهنگی در بروجرد ضروری است
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • مشارکت بیش از ۳۰۰ سازمان مردم نهاد در طرح ملی مشارکت اجتماعی
  • سلماس مهیای میزبانی جشنواره بین المللی شعر رضوی می شود
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و اماکن تاریخی به مناسبت روز سنندج
  • ایجاد نشاط اجتماعی در جوامع محلی با برگزاری مسابقات ورزشی
  • برگزاری جشن «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • برگزاری رویداد «اصفهان رو» ویژه هفته اصفهان در منطقه ۱۰/ بازدید رایگان از اماکن تاریخی شهر
  • جاذبه تنگه «کفنه لا»در شهرستان بدره