Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@10:28:21 GMT

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان پایدار است

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۷۲۱۲

وضعیت جوی و دریایی هرمزگان پایدار است

معاون اداره کل هواشناسی هرمزگان گفت: از اواخر شب با توجه به تاثیر زبانه های سامانه پرفشار در مناطق مرکزی و شرقی استان و همچنین در تنگه هرمز وزش باد نسبت شدید شمال شرقی (باد نعشی) پیش بینی می شود.
کیانوش عارفی روز پنجشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: وزش باد در مناطق یادشده در محدوده ۴۰ کیلومتر در ساعت خواهیم داشت و در مناطق دریایی تنگه هرمز نیز با مواج شدن دریا همراه خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان داشت: امروز پنجشنبه سفر به جزایر خلیج فارس مساعد خواهد بود اما از اواخر شب و روز جمعه (بویژه ساعت صبح تا ظهر) باتوجه به مواج شدن دریا، احتمال اختلال دریایی در مسیر رفتن به جزیره قشم و هرمز پیش بینی می شود.
معاون هواشناسی هرمزگان اظهارداشت: توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر شرقی و مرکزی استان صورت گیرد و از رفتن شناورهای سبک خودداری شود.
عارفی گفت: از لحاظ دمایی نیز فردا جمعه شاهد ماندگاری هوای نسبت سرد خواهیم بود و از روز شنبه هفته آینده باتوجه به افزایش رطوبت نسبی هوا و افزایش ابرناکی شاهد افزایش نسبی دمای کمینه در هرمزگان خواهیم بود.
وی ادامه داد: از نیمه هفته آینده نیز یک موج بارشی برخی نقاط جنوبی کشور را تحت تاثیر قرار خواهد داد. 

برچسب‌ها هواشناسی پیش بینی هواشناسی هرمزگان وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: هواشناسی پیش بینی هواشناسی هرمزگان وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز هواشناسی پیش بینی هواشناسی هرمزگان وزش باد خلیج فارس تنگه هرمز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۲۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خزر مواج می‌شود

هواشناسی دریایی مازندران اعلام کرد: براساس تجزیه و تحلیل نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، دریای خزر از عصر امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت تا صبح یکشنبه ۱۶ اردیبهشت مواج و متلاطم می‌شود.

براساس گزارش این مرکز بیشینه سرعت وزش باد در نزدیک سواحل استان در روز یکشنبه تا ۱۵ بر ثانیه پیش بینی می‌شود.

همچنین بیشینه ارتفاع موج هم روز یکشنبه تا ۲.۵ متر بر ثانیه برآورد می‌شود.

خزر در این مدت برای فعالیت‌های دریایی مناسب نخواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ناپایداری در وضعیت جوی و دریایی هرمزگان
  • خزر مواج می‌شود
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۴ اردیبهشت
  • فوت ۳ سرنشین لنج آتش گرفته در آب‌های جزیره هرمز
  • فوت 3 سرنشین لنج آتش گرفته در آب های جزیره هرمز
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۳ اردیبهشت
  • ◄ ایجاد طرح جامع بندر شهید حقانی به عنوان قطب مسافری و تفریحی
  • پیش بینی هواشناسی هرمزگان ۱۲ اردیبهشت
  • ۶۶۰ هزار مسافر در بنادر شرق هرمزگان جابه‌جا شد
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد