Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت محورهای شمالی اظهار داشت: شاهد تردد روان در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه و آزادراه قزوین – رشت هستیم. محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

وی با اشاره به آخرین وضعیت ترافیکی سایر محورها، تأکید کرد: ترافیک نیمه سنگین در آزادراه قزوین- کرج و کرج-تهران حد فاصل ساسانی تا پل کلاک، حکمفرما است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا با اشاره به آخرین وضعیت جوی گفت: شاهد بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های اردبیل و همدان و بارش باران در برخی محورهای استان‌های گیلان و مازندران هستیم.

به گفته وی جهت تردد در محورهای کوهستانی و برف گیر کشور، همراه داشتن زنجیر چرخ و تجهیزات زمستانی الزامی است.

سرهنگ نادری خاطرنشان کرد: در اکثر محورهای استان‌های زنجان و اردبیل و محور زنجان- تبریز در استان آذربایجان شرقی، پدیده مه گرفتگی همراه با کاهش دید گزارش شده است.

کد خبر 4827129

منبع: مهر

کلیدواژه: سرهنگ نادر رحمانی بارش برف محورهای مواصلاتی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا قاسم سلیمانی شهرداری تهران شورای شهر تهران دستگیری سارق وزارت آموزش و پرورش شهر تهران سقوط هواپیما محسن هاشمی سقوط هواپیمای اوکراینی مترو محسن حاجی میرزایی آلودگی صوتی مراسم تشییع قوه قضاییه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۷۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز جمعه ۷ اردیبهشت / بارش باران در محورهای مواصلاتی ۳ استان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • ثبت بیش از ۶۴ میلیون تردد در جاده های مازندران
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی استان البرز
  • آخرین وضعیت جاده‌ها؛ تردد روان در محورهای چالوس و هزار
  • تردد بیش از ۱۹ میلیون خودرو از محورهای مواصلاتی البرز
  • وضعیت جاده‌های استان یزد / خسارت ۶۰۰۰ میلیارد تومانی سیل سال گذشته