Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-02@11:36:44 GMT

‌پیش‌بینی بارش برف در جاده‌های ۱۰ استان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۱۵۵

‌پیش‌بینی بارش برف در جاده‌های ۱۰ استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با اشاره به احتمال بارش برف در جاده‌های ۱۰ استان کشور طی روزهای آینده، گفت: به احتمال زیاد تردد با زنجیرچرخ در اغلب این محورها الزامی می‌شود. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۷ اجتماعی پلیس نظرات - اخبار اجتماعی -

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا درباره آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور اظهار کرد: در حال حاضر در اغلب محورهای مواصلاتی همدان، اردبیل و محورهای آستارا ـ اردبیل و اسالم ـ خلخال شاهد بارش برف هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با بیان اینکه تردد در دو محور آستارا ـ اردبیل و اسالم ـ خلخال با زنجیر چرخ امکان‌پذیر است، گفت: باران در حال حاضر در اغلب محورهای استان گیلان در جریان است.

وی از مه‌گرفتگی همراه با کاهش دید برای راننده در محورهای سرچم ـ زنجان، مهاباد ـ سردشت، سقز ـ بانه، گردنه کوهین محور قزوین ـ رشت و محور بجنورد ـ اسفراین خبر داد و گفت: ترافیک در آزادراه قزوین ـکرج و کرج ـ تهران در مقاطع مختلف نیمه‌سنگین و در آزادراه تهران ـ قم در هر دو مسیر رفت و برگشت پرحجم است.

این مقام پلیس راهور تصریح کرد: با توجه به پیش‌بینی‌های صورت گرفته انتظار داریم محورهای مواصلاتی از بعدازظهر جمعه (27 دی) ابتدا در استانهای کردستان، کرمانشاه، آذربایجان غربی و شرقی و اردبیل دچار بارش برف شوند.

رحمانی افزود: این انتظار وجود دارد که جاده‌های استانهای مرکزی، زنجان، قزوین، گیلان، مازندران نیز در روزهای شنبه و یکشنبه شاهد بارش برف باشند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور خاطرنشان کرد: مداومت بارشها باعث لغزنده شدن جاده‌ها خواهد شد و به احتمال زیاد تردد با زنجیرچرخ در اغلب محورهای نام‌برده شده الزامی می‌شود.

وی از رانندگان خواست پیش از تردد در جاده‌ها حتماً از طریق شماره تلفن 88255555 یا 141 از وضعیت راه‌ها مطلع شده و امکانات لازم از جمله زنجیرچرخ را به همراه داشته باشند.

هواشناسی ایران 98/10/25| تداوم بارش‌ها در سیستان و بلوچستان/ تهران جمعه بارانی می‌شودراه ارتباطی 150 روستای کردستان در پی بارش برف مسدود شد

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,21,1392,1416/CT1 واژه های کاربردی مرتبط بارش برف حوادث جاده‌ای راهور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بارش برف حوادث جاده ای راهور باران بارش برف حوادث جاده ای راهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است

مدیرکل هواشناسی لرستان از صدور هشدار زرد هواشناسی در این استان خبر داد. - اخبار استانها -

بهروز مرادپور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد با اشاره به فعالیت سامانۀ بارشی در لرستان، گفت: بارش پراکنده و رگباری باران، رعدوبرق، رگبار تگرگ، وزش باد نسبتاً شدید تا شدید در این استان پیش‌بینی می‌شود.

او اضافه کرد: بارش پراکنده و رگباری باران در اغلب نقاط لرستان برای روز سه‌شنبه و رگبار باران در تمام مناطق این استان برای روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه پیش‌بینی می‌شود.

هشدار نارنجی هواشناسی لرستان/ احتمال بالاآمدن آب رودخانه‌ها

مدیرکل هواشناسی لرستان  بیان کرد: سامانۀ بارشی جدید 15اردیبهشت از جو این استان خارج می‌شود و بارش پراکنده و رگباری باران برای اغلب نقاط را در روز شنبه انتظار داریم.

مرادپور هشدار داد: لغزندگی سطح جاده‌ها، اختلال در تردد، ایجاد رواناب، آب‌گرفتگی معابر، مه‌آلودگی هوا و کاهش میدان دید افقی در لرستان پیش‌بینی می‌شود.

او یادآور شد: احتیاط در تردد به‌ویژه در مسیرهای کوهستانی، عدم فعالیت‌های کوهنوردی، عدم توقف در بستر مسیل‌ها و حاشیه رودخانه‌ها در لرستان توصیه می‌شود.

مدیرکل هواشناسی لرستان تأکید کرد: سامانۀ بارشی جدید در ساعاتی از روزهای چهارشنبه و جمعه از نمود بیشتری برخوردار است و وقوع اغلب مخاطرات در محدودۀ هشدار نارنجی پیش‌بینی می‌شود.

انتهای پیام/ 644/.

 

دیگر خبرها

  • هواشناسی ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ / بارش باران در اغلب مناطق/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • بارش باران در اغلب مناطق کشور طی امروز/ ورود سامانه بارشی جدید از دوشنبه
  • احتمال سیلاب و ریزش کوه در محورهای کوهستانی خوزستان/ پیش‌بینی افزایش ۱۵ درصدی تردد
  • ثبت بیش از ۹۴ هزار تخلف سبقت غیرمجاز در محورهای مواصلاتی اردبیل
  • کنترل ۲۱۵۰ دستگاه ناوگان عمومی در محور‌های مازندران
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت / بارش باران در محورهای استان خوزستان
  • پیش‌بینی بارش‌های رگباری برای آسمان لرستان
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ادامه ممنوعیت تردد در جاده کرج - چالوس
  • هشدار زرد هواشناسی در لرستان/ رگبار باران در راه است
  • لرستان بارانی می‌شود