Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فارس: اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور صبح امروز در آیین گرامیداشت سومین سالگرد درگذشت مرحوم هاشمی رفسنجانی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار داشت: این سالگرد با شرایط خاصی در کشور در حال برگزاری است و در شرایط دشوار و‌غمباری هستیم؛ دیماه امسال برای همه ما تا به امروز در غم و نگرانی و دلهره و شنیدن خبر‌های غیرمنتظره و هراس از آینده گذشته بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: خبر شهادت فرماندهی نام آور و شجاع و استراتژیست که به حق سرباز ملی لقب گرفت تا خبر جان باختن ۶۹ نفر از هموطنان در تشییع باشکوه، خبر سقوط هواپیمای اوکراینی و حادثه مرگ مسافران اتوبوس سوادکوه اتفاقات بد دیماه بودند.

معاون اول رئیس جمهور در عین حال افزود: البته در این میان صحنه‌های باشکوهی در وداع مردم فهیم ایران از فرزند مهربان خویش در شهر‌های مختلف دوست و دشمن را شگفت زده کرد بسیار به یادماندنی است و نیز بر آوردن خواست ملت ایران و انتظار رهبر انقلاب در تحقق انتقام سخت از دولت جنایتکار آمریکا که اعلام کرده بود اگر ایران عکس العمل نشان دهد، ۵۲ نقطه دیگر را خواهیم زد با حمله به پایگاه عین الاسد، خاطره شیرین و ماندگاری به جا گذاشت.

**نگرانی آبان‌ماه با لحظه‌های وحدت همبستگی اعتماد به امید تبدیل شد

وی با بیان اینکه نگرانی‌های آبان ماه با لحظه‌های وحدت همبستگی اعتماد به امید تبدیل شد و سرمایه اجتماعی در کشور به عنوان مهمترین سرمایه کشور و نظام افزایش یافت، گفت:، ولی افسوس که شوک جان باختن جمعی از نخبگان علمی کشور به دلیل اشتباه محاسباتی و غلبه شرایط جنگی بر مدیریت امور و پنهان نگه داشتن حادثه برای چند روز این فرصت عظیم ملی را در معرض تهدید قرار گرفت.

معاول اول رئیس جمهور با بیان اینکه تضعیف جایگاه رهبری و نیروی نظامی در هیچ شرایطی به مصلحت نیست، گفت: آن‌ها باید روحیه دفاع از کشور را داشته باشند.

**مسئولیت پذیری سردار حاجی‌زاده را تحسین می‌کنم

وی اضافه کرد: مسئولیت پذیری سردار حاجی زاده را تحسین می‌کنم چرا که وی اعلام کرد گردن من از از مو باریکتر است.

وی افزود: رهبری نظام مایه افتخار نظام است و تضعیف آن جایگاه برای ایران می‌تواند خطرناک باشد ضمن اینکه آیت‌الله هاشمی در سخت‌ترین شرایط هم از جایگاه رهبری حفاظت و صیانت کردند.

معاون اول رئیس جمهور خاطرنشان کرد: تضعیف نیروی نظامی در هیچ شرایطی به مصلحت کشور نیست چراکه آن‌ها باید روحیه دفاع از کشور را داشته باشند.

ادامه دارد...

منبع: فردا

کلیدواژه: جهانگیری انتقام سخت ایران حاجی زاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد تقی صفری شنبه‌شب در آئین تشییع باشکوه شهید «مرتضی غلامی» (دشتی نظری) در گلزار مطهر شهدا اظهار داشت: با حضور این شهید والامقام شهرستان گناوه و استان منور و معطر به عطر شهدا شده است.

فرماندار گناوه افزود: شهیدان همچون شهید غلامی در دفاع از اسلام، ملت، شرف و ناموس و حیثیت کشور و نظام اسلامی جانانه در رکاب امام خود جنگیدند و پیکر مطهر این شهید والامقام سال‌ها در منطقه بی نام و نشان در راه دفاع از میهن و دین باقی ماند.

فرماندار گناوه افزود: آمدن شهید پیام بزرگی برای ما به همراه دارد که با بصیرت و آگاهانه و تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری راه شهدا را جانانه ادامه دهیم و در رکاب امام و ولی امر خود بمانیم و دشمنان را برای همیشه خاموش کنیم.

وی گفت: همه ملت ایران به ویژه مردم متدین و شهید پرور شهرستان گناوه با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه خواهند داد.

وی بیان کرد: امروز مردم شهرستان گناوه با حضور باشکوه از فرزند خود جانانه استقبال و این فرزند شهید خویش را تا جایگاه ابدی بدرقه کردند.

فرماندار گناوه گفت: امیدواریم شهدا ما را در دنیا و آخرت یاری کنند تا ما هم بتوانیم با تبعیت پذیری از مقام معظم رهبری در راهی که آنها پیمودند باقی بمانیم.

صفری بیان کرد: امروز اگر رهبری انقلاب اسلامی ندای مبارزه با استکبار جهانی را سر می‌دهد به پشتیبانی املت غیور ایران اسلامی و خون پاک این شهیدان گرانقدر و والامقام است.

وی ادامه داد: اگر امروز دشمنان و استکبار جهانی جرأت نگاهی به سمت نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارد ناشی از، قدرت، بصیرت و آگاهی ملت ایران و تبعیت پذیری از رهبری و به برکت خون شهدا است.

کد خبر 6096731

دیگر خبرها

  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند/ بیش از ۱۰۰ مدیر ناکارآمد برکنار شدند
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند گزینه نظامی را از روی میز حذف کند / دولت به وعده ایجاد سالی یک ملیون شغل عمل کرده است
  • عملیات «وعده صادق» جلوه روشنی از عقلانیت انقلابی بود/ میز مذاکره را هیچگاه ترک نکرده‌ایم
  • رئیسی: ایران قوی می‌تواند سایه جنگ را از سر کشور بردارد
  • دخالت نابجا در حوزه سلامت از دست وزارت بهداشت خارج شده است
  • استادان نقش مهمی در پیشبرد اهداف فرهنگی و اقتصادی کشور دارند 
  • ۳ جمله مهم از دیدار بارزانی با رئیس‌جمهور
  • ارائه دروس مهارتی و اشتغال پذیری به دانشجویان از مهر ۱۴۰۳
  • رئیس‌جمهور چین وارد فرانسه شد+ فیلم
  • ملت ایران با تبعیت پذیری از رهبری راه شهدا را ادامه می‌دهند