Web Analytics Made Easy - Statcounter

سلحشور در خصوص گلایه دهیار و معلم روستاهای منطقه کوهستان جاسک گفت: آرد و بسته های مواد غذایی با بالگرد نیروی دریایی سپاه به این منطقه ارسال شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شرق هرمزگان، در پی انتشار خبری مبنی بر گلایه یک معلم و دهیار یکی از روستاهای منطقه کوهستان جاسک از تخریب راههای روستایی(جانوری، نوگین وگیشدان) و نبود برق و وجود چند زن باردار در روستاهای مجاور خبرنگار خبرگزاری شبستان این موضوع را پیگیری کرد تا برای مردم این رستاها کمک های مورد نیاز صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

به همین منظور مدیر عامل جمعیت هلال استان هرمزگان و فرماندار شهرستان ضمن تقدیر از خبرگزاری شبستان از اطلاع رسانی در خصوص مشکلات در اسرع وقت از  اقدامات لازم وفوری  در این منطقه خبردادند.

 

ارسال آرد و بسته های مواد غذایی برای دومین بار به روستاهای منطقه کوهستان با بالگرد نیروی دریایی سپاه

 

« مختار سلحشور »، مدیر عامل جمعیت هلال احمر هرمزگان در گفتگو با خبر نگار خبرگزاری شبستان اظهار کرد: جمعیت هلال احمر استان هرمزگان برای همه خانواده های روستاهای تحت محاصره سیل در شهرستان جاسک بسته های مواد غذایی  ۷۲ ساعته و آرد در اختیار آنها قرار داده است، اما برخی از روستاهای این شهرستان به علت خرابی راهها امکان کمک رسانی زمینی وجود ندارد وبا بالگرد این اقدام باید انجام شود.

 

وی افزود: به روستاهای مذکور در این رسانه هم صبح امروز با استفاده از بالگرد نیروی دریایی سپاه برای دومین بار بسته های مواد غذایی و آرد ارسال شد تا مردم این روستا با مشکل مواجه نشوند.

 

دهیاران ومردم برای سناسایی و اعزام  بیماران و زنان باردار با بالگرد همکاری کنند

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان هرمزگان با بیان اینکه شرایط روستاهای سیل زده در شهرستان جاسک مناسب نیست و در برخی از مناطق امکان کمکهای امدادی جاده ای وجود ندارد، گفت: دهیاران و مردم روستاهایی که راهها روستایی آنها تخریب شده است چنانچه در روستاهای آنها بیمار و یا زن بارداری وجود دارد که نیاز به مراقبت و معایانات پزشکی دارند با بالگرد های اعزام شده در روستاها همکاری لازم جهت اعزام آنها به مراکز درمانی را داشته باشند.

 

سلحشور بیان کرد: حجم امداد رسانی در منطقه جاسک و بشاگرد زیاد است و امکان دارد پرواز اورژانسی و اختصاصی  برای بیماران  وجود نداشته باشد و یا دیر انجام شود.

 

راههای روستایی منطقه کوهستان  به کلی تخریب ونابود شده است

 

محمد رادمهر ضمن تشکر از این پیگیری گفت: صدای صوتی این معلم ودهیار به دست فرمانداری جاسک هم رسیده است و برای حل مشکل راه ارتباطی آنها اقدام و برنامه ریزی شده است تا بتوان در اسرع وقت امکان تردد در این منطقه را فراهم کنیم.

 

فرماندار شهرستان جاسک افزود: راه روستایی منطقه کوهستانی در بخش لیردف جاسک  در پی این بارندگی ها وسیل به کلی تخریب و نابود شده است و باید برای این منطقه راه روستایی جدید احداث شود که در حال انجام و اقدام برای همه روستاها هستیم.

 

وی عنوان کرد: حجم بالا خرابی برق در شهرستان جاسک زیاد است، اما برای برق رسانی به موقع این روستاییان به ماموران اداره برق دستورات لازم داده شده است.

 

 

 

پایان پیام/673

منبع: شبستان

کلیدواژه: سردار سلیمانی مسجد شهادت سردار سلیمانی کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد فهما طرح ملی فهما مسجد سقوط هواپیمای اوکراینی مسجد جمعیت هلال احمر هرمزگان فرماندار جاسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران گلستان از آب‌گرفتگی معابر برخی روستاهای علی‌آبادکتول، مینودشت، گرگان، گنبدکاووس و فاضل‌آباد خبر داد و گفت: برخی محورهای روستایی شرق استان مسدود شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از گلستان، نعمت‌الله حاجی‌زاده، امروز - چهارشنبه پنجم اردیبهشت- در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به شدت بارندگی شب گذشته و طغیان رودخانه اوغان گالیکش که بخشی از مسیر آن از روستای بایلر این شهرستان مرزی عبور می‌کند، جاده دوم ارتباطی گنبدکاووس - کلاله مسدود شد.

وی افزود: هم‌وطنانی که قصد عزیمت به سمت شهرستان کلاله و گنبد را دارند از مسیر جایگزین محور بزرگراهی گنبد به کلاله (گالیکش و مینودشت) استفاده کنند.

مدیرکل مدیریت بحران گلستان با بیان اینکه بخشی از پل ارتباطی سیدکلاته شهرستان رامیان بر اثر بالا آمدن آب و سیلاب تخریب شده است، گفت: فعلاً تردد در این مسیر امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: همچنین پل ورودی روستای اوقچی شهرستان کلاله و بخشی از مسیر ارتباطی روستاهای محدوده خالد نبی دچار آب‌شستگی و تخریب شده است و تردد در قسمت‌هایی به سختی انجام می‌شود.

حاجی‌زاده با بیان اینکه پل ارتباطی قدیمی روستای سیدکلاته بر اثر شدت بارندگی‌ها شکسته شده است و تا اطلاع ثانوی تردد از آن امکان‌پذیر نیست، افزود: برای ساخت پل جدید این روستا ۱۲۰ تا ۱۵۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

وی ضمن اشاره به انسداد پل روستای براین مینودشت، افزود: پل ورودی و قدیمی این روستا سال گذشته بر اثر بارندگی و سیل آبان سال گذشته تخریب و مسدود شد و هنوز هم گشایش پیدا کرده است.

به گفته مدیرکل مدیریت بحران گلستان، روستای براین در شش ماه اخیر، سه بار درگیرسیلاب شده که تبعات آن ورود این سیلاب به منازل و انبارهای مردم روستا بوده است.

وی اضافه کرد: بر اثر سیلاب و بارندگی شب گذشته همچنین جاده قورچای به شهر تاتار و روستای مختارزاده به ویژه در نواحی بالادست شهرستان رامیان مسدود شده است، از این رو تردد در این دو جاده تا اطلاع بعدی ممنوع است و رانندگان قبل از حرکت از وضعیت راه‌ها مطلع شوند و از تردد غیرضروری خودداری کنند.

کد خبر 747511

دیگر خبرها

  • الگوهای غذایی با پیش آگهی سرطان پستان چه ارتباطی دارد؟
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • نودل برای کودکان؛ ممنوع!
  • تجهیز نگهبانان دامداری‌ها به وسایل ارتباطی
  • از تخریب ۵۰ راه روستایی در شهرستان گنبکی تا تاکید بر اجتناب از سفر
  • وضعیت سد جگین در شهرستان جاسک
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • خرد شدن پنجه‌های عقاب در ریگزار طبس/ روزی که وعده صادق محقق شد
  • شکستی که مصداق وعده صادق بود/ پنجه عقاب در شن‌های طبس
  • توزیع بیش از ۱۱ هزار بسته غذایی در میان سیل‌زدگان