Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:37:12 GMT

بازگشت دو بازیکن سابق داماش به این تیم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۲۹۵

بازگشت دو بازیکن سابق داماش به این تیم

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: محمد غلامی و میلاد پورمحسن دو بازیکن شایسته گیلانی که سابقه حضور در تیم داماش را دارند، با مسئولان این تیم به توافق رسیده تا در ادامه رقابت های لیگ دسته اول با پیراهن داماش در میادین فوتبال حاضر شوند.

میثم محبوب افزود: محمد غلامی مهاجم با تجربه و ۳۷ ساله اسبق داماش گیلان با بازگشایی پنجره نقل و انتقالات این تیم و توافق با مدیریت باشگاه، طی قراردادی به جمع لاجوردی پوشان شهر باران پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: غلامی علاوه بر سابقه حضور در داماش در لیگ برتر فصل ۹۱-۱۳۹۰، سابقه بازی در تیم هایی هچون سپاهان اصفهان، پاس همدان، استیل آذین، ملوان بندرانزلی، خونه به خونه، راه آهن، سپیدرود و گل گهر سیرجان را در کارنامه خود دارد و نیم فصل گذشته نیز در تیم قشقایی شیراز حضور داشت.

وی بیان کرد: همچنین میلاد پورمحسن مدافع چپ داماش طی دو فصل گذشته نیز که ابتدای فصل جاری در تیم مس کرمان حضور داشت ، پس از نیم فصل دوری بار دیگر طی قراردادی به جمع این تیم پیوست تا داماشی ها را در ادامه دور برگشت رقابت های لیگ دسته اول همراهی کند.

مدیر رسانه ای تیم فوتبال داماش گیلان خاطرنشان کرد: پیش از این نیز، محمدرضا مهدوی بازیکن با تجربه، بومی و اسبق تیم داماش نیز به این تیم پیوسته بود تا داماشی ها در نقل و انتقالات نیم فصل دوم موفق به جذب سه بازیکن جدید شوند.

تا پایان هفته نوزدهم رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور جام آزادگان با حضور ۱۸ تیم ، داماش با کسب ۲۸ امتیاز در مکان نهم جدول رده بندی قرار دارد.

برچسب‌ها فوتبال رشت ورزش گیلان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال رشت ورزش گیلان فوتبال رشت ورزش گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست

ولادیمیر بیلک، عضو کنست رژیم صهیونیستی همزمان با کشمکش در کابینه صهیونیستی و شورای جنگ درخصوص ادامه مذاکرات با حماس اعلام کرد که از چه زمانی ادامه جنگ به یک ارزش در مذاکرات تبدیل شد؟ هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست.

براساس گزارش خبرگزاری سما فلسطین، این مقام صهیونیست در ادامه گفت: اگر برای نجات اسرائیلی‌هایی که توسط دولت جنایتکار نتانیاهو رها شده‌اند، باید جنگ را پایان دهیم، پس باید جنگ را پایان دهیم، حداقل در واقعیت خاورمیانه، که هر لحظه ممکن است منفجر شود.

بیلک در پایان نیز گفت: برای نتانیاهو، ادامه استفاده از واژه جنگ موضوع بقای سیاسی است از فاجعه‌ای که با تشکیل این دولت آغاز شد.

روز گذشته همزمان با ورود هیاتی از حماس به قاهره برای ادامه مذاکرات درخصوص جنگ، «بنی گانتس» عضو ارشد شورای جنگ رژیم صهیونیستی بنیامین نتانیاهو را تهدید کرد اگر اعضای کابینه‌ی او با پیشنهاد خوب برای توافق اسرا مخالفت کنند، کابینه را منحل می‌کند.

از سویی دیگر بزالل استموتریچ، وزیر دارایی رژیم صهیونیستی هشدار داد کابینه نتانیاهو بدون اجرای طرح عملیات نظامی در رفح حق موجودیت نخواهد داشت. با این وجود  روزنامه «تایمز اسرائیل» نوشت اگر حزب اسموتریچ از ائتلاف حاکم کناره‌گیری کند، دولت نتانیاهو به همکاری با بنی گانتس، رئیس حزب وحدت ملی تکیه خواهد زد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی پوشان (+عکس)
  • حضور سرمربی سابق استقلال در کنار آبی‌پوشان+عکس
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • عضو کنست صهیونیستی: هیچ چیز مهمتر از بازگشت اسرا نیست
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • درخشش استقلالی سابق در هوادار ادامه دارد
  • سمیر نصری: رونالدینیو و نازاریو استعدادهای بزرگ‌تری نسبت به مسی و رونالدو بودند
  • استوری تند و تیز محمد انصاری؛ برای نبرد با زمین‌خواری و اختلاس لباس رزم به تن کنید! + عکس
  • ادعای ستاره سابق بارسا: مسی کاپیتان خوبی نبود