Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حسین مدرس خیابانی، صبح پنجشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد از حمایت‌های بی‌دریغ امام جمعه یزد از صنعت استان یزد اظهار داشت: در برنامه‌های نوشته شده برای تحریم علیه ایران، دو نقطه مورد هدف قرار گرفته که یکی بخش تولید و دیگری معیشت بود.

وی افزود: در بخش تولید بیکاری جوانان و در نهایت معترض شدن آنها توسط دشمنان دنبال می‌شود و در بحث معیشت نیز، فقر خانواده‌ها و در نهایت اعتراضات خیابانی آنها دنبال می‌شود که خوشبختانه در هر دو مورد نقشه دشمنان نقش بر آب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدرس خیابانی عنوان کرد: اکنون در سطح تولید، میانگین افزایش تولید کالا در کشور ما بین هفت تا ۱۳ درصد است و به رغم تهدیدها، حجم صادرات در سال جاری به ۳۲ میلیارد دلار رسیده است.

قائم مقام وزیر صنعت، معدن، تجارت در امور بازرگانی بیان کرد: در بخش معیشت نیز با وجود تحریم‌ها در تأمین کالاهای اساسی مشکلی نداریم و دو برابر نیاز کشور ذخیره کالاهای اساسی داریم.

وی تصریح کرد: کشور ما اکنون در جنگ اقتصادی است اما هیچ نقطه از کشور شباهتی به کشوری که در جنگ اقتصادی است، ندارد.

مدرس خیابانی با اشاره به اینکه واردات هزار و ۶۰۰ کالا به کشور ممنوع شد که یکی از آنها پوشاک است، افزود: ما نیز متقاضی و مشوق سرمایه گذاری بخش خصوصی در بخش پوشاک هستیم.

وی با بیان اینکه میزان مصرف چادر مشکی در کشور ۸۰ میلیون مترمربع است، عنوان کرد: در حال حاضر در کشور ۱۰ میلیون مترمربع چادر تولید می‌شود که حاضریم برای سرمایه گذاران تسهیلات ویژه قائل شویم.

مدرس خیابانی تاکید کرد: ما حاضریم برای سرمایه گذاری تولید چادر مشکی در دارالعباده یزد تسهیلات ویژه از جمله وام تبصره ۱۸ پرداخت کنیم و تسهیلات دیگری از جمله معافیت‌های مالیاتی در نظر بگیریم.

کد خبر 4827160

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد سازمان صنعت معدن و تجارت یزد قاسم سلیمانی سردار سلیمانی بارش برف سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بوشهر شهرکرد ایلام تعطیلی مدارس گرگان قزوین مراسم تشییع سیل سیستان و بلوچستان سپاه پاسداران شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد

 حبیب اله جمشیدی در همایش بزرگداشت هفته گردشگری میمند با بیان اینکه میمند همچون نگینی در شهرستان فیروز آباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد، گفت: امیدواریم با هم افزایی مسئولان و همراهی متولیان و بکارگیری توانمندی‌ها در آینده توسعه خوبی را برای این منطقه شاهد باشیم.

او ادامه داد: تقاضا داریم سرمایه در گردش گلاب گیران به عنوان یک موضوع مهم مورد توجه واقع شود و تسهیلات سرمایه گذاران بوم گردی و گردشگری می‌تواند باعث رونق در این منطقه شود.  

تسهیل در امر صادرات محصولات گل و گلاب، تشویق و حمایت از صنعت شیشه گری در جهت پویایی صنعت گردشگری پویا و مکمل از دیگر موضوعات مطرح شده توسط فرماندار فیروز آباد بود.

جمشیدی در پایان سخنان خود بر افزایش اعتبار در حوزه زیرساختی شهرداری‌های این شهرستان به خصوص شهر میمند و اختصاص ردیف‌های اعتباری توسط وزارت میراث فرهنگی تاکید کرد.

باید در این برهه از زمان به میمند توجه ویژه کرد/میمند دچار تنش تولید است

امام جمعه میمند در این همایش با بیان اینکه میمند دارای قدمت تاریخی و شهری کهن و مزین به گل محمدی است، گفت: زمانی شهر میمند جایگاه ویژه‌ای در میان شهر‌های استان و کشور داشت، اما با نگاه عده‌ای از مسئولان در برهه ای، شهر‌های دیگر دوشادوش این شهر حرکت کردند، اما پس از مدتی باعث تضعیف جایگاه میمند شد.

حجت الاسلام و المسلمین عباس بهزادی با اشاره به جایگاه شهر میمند، خواستار نگاه ویژه به این شهر شد و اضافه کرد: کم توجهی برخی از مسئولان، میمند را به قهقرا برده است از این رو باید در این برهه از زمان به آن توجه ویژه کرد.

امام جمعه شهر میمند نام گذاری سال ۱۴۰۳ به نام جهش تولید با مشارکت مردم توسط رهبر معظم انقلاب را مورد توجه قرار داد و مطرح کرد: مردم پای کار هستند، اما متاسفانه میمند دچار تنش تولید است و کارخانه‌ای که میخواهد در این منطقه جهش تولید داشته باشد با موانع روبرو می‌شوند بنابراین باید همفکری باید انجام شود تا ظرفیت بیشمار میمند به جایگاه حقیقی خود برسد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • حضور سجاد گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی ووهان
  • گنج‌زاده مدرس کمپ تمرینی چین شد
  • تولید چادر‌های امدادی متناسب با فصل و اقلیم از سوی هلال احمر
  • گنج زاده به عنوان مدرس در کمپ تمرینی چین حضور خواهد داشت
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی روغن موتور ایران
  • آفریقا، هدف ویژه صادراتی نفت سپاهان
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • پارک علم و فناوری تربیت‌مدرس هاب بین‌المللی تعاملات علمی با کشورهای دیگر
  • میمند همچون نگینی در فیروزآباد، فارس و در سطح کشور می‌درخشد