Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشست ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور برگزار شد. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، نشست ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد با حضور حجت الاسلام علی اکبری رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور و پناهی رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه استان و  حجت الاسلام و المسلمین سید نصیر حسینی نماینده جدید ولی فقیه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام علی اکبری  قبل از این نشست مورد استقبال مسئولان استانی از جمله حشمت الله صمیمی‌دوست معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار و شاهرخ کناری فرماندار بویراحمد قرار گرفت.

حجت الاسلام علی اکبری برای حضور در آئین تکریم و معارفه امام جمعه یاسوج  و نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد سفری دو روزه به این استان داشته است.

حاج‌علی‌اکبری: اتحادیه جهانی ائمه جمعه تشکیل شودقدردانی ائمه جمعه شهرستان‌های تهران از اقدامات قوه‌ قضائیه در برخورد با مفسدان اقتصادی‌آیت‌الله محامی: ائمه جمعه مردم را به مطالبه‌گری تشویق کنند

انتهای پیام/ ت

R41452/P/S6,69/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست برخط ایده پردازی با موضوع فرصت‌های هفته جمعیت امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت با حضور حجت الاسلام رسول ساکی دبیر مجمع فعالان جمعیت کشور و حجت الاسلام محمد مجید دایی دایی، ایده‌پرداز و طراح سامانه دعوت برگزار می‌شود.

نشست مذکور امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت از ساعت ۲۰ به صورت برخط از طریق پیوند https://www.skyroom.online/ch/saman2/setadekhatam برگزار می‌شود.

کد خبر 6094326 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • اختتامیه ۲۱ المپیاد کوهنوردی کارکنان سازمان تامین اجتماعی در سی سخت
  • نشست هم اندیشی سازمان‌های کارگری و کارفرمایی کهگیلویه و بویراحمد
  • اهدای جهیزیه به ۲۰۰۰ زوج کهگیلویه و بویراحمد
  • ۲۱ اجلاسیه در راستای کنگره‌ملی‌شهدای کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • اولین‌نشست سری‌جلسات ایده‌پردازی برگزار می‌شود
  • ۷۰ برنامه در هفته بسیج کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • مسابقات قرآن و عترت کهگیلویه و بویراحمد در چرام
  • نشست تبیینی ائمه جمعه و روحانیون شهرستان دماوند