Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمد علی اصفهانی امروز دبیر علمی کنگره دبیر علمی کنگره باز خوانی شخصیتی امیر المومنین (ع)با اشاره به هزار و ۸۲ اثر ارسال شده به کنگره گفت:این آثار شامل ۴۷۵مقاله،۱۳۱ کتاب،۸۸پایان نامه،۳۰۵شعر و ۱۸۲ اثر هنری تجسمی است.

او در خصوص موضوعات کتاب‌ها اظهار کرد:این کتاب‌ها با موضوع نهج‌البلاغه، رابطه قرآن و حضرت امیر وشناخت حضرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رضایی اصفهانی با اشاره به بررسی ۳۶۰مقاله از مجموع مقالات عنوان کرد:۱۹۰ مقاله با ارزشیابی سخت گیرانه پذیرفته شده است.

اصفهانی ادامه داد:۳۲مقاله به زبان‌های عربی، انگلیسی و فرانسوی ترجمه می‌شود و ۱۹۰مقاله ب در ۱۴جلد کتاب چاپ شده است.
دبیر علمی کنگره بیان کرد:رویکرد این کنگره شناخت ابعاد شخصیتی حضرت علی در راستای علوم انسانی و حل مشکلات کنونی بشریت است.

دبیر علمی کنگره باز خوانی شخصیتی امیر المومنین (ع) در پایان با اشاره به برگزاری ۷پیش نشست این کنگره گفت:مجموع آثار از ۹ملیت مختلف افغانستان، عراق، نیجریه، تونس، هنودوستان و.. به کنگره رسیده است.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کنگره امام علی ارسال آثار کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۵۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است

به گزارش خبرنگار مهر، حبیبه شاهنده صبح سه شنبه در آئین تجلیل از اساتید مدرسه علمیه ثامن الحجج (عج) پارس آباد با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره) وی را به عنوان الگو و نمونه کامل یک مبلغ و مروج دین معرفی کرد.

وی علامه مطهری (ره) را شخصیتی عظیم برای انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: علامه مطهری (ره) اسلام‌شناسی بزرگ، عالمی آگاه و اندیشمند و فیلسوفی توانا بود.

مدیر مدرسه علمیه ثامن‌الحجج (عج) پارس‌آباد افزود: به اذعان امامین انقلاب شهید مطهری (ره) به دلیل برخورداری از شخصیت جامع علمی و بصیرتی از نوادر عصر حاضر است به طوری که آثار دینی و علمی ایشان همیشه پاسخگوی شبهه‌ها و مسائل دینی و بصیرتی از دیرباز تاکنون است.

شاهنده با بیان اینکه شخصیت جامع شهید مطهری بهترین الگو برای طلاب در فهم نیاز زمانه است، افزود: شهید مطهری در روزگار خود به افکار، باور، عقاید و شبهه‌های موجود در جامعه تسلط داشت و عمده‌ترین سوالات قشر جوان و تحصیل کرده و روشنفکر کشور را استخراج می‌کرد و با تفکر و فلسفه اسلامی و منطق قرآنی به آنها پاسخ می‌داد.

وی با اشاره به جامعیت علمی و شخصیتی شهید مطهری (ره)، تصریح کرد: شهید مطهری نمونه کامل یک مبلغ دین متناسب با زمان بود و به دلیل داشتن تعهد و مسئولیت دینی بالا وارد عرصه تعلیم، تعلم، تبلیغ و تألیف و پژوهش شد و در عرصه‌های مختلف فلسفی، اجتماعی، فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، اخلاقی، فقهی، تاریخی قلم زد و سخن گفت.

کد خبر 6098937

دیگر خبرها

  • کنگره جهانی حضرت رضا(ع) میزبان دانشمندان داخلی وخارجی می‌شود
  • نقش و تأثیر زنان فرهیخته مسلمان در ارتقا اندیشه دینی بررسی می شود
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • «توسعه خواندنی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • «توسعه خواندی است» در راه نمایشگاه کتاب
  • علامه مطهری شخصیت جامع علمی و بصیرتی معاصر است
  • برنامه‌های حرم مطهر حضرت معصومه(س) در دهه کرامت اعلام شد
  • رشت میزبان دوازدهمین کنگره ملی سوختگی ایران شد
  • بررسی ابعاد مختلف تروما در کنگره جراحان ایران
  • نخستین کنگره ملی ایران شناسی برگزار می‌شود