Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ترویج سبک زندگی شهدا نیاز ضروری جامعه امروز است. ۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۸ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سرخه، حجت‌الاسلام حسینی دیباجی شامگاه گذشته در دیدار با خانواده شهید محمدباقر اسدی نژاد در سرخه ضمن گرامیداشت یاد شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت: خانواده شهدا از مقام و جایگاه بسیار ارزشمند و والایی برخوردار هستند و باید مورد تکریم مردم و مسئولان قرار گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهدا و خانواده معززشان به گردن این انقلاب و نظام حقی بزرگ دارند گفت: باید حواسمان باشد و مراقب باشیم که بدخواهان در کمین نشسته‌اند تا خون شهدا را پایمال کنند برای اینکه به مطامع پست دنیایی خود دست یابند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان گفت: ترویج سبک زندگی شهدا نیاز ضروری جامعه امروز است که باید بدان توجه شود.

عزاداری خانواده‌های شهدای فاطمیون در سوگ حاج قاسم ‌به روایت تصویر‌دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در منزل شهدای سانحه سقوط هواپیما حضور یافت

حجت‌الاسلام حسینی دیباجی افزود: باید به دیدار خانواده‌های شهدا رفت و از آن‌ها پرسید چگونه فرزندانشان را تربیت کردند که چنین عاقبت و فرجام نیکی برایشان رقم خورد و در دنیا و آخرت مایه عزت و افتخار نه‌تنها خود، بلکه مایه عزت و آبروی خانواده‌هایشان و جامعه شدند.

وی گفت: امنیت و اقتدار انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مرهون و مدیون خون شهیدان است، بنابراین باید راه شهیدان ادامه یابد تا اقتدار و امنیت کشور تضمین شود.

به گزارش تسنیم، شهید محمدباقر اسدی نژاد متولد سال 1335 در سرخه است و این شهید والامقام با حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل در عملیات کربلای پنج در سال 1365 شربت شیرین شهادت را نوشید.

انتهای پیام/363

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی

احمد سالاری جائینی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: سال گذشته ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تامین ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی مددجویان هزینه شده است.

وی افزود: از مجموع اعتبار اختصاص یافته، ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین تامین شده است.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان گفت: این اعتبار برای خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی هزینه شد.

۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار در هرمزگان از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • ۱۲۰۰ وصیت نامه شهدای استان سمنان چاپ شده است
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • مراقبت از جایگاه وکلا و کارشناسان دادگستری ضروری است
  • گلستان شهدای جروکان ساماندهی شد
  • تامین بیش از ۳ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان هرمزگانی
  • خانواده‌های شهدا پشتوانه‌های اصلی نظام هستند
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • نمایشگاه شهدا سمنان برای بازدید رهبر معظم انقلاب آماده می‌شود
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان