Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-29@21:39:56 GMT

تیم امید هیچ وقت چنین تدارکاتی نداشت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۸۸۲۴

تیم امید هیچ وقت چنین تدارکاتی نداشت

سرپرست تیم ملی فوتبال امید با اشاره به شرایط آماده سازی و امکانات این تیم گفت: در این دوره شاهد بیشترین حمایت و آماده سازی همه جانبه موارد مورد نیاز برای موفقیت تیم المپیک ایران بودیم.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، سیدعلی میرغفاری با بیان این موضوع گفت: برنامه های آماده سازی تیم امید نشان دهنده حمایت همه جانبه فدراسیون فوتبال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از اعزام به مسابقات تایلند ما دیدارهای تدارکاتی با تیم های المپیک ازبکستان ، قطر، استرالیا و اندونزی را داشتیم، همچنین اردوها و سفرهای تدارکاتی و آماده سازی و بازی با تیم ملی بزرگسالان و دو باشگاه لیگ برتری که تلاش کردیم از همه فرصت ها و مقاطع فیفا دی استفاده کنیم. البته امکان برگزاری بازی های دیگری هم وجود داشت اما باشگاهها بیش از این بازیکنان را در اختیار ما نمی گذاشتند و این مسئله برای ما مشکل ساز بود.

میرغفاری درخصوص امکانات و شرایط تیم المپیک اظهار داشت: قبل از هر 3 تیم وارد سونگلا شدیم، آشپز اختصاصی و حتی روانشناس در اختیار داشتیم. غذای ایرانی برای تیم پخت می شد و پیش از حریفان با هزینه خودمان به این منطقه آمدیم که بازیکنان به شرایط آب و هوایی و حتی اختلاف ساعت عادت کنند. حتی پاداش های مرحله مقدماتی هم پیش از شروع بازی ها به بازیکنان تیم پرداخت شد تا دیگر هیچ مشکل و نگرانی وجود نداشته باشد.

وی: افزود: فکر می کنم همه چیز برای تیم فراهم بود و البته اعضای تیم و کادر فنی هم تلاش خودشان را کردند. تیم امید هیچ وقت چنین تدارکات گسترده ای به این شکل نداشته با این وجود متاسفانه با بدشانسی نتوانستیم از گروه صعود کنیم و با اختلاف تفاضل گل از مسابقات کنار رفتیم. فراموش نکنیم که ما در سخت ترین قرعه ممکن قرار داشتیم و بازی ها را با دیدار مقابل مدافع عنوان قهرمانی شروع کردیم و دومین بازی را مقابل کره جنوبی انجام دادیم که شاید بهترین تیم این دوره باشد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: المپیک ایران تایلند تیم ملی تیم ملی فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۸۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای ۳ رویداد بین‌المللی شامل؛ بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه ، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی “خوخات” چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

کد خبر 6090934

دیگر خبرها

  • مراحل آماده‌سازی موشک‌های ایران قبل از شروع عملیات انتقامی ایران علیه اسرائیل و نوشته‌های روی موشک‌ها + فیلم
  • فیلم مراحل آماده‌سازی عملیات وعده صادق و نوشته‌های روی موشک‌ها
  • آماده سازی اراضی طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • مرتضایی: تجربه بازی های تدارکاتی به تیم ملی افغانستان کمک کرد
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • قاسمپور: خط دفاع پرسپولیس سردرگم است/ آلومینیوم چیزی برای از دست دادن نداشت
  • دعوت از ۲۳ بازیکن به اردوی تیم والیبال زیر ۱۷ سال
  • اردوی آماده سازی تیم کشتی نونهالان استان در سرخس