Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:04:32 GMT

درخواستهای یحیی از انصاری‌فرد در اولین جلسه

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۲۹۱

درخواستهای یحیی از انصاری‌فرد در اولین جلسه

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در نشستی با سرمربی و سرپرست تیم، آخرین وضعیت سرخپوشان را بررسی کرد.

به گزارش مشرق، محمد حسن انصاری‌فرد مدیرعامل باشگاه جلسه‌ای را با حضور افشین پیروانی مدیر تیم و یحیی گل‌محمدی سرمربی پرسپولیس برگزار کرد.

 

در این نشست انصاری‌فرد تاکید کرد که هواداران پرسپولیس از شکل گرفتن یک کادر پرسپولیسی خوشحالند چرا که بزرگانی همچون یحیی گل‌محمدی، افشین پیروانی، کریم باقری، داوود فنایی و حمید مطهری در کادر تیم پرسپولیس حضور دارند و هر کدام از این نفرات در کنار دیگر نفرات کادر فنی و بازیکنان با غیرت و توانمند برای هواداران خاطره‌های زیادی ساخته و توانمندی های بسیار زیادی دارند و همین امیدواری های زیادی ایجاد کرده که تیم‌پرسپولیس در نیم فصل دوم‌و شروع ان که توام با فشردگی هفت بازی سخت و حساس در لیگ برتر و بازی های مهم در لیگ قهرمانان است نتایج مطلوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

تکلیف مربی سابق تیم ملی در پرسپولیس مشخص شد

مدیرعامل باشگاه از زحمات پیروانی در نیم فصل اول و نقش محوری و موثر وی در مهار حواشی تقدیر کردو از وی خواست با قدرت به کار خود ادامه دهد.

گل‌محمدی‌هم از حضور موثر افشین پیروانی و کریم باقری در پرسپولیس یاد کرد و درباره رفاقت دیرینه خود با آنها صحبت‌هایی انجام داد ودر ادامه درباره توانمندی های اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم و لزوم همدلی و اتحاد و سخت کوشی برای براورده کردن انتظارات هواداران و پیشکسوتان سخن گفت‌و ابراز امیدواری کرد که باشگاه بستر خوبی برای فعالیت اعضای تیم در ارامش فراهم سازد.

در ادامه این جلسه همچنین سرمربی پرسپولیس در مورد امکانات و کمبودهای ورزشگاه شهید کاظمی مواردی را به مدیرعامل باشگاه و مدیر در میان‌گذاشت و درخواست داشت تا برخی لوازم تمرینی و تغذیه مناسب برای بازیکنان فراهم شود و بر لزوم‌برنامه ریزی دقیق با توجه به فشردگی بازی‌های مهم پرسپولیس در شروع مسابقات لیگ و اسیا تاکید کرد.

گل‌محمدی همچنین برخی از برنامه‌های خود را به انصاری‌فرد ارائه کرد و قرار شد قبل از هر بازی و برای رسیدن به هماهنگی‌های بیشتر جلساتی در باشگاه برگزار شود. افشین پیروانی هم که طی روزهای گذشته پیگیر امورات نقل و انتقالات و تیم بوده از روز پنجشنبه در تمرینات پرسپولیس حضور خواهد یافت.

منبع: سایت باشگاه پرسپولیس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتقام سخت هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی سردار قاآنی محمد حسن انصاری فرد یحیی گل محمدی پرسپولیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۲۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات

به گزارش همشهری آنلاین در هفته‌های اخیر و بعد از اعلام رس می‌امیر قلعه‌نویی در یک برنامه تلویزیونی در مورد تمایل تیم ملی ایران به همکاری با افشین قطبی شایعات زیادی در مورد احتمال حضور این سرمربی با تجربه در فوتبال ایران بازگشت او مطرح شده است.

افشین قطبی که سابقه درخشانی در اولین فصل حضور خود در پرسپولیس داشته و با این تیم به عنوان قهرمان رسید، در ادامه در تیم ملی ایران و البته باشگاه فولاد نیست مشغول کار گردید و البته در کشورهای مختلفی در قاره آسیا از جمله ژاپن و چین نیز کار کرد.

اما حالا افشین قطبی فرسنگ‌ها دورتر از ایران و در لیگ برتر کانادا مشغول به کار بوده و هدایت تیم اف سی ونکوور را بر عهده دارد. اما علاقه قلبی افشین قطبی به حضور در فوتبال ایران باعث شده شایعات در مورد احتمال بازگشت او به فوتبال ایران قوت بگیرد.

در همین خصوص ساعتی قبل تماسی با مهدی حاج باقر مدیر برنامه افشین قطبی داشتیم تا از آخرین وضعیت مذاکرات او با تیم ملی ایران و در شایعات بازگشت او آگاه شویم. مدیر برنامه افشین قطبی در این خصوص مدعی شد مذاکرات بین طرفین در این خصوص ادامه دارد و به زودی احتمالاً خبر نهایی در مورد آینده افشین قطبی و تیم ملی ایران منتشر خواهد شد.

تیم افشین قطبی اخیراً در لیگ کانادا شروع قابل قبولی داشته و با توجه به تعدد استفاده از بازیکنان جوان در بدنه ترکیب اصلی، به نظر می‌رسد هفته به هفته شرایط برای اف سی ونکوور و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران بهتر خواهد شد.

کد خبر 848732 برچسب‌ها تیم ملی فوتبال ایران ویژه ورزشی افشین قطبی

دیگر خبرها

  • درویش با یحیی گل‌محمدی دوباره تماس گرفت
  • استقلال در تبریز لرزید، هدیه دستیار یحیی به اوسمار
  • محمد انصاری به کادرفنی تیم ملی جوانان اضافه شد
  • داستان پیچیده بازگشت گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • سرمربی پرسپولیس جایگزین حمید مطهری در تیم ملی ؟ | آخرین وضعیت مذاکرات
  • واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت استاد اسکویی + عکس
  • اتفاق جدید در پرونده یحیی گل‌محمدی
  • یحیی گل‌محمدی رفت تا فصل بعد؟ | زمان بازگشت احتمالی مشخص شد
  • داستان پیچیده بازگشت یحیی گل‌محمدی؛ مجوز تا پایان فصل صادر نمی‌شود؟!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد