Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی یحیایی رئیس اداره حفاظت محیط زیست میامی گفت: بنابه اطلاعات دریافتی و با بازرسی یک دستگاه خودروی سواری توسط محیط بانان اداره محیط زیست شهرستان یک قبضه سلاح شکاری پرنده زنی با پنج فشنگ کشف و توقیف شد.

او افزود: همچنین محیط‌بانان یگان حفاظت در این ماموریت لاشه یک سرخرگوش را نیز کشف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیایی بیان کرد: شکارچی متخلف پس از تکمیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضایی تحویل داده شد.

 رئیس اداره حفاظت محیط زیست میامی با توجه به تعامل محیط‌بانان این اداره با عوامل نیروی انتظامی تصریح کرد: موفقیت‌های چشمگیری تاکنون در زمینه مقابله با شکار حیات وحش منطقه و کشف سلاح‌های غیرمجاز شکاری در این شهرستان کسب شده است.

او تصریح کرد: به دنبال گشت مشترک یگان حفاظت و ماموران پناهگاه حیات وحش شهرستان ۲ قبضه سلاح شکاری پرنده زنی به همراه ۱۰۰ فشنگ و تعدادی فشنگ چهارپاره غیرمجاز کشف و ضبط شد و پرونده متخلفان به مراجع قضایی معرفی شدند.

مهرماه امسال نیز یک قبضه اسلحه گلوله زنی غیرمجاز و دست‌ساز در میامی کشف و ضبط شد.

شهرستان میامی با دو بخش کالپوش ومرکزی با طبیعتی زیبا با جمعیتی بیش از ۴۰ هزار تن در شرق استان سمنان قرار دارد.

انتهای پیام / م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اسلحه شکاری مراجع قضایی حیات وحش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۳۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فاروق سلیمانی گفت: در راستای فرهنگ سازی و اشاعه فرهنگ زیست محیطی در بین دانش آموزان با همکاری اداره آموزش و پرورش در هفته زمین پاک برنامه های زیست محیطی در مدارس شهر و روستای این شهرستان برگزار می گردد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست مهاباد هدف از این آموزشها را آگاهی بخشیدن و نهادینه شدن فرهنگ حفاظت از محیط زیست در کودکان عنوان کرد و گفت: این آموزشها با موضوعات زیست محیطی در خصوص مدیریت پسماند، تفکیک از مبدا ، بازیافت، خطرات پلاستیک و کیسه های پلاستیکی برای دانش آموزان ارائه می شود.

دیگر خبرها

  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر
  • توقیف ۲۰ خودروی تخلیه نخاله‌های ساختمانی در پردیس
  • استفاده از پهپاد برای پایش‌تالاب‌ها
  • تقدیر حفاظت محیط زیست اشنویه از دانش آموز حافظ حیات وحش
  • تجهیز محیط بانان با به‌روزترین فناوری‌های دنیا
  • تلف شدن ۴۰ پرنده سبز قبا به دلیل تخلف کندوداران
  • ٢۵ خودروی عملیاتی محیط‌بانی رونمایی شد