Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی صفر بیرانوند روز پنجشنبه در جلسه ستاد پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی شهرستان دلفان افزود: حضور حداکثری مردم، امنیت و سلامت انتخابات بایستی رویکرد اساسی عوامل برگزارکننده انتخابات باشد و با توجه به حساسیت این دوره این مهم باید مدنظر باشد.
وی، هدف از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرایم و تخلفات انتخاباتی را انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از وقوع تخلفات دانست و اظهار داشت:این ستاد با توجه به دستورالعمل و بخشنامه صادره از رییس قوه قضاییه  برای برگزاری سالم روند انتخابات تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس دادگستری دلفان با اشاره به تشکیل شعبه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در این دادگستری خاطرنشان کرد:تشکیل پرونده تخلفات انتخاباتی بایستی مستند و مستدل باشد چون اعلام تخلف بدون وجود دلیل مدرک نمی تواند کافی باشد.

فرماندار دلفان  نیز گفت : مجریان انتخابات بی طرف خواهند بود و هرگونه جانبداری از کاندیدای خاصی مغایر قانون است لذا مجریان در مراحل مختلف انتخابات باید امانتدار رای مردم باشند.
حشمت بهمنی افزود: جمهوری اسلامی یک حکومت مردم سالار دینی است که مردم حرف آخر را در انتخابات می زنند بنابراین هیچ کس حق ندارد در روند انتخاب مردم  خللی وارد .

وی افزود: مجریان انتخابات نمی توانند به نفع کاندیدای خاصی تبلیغات کنند یا با عملکرد جانبدارانه و اظهار نظر علیه یا یا در دفاع از نامزدی  اعتماد مردم را خدشه دار سازند.

شهرستان های دلفان و سلسله یک حوزه انتخابیه محسوب می شوند و دارای یک نماینده در مجلس شورای اسلامی هستند.

برچسب‌ها دادگستری دلفان انتخابات مجلس شورای اسلامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: دادگستری دلفان انتخابات مجلس شورای اسلامی دادگستری دلفان انتخابات مجلس شورای اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۵۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان

 سردار نعمت‌اله باقری در حاشیه بازدید از بیمارستان صحرایی این شهرستان، اظهار کرد: سال گذشته ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق محروم استان توسط جهادگران و پزشکان بسیجی ویزیت شدند.
وی خاطرنشان کرد: امروز نیز بیش از ۲۰ تیم تخصصی و ۲۰ تیم پزشک عمومی و در مجموع بیش از ۲۷۰ نفر کادر پزشکی و مجموعه‌های هماهنگ‌کننده در خدمت مردم مناطق محروم دلفان هستند.
فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان با بیان اینکه بیمارستان صحرایی امروز نمونه یک زنجیره درمانی است، افزود: ویزیت و معاینه مردم از خانه‌های بهداشت محله آغاز و تا درمان در بیمارستان‌های استان ادامه خواهد داشت.
باقری بیان داشت: امروز نخستین بیمارستان صحرایی و اردوی جهادی در سال جدید برپا شده و قطعا تا پایان سال این خدمت بی‌منت در دیگر مناطق محروم استان ادامه می‌یابد.
وی با اشاره به برپایی نمایشگاه توانمندی و تحقق شعار سال در حاشیه بیمارستان صحرایی، تصریح کرد: نمایشگاه اقتصاد مقاومتی در راستای توانمندسازی و کمک به اشغال و تولید مردم دلفان نیز برپا شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • ۱۳ اردیبهشت آغاز تبلیغات انتخاباتی نامزد‌های مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ویزیت ۷۰ هزار نفر از مردم مناطق کم‌برخوردار لرستان
  • فهرست انتخاباتی جامعه اسلامی مهندسین در دور دوم منتشر شد
  • ۱۰۰نفر از منتخبان مجلس دوازدهم خواهان تشکیل فراکسیون اکثریت
  • بسیاری از ناظران انتخاباتی فرهنگیان هستند
  • انتخابات آتی ژیمناستیک و بازهم تخلفات قانونی
  • کدهای انتخاباتی کاندیداهای راه یافته به مرحله دوم اعلام شد
  • ضبط مناظره‌های انتخاباتی در صدا و سیمای اصفهان
  • تشکیل کارگروه‌ تخصصی مشترک بین دانشگاه آزاد و شورای شهر زرقان
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد