Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-07@21:24:55 GMT

مدافع اشتوتگارت در رادار رم

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۶۱۰

مدافع اشتوتگارت در رادار رم

خبرگزاری میزان- باشگاه رم نظرش معطوف به جذب مدافع کروات تیم فوتبال اشتوتگارت شده است. تاریخ انتشار: 12:49 - 26 دی 1398 - کد خبر: ۵۸۷۴۲۳

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، جان‌لوکا دی مارتزیو، خبرنگار و کارشناس مشهور شبکه تلویزیونی «اسکای اسپورتس» اعلام کرد برنا سوسا، مورد توجه رم قرار گرفته و مسئولان این باشگاه خود را آماده ارائه پیشنهادی برای جذب این مدافع کروات تیم اشتوتگارت می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


برنا سوسا سال 2018 از دیناموزاگرب به اشتوتگارت پیوست و قراردادش با این تیم تا سال 2023 اعتبار دارد، اما عملکرد خوب این مدافع 21 ساله در ترکیب اشتوتگارت مورد توجه پائولو فونسکا، سرمربی رم قرار گرفته و سوسا را جانشین مناسبی برای لئوناردو اسپیناتزولا، مدافع این تیم که به اینتر پیوسته می‌داند.


به همین دلیل مسئولان رم خود را آماده ارائه پیشنهادی برای جذب این مدافع کروات می‌کنند و قصد دارند با جذب او که تابستان گذشته مورد توجه دو باشگاه اینتر و سامپدوریا نیز قرار داشت، زمینه رقابت سوسا و الکساندر کولاروف، مدافع صرب این باشگاه که انتخاب اول فونسکا در این پست است را فراهم کنند.
سوسا که پیشینه حضور در تیم ملی زیر 21 سال کراوسی را هم در کارنامه خود دارد فصل جاری در مجموع 11 بازی برای اشتوتگارت به میدان رفته و یگ گل به ثمر رسانده است.

بیشتر بخوانید: اینتر دست‌بردار خرید دارمیان نیست

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: اشتوتگارت رم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)

از هفته سی و پنجم رقابت های سری آ ایتالیا امشب از ساعت 22:15 ساسولو میزبان اینتر بود و موفق شد قهرمان زودهنگام رقابت های این فصل ایتالیا را با یک گل مغلوب کند.

دانلود (56MB)

دیگر خبرها

  • استقبال دنزل دومفریز از پیوستن به منچستریونایتد
  • ابهام بزرگ بایرن برای بازی مرگ و زندگی برنابئو
  • اشتوتگارت و کسب 38 امتیاز بیشتر نسبت به مقطع مشابه فصل گذشته بوندسلیگا
  • درباره خودرو اکستریم VX
  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • بازگشت پرشکوه هاوال با H۶
  • دلیل شکست اینتر در سری آ بعد از یک سال
  • ساسولو - اینتر
  • خلاصه بازی ساسولو 1-0 اینتر (سری آ - 2023/24)
  • اینتر، ناپولی و یوونتوس سه تیم علاقه‌مند به الساندرو بونجورنو