Web Analytics Made Easy - Statcounter

 حجت الاسلام و المسلمین سیدرضا اکرمی روز پنجشنبه در مراسم یادبود سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و شهدای حادثه دلخراش سانحه هوایی، افزود: مراسم تشییع سردار سلیمانی یک حادثه ویژه در کشور بود که برای هیچ صدراعظم و سیاستمداری در تاریخ انجام نشده است.

وی اضافه کرد: مراسم تشییع این سردار مخلص و فداکار در اهواز، تهران، مشهد، کرمان و شهرهای دیگر برگزار شد و همچنان آوازه او تازه‌تر گردید و ویژگی‌های شخصیتیش بیشتر تبیین شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکرمی با اشاره به محبوبیت گسترده سردار سلیمانی، ادامه داد: خداوند محبت این سردار را دل‌های اقشار مختلف از پیر و جوان و زن و مردم قرار دارد و در نتیجه همه به میدان آمده و حتی تعدادی نیز در کرمان جان باختند.

وی افزود: هرکس برای خدا کار کند، خدا هم با دل‌های مردم کار کرده و از بچه ۶ ساله تا مادر کهنسال را جذب وی می‌کند.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت با اشاره به حادثه سقوط هواپیمای اوکراین، گفت: همواره خطا در عرصه سیاست، اقتصاد، نیروهای مسلح، کادر اداری و ... وجود دارد ولی باید از این خطاها درس گرفته و جلوی تکرار آنها را بگیریم.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی طی ۴۰ سال عمر با برکت خود حرکت رو به جلو داشته است، ادامه داد: به شهدا سوگند می‌خوریم که انقلاب اسلامی طی این سال‌ها نه درجا زده و نه عقب‌گرد داشته بلکه پیشرفت‌های آن در بخش‌های مختلف از کشورهای پیشرو سبقت گرفته است.

اکرمی گفت: ما امروز در پزشکی رتبه اول منطقه و رتبه ۱۴ جهان را داریم و از نظر اقتصادی نیز می‌توانیم کشور را بدون نفت اداره کنیم.

وی اضافه کرد: فروش نفت در سال ۹۷ و ۹۶ به حداقل خود رسیده است و اگر جلوی فرار مالیاتی که ۱۵ تا ۳۰ هزار میلیارد تومان است گرفته شود قطعا مدیریت کشور بدون نفت محقق خواهد شد.

مشاور عالی وزیر کشور در امور روحانیت افزود: این کشور ظرفیت و استعدادهای فراوانی دارد و اگر حوادث غیرمترقبه مانند سیل و ... مدیریت شوند کارهای بزرگتری در کشور قابل انجام است.

اکرمی اضافه کرد: ۴۰ سال قبل ۵۰ درصد کشور بی سواد بودند ولی الان سطح باسوادی در جامعه به ۹۴ درصد رسیده و الان در اکثر خانواده‌ها دانشجو وجود دارد و خدمات پزشکی در سراسر کشور توزیع شده است.

وی اضافه کرد: امروز در تمامی کشور و برای همه خانواده‌ها خدمات آب لوله کشی، برق، گاز، ارتباطات و ... ارایه می‌شود که اصلا با قبل از انقلاب قابل مقایسه نیست و باید این آمار به مردم گفته شود.

برچسب‌ها وزارت کشور استان قزوین قاسم سلیمانی پروندهٔ خبری تشییع پیکر سردار شهید سلیمانی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت کشور استان قزوین قاسم سلیمانی وزارت کشور استان قزوین قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود.

طبق خبری که جماران منتشر کرده، بیت امام خمینی (س) در اطلاعیه ای اعلام کرد:

انا لله و انا الیه راجعون

در نهایت حزن و اندوه به اطلاع می رساند بانوی با فضیلتی از خاندان علم و تقوا، صبیه مرحوم آیت الله حاج شیخ مرتضی حایری یزدی و همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی، عروس امام راحل مرحومه معصومه حایری یزدی در جوار رحمت الهی آرام گرفت.

مراسم تشییع پیکر آن مرحومه روز شنبه ساعت ۱۰ صبح از مسجد نو به سمت حرم مطهر و مراسم ختم همان روز بعد از نماز مغرب و عشا در حسینیه شهدا (خیابان صفاییه) برگزار خواهد شد. شرکت عموم طبقات مومنین بویژه روحانیت معظم موجب شادی روح آن مرحومه و تسلی خاطر بازماندگان خواهد بود.

بیت امام خمینی (س)

27211

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899778

دیگر خبرها

  • چهره‌هایی که در مراسم تشییع عروس امام خمینی(ره) در قم حضور داشتند | عکس
  • همسر آیت‌الله «سید مصطفی خمینی» در قم تشییع شد
  • ‌همسر شهید ‌مصطفی خمینی در قم تشییع شد
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت مسیح
  • (عکس) سردار سلیمانی و هوگو چاوز، امام مهدی و حضرت عیسی
  • ریسک سرمایه گذاری از طریق برات الکترونیکی صفر است
  • اعلام زمان برگزاری مراسم تشییع پیکر عروس ارشد امام خمینی
  • مراسم تشییع همسر سیدمصطفی خمینی شنبه برگزار می‌شود
  • مراسم تشییع همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی شنبه برگزار می شود
  • خاطره شنیده نشده از حاج قاسم