Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام کرد که بعد از اقامه نماز جمعه این هفته در سراسر استان فارس، راهپیمایی حمایت از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برگزار خواهد شد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس طی اطلاعیه‌ای با اشاره به برگزاری راهپیمایی حمایتی از سپاه پاسداران انقلاب در فارس، زمان این راهپیمایی را بعد از اقامه نماز جمعه اعلام و از مردم برای شرکت در این رویداد دعوت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس اعلام این نهاد، راهپیمایی در شیراز حد فاصل بست شهید آیت‌الله دستغیب حرم شاهچراغ(ع) تا چهارراه پیروزی برگزار می‌شود.

در اطلاعیه این شورا آمده است:

" بسـم الله الـرحمـن الـرحیـم

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس اعلام می دارد که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته (  27 دی ماه  ) راهپیمایی سراسری در حمایت مردمی از اقدام شجاعانه و باصلابت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در شکستن هیمنۀ پوشالی طاغوت اعظم ، آمریکای جانی و پشتیبانی از مؤلفه های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در تقابل با دشمنان کینه توز کشور و پاسداشت مجاهدت های خالصانه و شبانه روزی نیروهای مسلح  ارزشی و مردمی جمهوری اسلامی ایران خاصّه سپاه مقتدر و مایۀ مباهات پاسداران انقلاب اسلامی به لحاظ شرایط ناشی از سقوط هواپیمای مسافربری و موج سواری رذیلانه سردمداران خون آشام شیطان بزرگ و مزدوران منطقه ای آن و همچنین ابراز و اعلام همدردی و تکریم خانواده های داغدار توأم با محکومیت هتاکی های بی شرمانه ساختار شکنان و وقاحت سفیر خبیث انگلیس مکار و روباه صفت، برگزارخواهد شد.

 شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان فارس در خاتمه از ملت همیشه در صحنه و قدرشناس استان دعوت می کند تا با حضور مثال زدنی و حماسی خود در این راهپیمایی سراسری که پس از اقامۀ نماز دشمن شکن عبادی ـ سیاسی جمعه این هفته ( 27 دی ماه) برگزار می شود؛ از مؤلفه‌های قدرت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی و حافظان نظم و امنیت عمومی حمایت کنند.

این مراسم در شیراز سومین حرم اهل بیت (ع) پس از اقامه نماز دشمن شکن جمعه از بست شهید آیت الله دستغیب(ره) حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع) به سمت چهار راه پیروزی برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۶۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، در این دیدار فرمانده سپاه حضرت ولی عصر خوزستان گفت: عشایر مرزبان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

سردار سرتیپ پاسدار حسن شاهوارپور افزود: عشایر ما در تمامی صحنه‌های انقلاب اسلامی حضوری حماسی و اثرگذار داشته و دارند.

وی ادامه داد: مردم و عشایر غیور کشورمان ضمن حمایت از عملیات بزرگ وعده صادق از  سبزپوشان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای انجام این عملیات غرورآفرین تقدیر کردند.

در این مراسم  عشایر غیور با ندای الله اکبر،‌ای رهبر آزاده آماده ایم آماده، سپاه انقلابی تشکرتشکر، مرگ براسرائیل، مرگ بر آمریکا، مرگ برانگلیس انزجار خود را از دشمنان اسلام و قرآن اعلام داشته ومیثاق خود را با ولایت و انقلاب و شهدا اعلام داشته اند.


همچنین در این  دیدار  بااهدای لباس فاخر بختیاری و قالیچه دستباف آرم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و لوح از سردار شاهوار پور تقدیر به عمل آمد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • فرمانده کل سپاه، پیام صادر کرد +جزئیات
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • پاسداران خود را در راه امنیت مردم فدا می‌کنند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • حمایت عشایر غیور خوزستانی از عملیات بزرگ وعده صادق +فیلم
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • آیت‌الله مطهری فیلسوف زمان و یکی از متفکرین انقلاب بود