Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-27@10:05:44 GMT

بحرین اتباعش را از عراق خارج می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۷۶۳

 

به گزارش تابناک به نقل از فارس، شرکت هواپیمایی «الخلیج»، شرکت حمل‌ونقل هوایی ملی پادشاهی بحرین، چهارشنبه‌‌شب (۲۵ دی) از برقراری پروازهای ویژه از نجف به منامه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری رسمی بحرین، شرکت هواپیمایی الخلیج اعلام کرده که از تاریخ شانزدهم تا بیست‌ویکم ژانویه، «روند انتقال شهروندان بحرینی از عراق [به منامه] را آغاز می‌کند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علت این موضوع در بیانیه شرکت هواپیمایی بحرین، «وضعیت امنیتی فعلی» در عراق اعلام شده است. در بیانیه آمده است که «مسافرانی که بلیط این هواپیمایی را ندارند و زمینی یا از طریق شرکت‌های دیگر به عراق سفر کرده‌اند، می‌توانند بلیط را از فرودگاه نجف تهیه و در تاریخ مذکور (۱۶ تا ۲۱ ژاویه) سفر کنند».

شرکت هواپیمایی الخلیج همچنین خطاب به مردم بحرین اعلام کرد که سفارت این کشور در عراق به همراه کنسولگری در نجف برای کسانی که تمایل به بازگشت به بحرین دارند، تلاش می‌کند.

عراق در هفته اول ژانویه شاهد اقدامات تروریستی آمریکا و تنش‌زایی آن بود. بامداد سیزدهم دی ماه آمریکا با حمله به خودرو حامل سردار قاسم سلیمانی فرمانده نیروی قدس سپاه ایران و ابومهدی المهندس نایب رئیس الحشد الشعبی آنان را به شهادت رساند. سپاه پاسداران جمهوری اسلامی در پاسخ به این اقدام تروریستی اعلام کرد که خروج آمریکا از عراق و منطقه، انتقام اصلی از آمریکا خواهد بود و در همین ارتباط، پایگاه هوایی عین الاسد در غرب عراق را با سیزده موشک بالستیک هدف قرار داد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر بحرین خلیج فارس عراق مکانیسم ماشه رابرت مک ایر رخشان بنی اعتماد تمساح گاندو سردار حاجی زاده زینب ابوطالبی محمد صادق کوشکی سیلاب سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۷۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند

شرکت آمریکایی داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" از تعدیل نیروی بیش از ۲ هزار نفر از کارکنان خود خبر داد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی، شرکت داروسازی "بریستول مایرز اسکوئیب" روز پنجشنبه گزارش درآمد سه ماهه اول خود را منتشر کرد که نشان می‌داد به دلیل هزینه‌های یکباره مربوط به معاملات اخیر، دچار ضرر و زیان شده است.

این شرکت آمریکایی همچنین اعلام کرد که قصد دارد تا سال 2025، 1.5 میلیارد دلار از هزینه‌های خود را کاهش دهد و این پول را دوباره در توسعه دارو سرمایه گذاری کند.

بر اساس این گزارش، بریستول مایرز امسال به منظور صرفه جویی در هزینه ها 2200 کارمند را اخراج و تولید برخی از داروها را متوقف می‌کند.

اخراج 10 درصد کارکنان تسلااپل پس از لغو طرح خودروهای خودران، صدها نفر را اخراج کرد

این شرکت داروسازی همچنین اعلام کرد که برنامه استخدام خود را حذف و کارخانه‌های خود را یکپارچه می‌کند و لایه‌های مدیریتی را نیز کاهش می‌دهد.

بریستول مایرز سرمایه گذاری در برندهای دارویی کلیدی خود را اولویت بندی خواهد کرد و عملیات تولید و توسعه را نیز در سراسر این شرکت بهینه می‌کند.

سهام بریستول مایرز در روز سه شنبه بیش از 7 درصد سقوط کرد.

بریستول مایرز، که یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های داروسازی جهان محسوب می‌شود، در سه ماهه اول سال جاری میلادی ضرر خالص 11.9 میلیارد دلاری یا 5.89 دلار به ازای هر سهم را گزارش کرد.

این رقم در مقایسه با درآمد خالص 2.3 میلیارد دلار یا 1.07 دلار به ازای هر سهم برای مدت مشابه سال قبل است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تاخیر ۵۰۰دقیقه‌ای پرواز مشهد به تهران
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • ◄ بانوی مهمانداری که رئیس هواپیمایی ژاپن شد!
  • غول داروسازی آمریکا بیش از ۲ هزار نفر را اخراج می‌کند
  • تامین سوخت سه هزار و ۴۴۰ هواپیما از آبادان
  • کاخ سفید: برنامه‌ای برای سفر اردوغان به آمریکا وجود ندارد
  • واکنش تند بیروت به فرود یک هواپیما با عبارت حک‌شده «تل‌آویو»
  • فرود اضطراری بوئینگ ۷۳۷ در آفریقای جنوبی
  • تحولات خیره کننده حاصل از تلاقی فین تک با مدیریت درآمد شرکت های هواپیمایی
  • ◄ تـامـلی بر موضوع آزاد سـازی نرخ بلیت هواپیما باتوجه به تـجربه دیگر کشـورها