Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@19:45:16 GMT

کشاورزان خراسان جنوبی پیشگام در رونق تولید ملی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۷۶۹

کشاورزان خراسان جنوبی پیشگام در رونق تولید ملی

ایسنا/خراسان جنوبی مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی از کسب رتبه دوم پیشگامان رونق تولید کشاورزی خراسان جنوبی در سطح ملی برای سومین سال پیاپی خبر داد.

شراره شیبانی، امروز پنج‌شنبه 26 دی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مراسم سی و چهارمین دوره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی بخش کشاورزی با تجلیل از 166 نفر تولیدکننده برتر ملی با حضور رییس جمهور، مقام عالی، معاونین و مدیران ارشد وزارت جهاد کشاورزی در محل سالن اجلاس سران تهران برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه جشنواره انتخاب و معرفی نمونه‌های ملی کشاورزی، باعث ایجاد انگیزه و رقابت سالم می‌شود، گفت: از اهداف مهم این جشنواره معرفی الگوی عملی و قابل اعتماد در بین تولیدکنندگان، روستاییان و عشایر به منظور الگوبرداری سایر تولیدکنندگان و بهره‌برداران کشاورزی است.

مدیر هماهنگی ترویج سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی، فراهم‌سازی زمینه مساعد به منظور برقراری ارتباط تولیدکنندگان با مسئولان عالی رتبه کشوری را یکی دیگر از اهداف این جشنواره برشمرد و افزود:  خراسان جنوبی برای سومین سال پیاپی موفق به کسب رتبه دوم در سطح ملی شد.

شیبانی یادآور شد: 9  نفر از تولیدکنندگان و بهره‌برداران بخش کشاورزی استان به عنوان پیشگامان رونق تولید استان در این مراسم تقدیر شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد

شایسته مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی با اشاره به تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در گلخانه‌های استان گفت: این میزان گل پارسال از سطح یک و نیم هکتار از گلخانه‌های استان برداشت شده است.  

او با اشاره به اینکه قیمت هر شاخه گل رز ۲۵ هزار تومان است افزود: گل‌های رز علاوه بر داخل استان برای فروش به استان‌های مشهد و تهران ارسال می‌شوند.  

شایسته بیان کرد: ارزش یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان است.  

مدیر امور باغبانی سازمان جهاد کشاورزی خراسان جنوبی ادامه داد: ارقام موجود گل رز، هلندی، زرد، سفید و قرمز است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • ۵۴۳ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان، برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی خراسان جنوبی
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • تولید بیش از ۱۹ هزار تن دانه‌های روغنی از مزارع کلزا شهرستان دهلران
  • رزهای تولیدی خراسان جنوبی ۳۷.۵ میلیارد تومان ارزآوری داشت
  • عزم کشت و صنعت مغان برای تبدیل شدن به مرکز تولید بذر صیفی‌جات
  • یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی تولید شد
  • تولید یک میلیون و ۵۰۰ هزار شاخه گل رز در خراسان جنوبی
  • شرکت چدن خوسف، نقش بسزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • شرکت چدن خوسف، نقش به‌سزایی در رونق خراسان جنوبی دارد
  • خراسان رضوی در نصب برق خورشیدی چاه‌‎های کشاورزی پیشگام است