Web Analytics Made Easy - Statcounter

صالحی بابیان اینکه خادمیاران رضوی می‌توانند با مراجعه به سامانه آستان قدس و ثبت فعالیت‌های الگو در جشنواره خدمت شرکت نمایند، گفت: کانون‌های محلی درصدد تبیین اقدامات حوزه محرومیت‌زدایی باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سهیل صالحی» نشست هم‌افزایی مسئولین کانون‌های محلی خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر ضمن تشریح اهداف جشنواره خدمت ویژه خادمیاران افتخاری امام رضا (علیه‌السلام) اظهار کرد: خادمیاران رضوی با مراجعه به سامانه آستان قدس و ثبت فعالیت‌های الگو در این جشنواره شرکت نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول جشنواره خدمت استان مازندران بابیان اینکه خادمیاران استان تاکنون هزار و ۱۶ اثر در این سامانه ثبت کردند، افزود: از این تعداد فقط ۳۳ اثر برای شرکت در جشنواره خدمت پذیرش‌شده است.

 

وی بابیان اینکه خانواده رضوی، پیر غلامان و خانواده‌ی شهدا و خادمیار بخش ویژه جشنواره خدمت را شامل می‌شود، گفت: خادمیاران با مراجعه به سامانه خادمیاری آستان مقدس رضوی می‌توانند با نمونه فعالیت‌های الگو آشنا شوند و ایده بگیرند.

 

صالحی با اشاره به اهمیت فعالیت روابط عمومی و کانون خبر و رسانه در حوزه خادمیاری اظهار کرد: کانون‌های محلی در حوزه محرومیت‌زدایی به نیت امام رضا (علیه‌السلام) اقدامات در خورتحسین دارند که می‌طلبد با معرفی یک رابط خبری این فعالیت‌ها به نحو مطلوب‌تری به سمع و نظر مردم و مسئولین برسد.

 

*کانون‌های محلی خادمیاری نسبت به معرفی رابط قرآنی اهتمام داشته باشند

«نقی جعفری» پس از آغاز جلسه که با تلاوت آیات نورانی کلام‌الله مجید برگزار شد، با اشاره به اینکه قرآن کتابی بسیار مقدس و آسمانی است و برای هدایتگری بشریت بر پیامبر مکرم اسلام نازل شد، گفت: کلیه نیازهای انسان در قرآن وجود دارد و بنا به فرمایش حضرت رسول اکرم (ص) هرکسی به قرآن روی آورد از هدایت‌شدگان می‌شود.

مسئول کانون قرآنی خادمیاران رضوی شهرستان قائم‌شهر تصریح کرد: در جامعه‌ی اسلامی لازم است که مسلمانان، دستورات این کتاب راهنمای انسان را در زندگی خود پیاده نمایند.

 

وی در خاتمه از مسئولین کانون‌های محلی خواست تا یک نفر نیروی توانمند را به‌عنوان رابط قرآنی در جهت تشکیل هیئت قرآنی به نام آقا علی بن موسی‌الرضا (علیه‌السلام) معرفی نمایند تا با گسترش فعالیت در این زمینه، خیروبرکت مضاعفی در جامعه ساری و جاری شود.

 

*کمک ۱۰ میلیارد ریالی خادمیاران رضوی به محرومین قائم‌شهری

«صادق فاضل زاده» بابیان حدیثی از امام رئوف مبنی بر اینکه هرکسی در قم حرم حضرت معصومه (س) را زیارت کند، مانند کسی است که مرا زیارت کرده است، پیرامون اهداف این نشست توضیحاتی ارائه کرد و گفت: این جلسه برای هم‌افزایی و تشریک‌مساعی در راستای خدمت کریمانه و دستگیری از نیازمندان در جهت محرومیت‌زدایی در پرتو فرهنگ رضوی است.

مدیر کانون مرکزی خادم یاران رضوی شهرستان قائم‌شهر ضمن تشریح عملکرد ۹ ماهه‌ی سال جاری افزود: به همت خادمیاران رضوی شهرستان با مدیریت مسئولین کانون‌ها، طی این مدت بیش از ده میلیارد ریال به محرومین امدادرسانی شده است.

 

وی با اشاره به کاهش سهمیه‌ی اعزام زائر اولی به مشهد مقدس، اظهار کرد: ضمن هماهنگی با تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه (سلام‌الله علیها)، سهمیه‌ی ماهانه جهت تشرف زائر اولی‌ها به شهر مقدس قم مهیا شده است که تاکنون در دو مرحله اعزام انجام شد.

 

فاضل زاده در ادامه به توضیحاتی در خصوص کارگاه تولیدی پوشاک دیزآباد و کسب مجوز دوخت کاور خادم یاری پرداخت و حاضرین را به مطالعه خدمات و فعالیت‌های ثبت‌شده در جشنواره خدمت سامانه‌ی خادمیاری دعوت کرد.

 

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما طرح ملی فهما سردار سلیمانی رویداد ملی فهما شهادت سردار سلیمانی سقوط هواپیمای اوکراینی روزنامه خبرگزاری شبستان خادمیاران رضوی محرومیت زدایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان، این پایگاه با توجه به ضرورت و نیاز به حضور بانوان در ارائه خدمات فوریت های پزشکی در شرایط بحرانی و تخصصی و نیز جهت بهبود خدمت رسانی و کسب رضایت مردم استان،راه اندازی شده است.
این نیروها برای ارائه خدمات فوریت های پزشکی در ماموریت های احتمالی ویژه بانوان در شهر سنندج آماده ارائه خدمات هستند.
تیم اورژانس بانوان به صورت ۱۲ ساعته و در روز از ساعت 8 صبع الی ۱۹:۳۰ برای خدمت‌رسانی به بانوان راه‌اندازی شده‌ است.


کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به‌نشر با دست پر به نمایشگاه کتاب تهران می‌ رود / ارائه ۶۰۰ اثر پر فروش و جدید در نمایشگاه کتاب
  • پایگاه اورژانس ۱۱۵ بانوان در کردستان
  • بازگشت جوانان به مسجد با میانبر ورزشی یک روحانی
  • رقابت ۱۰ گروه در جشنواره هنر‌های نمایشی کودک و نوجوان آذربایجان غربی
  • «شتر و آسیابان» به کازابلانکا رسید
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی آغاز شد
  • نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی آغاز شد
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنرهای نمایشی کانون پرورش فکری آذربایجان‌غربی
  • روایت سیمین دانشور از دیدار با امام خمینی(ره)
  • آغاز نوزدهمین جشنواره هنر‌های نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان