Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@06:10:28 GMT

سرمربی تیم بزودی معرفی خواهد شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۹۰۴

حسینی سرپرست تیم شهدای قشقایی شیراز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، گفت: در فصل نقل و انتقالات زمستانی لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور و در جهت تقویت تیم سید احمد حیات منش، امید کریمی و علی اکبر انصاری جذب باشگاه قشقایی شدند و هادی خادم که از آغاز لیگ با مشکل مصدومیت روبرو شد، به تیم بازگشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی در خصوص بسته بودن پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: با صحبت‌هایی که انجام شد و یک سری تعهد‌های گرفته شده، فعلا پنجره نقل و انتقالاتی برای شهدای قشقایی باز شد تا ما بتوانیم تیم را تقویت کنیم و در ادامه لیگ دسته یک فوتبال به مشکل برخورد نکنیم.
سرپرست تیم فوتبال شهدای قشقایی شیراز افزود: در حال حاضر تمام تلاش ما برای بخدمت گرفتن سرمربی جدید تیم هست که روی چند گزینه در حال بررسی هستیم و بزودی نفر نخست نیمکت شهدای قشقایی معرفی می‌شود.

تیم شهدای قشقایی شیراز تا پایان هفته ۱۹ رقابت‌های دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور با پنج برد، پنج تساوی، ۹ شکست و ۲۰ امتیاز در مکان سیزدهم جدول رده بندی قرار گرفته و در هفته ۲۰، یکشنبه ۲۹ دی ماه میهمان مس رفسنجان است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ دسته اول تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۹۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد

آندره ویاش بواش سرمربی مشهور سال‌های نه جندان دور، با شغلی متفاوت به فوتبال بازگشت. مربی‌ای که پورتو را به قهرمانی در لیگ، جام حذفی، سوپرجام و لیگ اروپا در فصل ۱۱-۲۰۱۰ هدایت کرد، تصمیم گرفت تا وارد بخش مدیریت در فوتبال شود.  

این قبلا یک فرضیه بود، اما اکنون رسمی شده است و ویاش بواش حداقل تا سال ۲۰۲۸ به عنوان رئیس باشگاه پورتو انتخاب شد. مربی سابق چلسی، تاتنهام، زنیت، شانگهای SIPG و المپیک مارسی به دوران ۴۲ ساله پینتو دا کوستا در پورتو در سمت ریاست باشگاه پورتو پایان داد و در انتخابات به عنوان رئیس باشگاه رای آورد.

تیم مدیریتی جدید پورتو می‌تواند در مورد آینده سرجیو کونسیسائو تصمیم بگیرد. با وجود گذشت ۴۸ ساعت از تمدید قرارداد سرمربی باشگاه، ویاش بواش قدرت لازم برای فسخ آن را دارد.  

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • انتخاب سرمربی تیم ملی بسکتبال از میان ۲ گزینه اروپایی و ۲ مربی داخلی
  • شمسایی: خواستم پس از قهرمانی تمدید کنم
  • اعلام ترکیب تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران برابر قرقیزستان
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد
  • لزوم حمایت فدراسیون فوتبال از پروژه ساخت فیلم «شهدای تیم فوتبال آزادی سمنان»
  • زندگی شهدای «تیم فوتبال آزادی سمنان» سریال می‌شود
  • معرفی پنجمین سرمربی فصل تیم پرحاشیه!
  • استفاده از زندگینامه شهدای بین المللی در کنگره بزرگداشت ۳ هزار شهید سمنان
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور