Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@07:14:43 GMT

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» هم میلیاردی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۳۹۹۲۶

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» هم میلیاردی شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، «جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» محصولی از دیزنی سه شنبه با عبور از مرز فروش یک میلیارد دلار در باکس آفیس جهانی، فیلم دیگری از این مجموعه شد که فروشش را از مرز یک میلیارد دلار گذرانده است.

پرفروش‌ترین فیلم‌های این مجموعه «نیرو بیدار می‌شود» در سال ۲۰۱۵ و «آخرین جدای» در سال ۲۰۱۷ بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم اول ۹۳۶ میلیون دلار در بازار داخلی و ۱.۱ میلیارد در بازار بین‌المللی فروخت و فیلم دوم ۶۲۰ میلیون دلار در بازار داخلی آمریکا و فروش ۷۱۲ میلیون دلاری را در بازار بین‌المللی ثبت کرد.

«جنگ ستارگان: خیزش اسکای‌واکر» در بازار داخلی آمریکا تاکنون ۴۸۱ میلیون دلار فروش کرده و در بازار بین‌المللی نیز ۵۱۹ میلیون دلار فروخته تا مجموع فروشش در بازار جهانی به رقم ۱.۰۰۱ میلیارد دلار برد.

باید گفت این دستاوردی بزرگ برای این مجموعه فیلم است که توسط جی‌جی آبرامز به عنوان کارگردان در ۲۸ روز کسب شده است. البته در مقام مقایسه فیلم «نیرو بیدار می‌شود» به کارگردانی آبرامز در ۱۲ روز و «آخرین جدای» ساخته ریان جانسون در ۱۹ روز به این مرز رسیده بودند.

احتمال می‌رود «خیزش اسکای‌واکر» با رقمی حدود ۱.۲ میلیارد دلار به کارش ادامه دهد.

این فیلم که نهمین فیلم از مجموعه افسانه اسکای واکر است اکنون پس از «سرکش یک: یک داستان از جنگ ستارگان» در سال ۲۰۱۶ که فروشش را به مرز ۱.۰۵ میلیارد دلار رساند، قرار گرفته است.

این فیلم هفتمین فیلم دیزنی در سال ۲۰۱۹ است که توانسته است فروشش در بازار جهانی را به رقمی بالای یک میلیارد دلار برساند. این استودیو در سال ۲۰۱۹ فروشی ۳.۷۶ میلیارد دلاری در داخل آمریکا و ۷.۳۵ میلیارد دلاری در سطح بین المللی داشته است و در مجموع در سراسر جهان ۱۱.۱۲ میلیارد دلار فروخته است. «انتقام جویان: پایان بازی»، «شیر شاه» و «یخ‌زده ۲» دیگر فیلم‌های میلیاردی دیزنی در سال ۲۰۱۹ بوده‌اند.

«مولان»، «بیوه سیاه» و «ابدی‌ها» فیلم‌های این کمپانی برای سال ۲۰۲۰ هستند.

کد خبر 4827227

منبع: مهر

کلیدواژه: جنگ ستارگان کمپانی دیزنی باکس آفیس قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی جایزه سینمایی سازمان صداوسیما موسیقی کلاسیک کارگردان سینما تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۳۹۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است

براساس مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، نرخ ارز که در روزهای اخیر و پس نوسانات هیجانی، یک روند کاهشی را در پیش گرفته بود با اندکی نوسان نسبت به روز گذشته، معامله شد. همچنین بررسی ها از بازار نشانگر این است که تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است تا خرید آن.

به گزارش ایسنا، نرخ ارز در بازار غیر رسمی در معاملات امروز(چهارشنبه) در قیاس با میانگین روز گذشته با مقداری نوسان افزایشی آغاز شد و طبق مشاهدات میدانی از بازار غیر رسمی، تا لحظه تنظیم گزارش دلار با نرخ ۶۲ هزار تومان فروخته و با نرخ ۶۱ هزار تومان خریداری شد. همچنین یورو نیز در بازار غیر رسمی با قیمت ۶۷ هزار تومان به فروش رسید و با نرخ ۶۶ هزار خریداری شد.   

نرخ ارز در بازار غیر رسمی در لحظه مشاهدات میدانی از بازار در حالی است که صبح امروز دلار تا مبلغ ۶۳ هزار تومان پیش رفت و در نهایت با کاهش ۱۰۰۰ تومانی با نرخ ۶۲ هزار تومان معامله شد.

همچنین امروز نیز اسکناس دلار در تالار معاملات مرکز مبادله ارز و طلای ایران با قیمت ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان، یورو با مبلغ ۴۷ هزار و ۳۴۶ تومان و درهم نیز با قیمت ۱۲ هزار و ۶۶ تومان معامله و به فروش رسید. علاوه بر این در این مرکز، ‌ دلار حواله‌ای با مبلغ ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان، حواله یورو با مبلغ ۴۴ هزار و ۲۰۷ تومان و همچنین حواله درهم با مبلغ ۱۱ هزار و ۲۶۶ تومان معامل و خریداری شد.

صرافان: احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است

بر اساس مشاهدات بازار چهارراه استانبول امروز بیشتر فعالان و دلالان ارزی در بازار تمایل به فروش ارز داشتند تا خرید آن، البته برخی از صرافی‌ها در این میان معتقد بودند که تزریق درهم امارات در بازار موجب شده اکثر بازارهای غیر رسمی این روزها فروشنده شوند؛ چراکه احتمال ریزش قیمت‌ها در این ایام بیشتر از افزایش لحظه‌ای آن است.

همچنین گفتنی است؛ اخیرا اجلاسی به مناسبت پنجاهمین سال تاسیس بانک مرکزی عربستان در ریاض برگزار شده که مقامات اقتصادی ایران نیز در آن حضور یافتند. در این راستا روز گذشته محسن کریمی - معاون بین‌الملل بانک مرکزی - که در این سفر حضور دارد، اعلام کرد: در حاشیه اجلاس بانک توسعه اسلامی، زمینه‌ای فراهم شد تا با مقامات و بانک‌های مرکزی کشورهای مختلف گفت‌وگو شود. در نتیجه این مذاکرات، اتفاقات خوبی در خصوص گشایش منابع مسدود شده صورت پذیرفته است که درآینده خبرهای خوبی ارائه می‌شود.

یادآور می شود؛ پس از تعطیلات نوروزی امسال با توجه به وقوع تحولات سیاسی بازار ارز ملتهب و نوسانی شد و در مقطعی تا کانال ۷۰ هزار تومان هم پیش رفت، اما با اقدامات  انجام شده و همچنین فروکش کردن التهابات و نبود متقاضی برای خرید در بازار غیر رسمی، نرخ دلار کاهش ۱۰ هزار تومانی تجربه کرد و روند کاهشی در پیش گرفت.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • تخفیف نفت ایران چقدر است؟
  • ساندرا پیچای به باشگاه میلیاردی‌ها می‌پیوندد
  • حزباوی دوباره برای قهرمانی برگشت! (عکس)
  • چرا روند کاهشی دلار متوقف شد؟
  • قیمت نفت چند دلار شد؟
  • شروع مذاکرات بایرن مونیخ و لروی سانه؛ پیش ما بمان!
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • سرعت 99 در فوتبال واقعی؛ از ام باپه و وینیسیوس تا سانه و واکر / فیلم
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۱۰