Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دفتر موسیقی وزارت ارشاد ، در پی انتخاب کیهان کلهر به عنوان هنرمند برگزیده سال ۲۰۲۰ در گلوبال فست، محمد اله یاری فومنی مدیرکل دفتر موسیقی در پیامی تلاش های استاد کیهان کلهر برای اعتلای هنر ایران زمین را ستود. 

در متن پیام محمداله یاری مدیرکل دفتر موسیقی چنین آمده است:

«ضمن ابراز خرسندی از کسب توفیقی دیگر برای جنابعالی به عنوان هنرمند سال ۲۰۲۰ در گلوبال فست، صمیمانه این موفقیت را پاس داشته و تقدیر خویش را به شما موسیقیدان شهیر، برجسته و معاصر ایرانی تقدیم می دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کسب این موفقیت در این برهه از زمان که در غم از دست دادن سپهبد پهلوان مان و جمعی از نخبگان و هموطنان عزیزمان، متاثریم، از غم مان می کاهد و بار دیگر بر وحدت بخشی عنصر فرهنگ و هنر در ایران اسلامی صحه می گذارد. تداوم سلامتی و سربلندی شما را  آرزومندم.»

کد خبر 4827268 علیرضا سعیدی

منبع: مهر

کلیدواژه: کیهان کلهر دفتر موسیقی وزارت ارشاد پیام تبریک قاسم سلیمانی تئاتر ایران جشنواره فیلم عمار موسیقی ایرانی سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر کنسرت موسیقی سریال ایرانی سینمای مستند فیلم سینمایی جایزه سینمایی سازمان صداوسیما موسیقی کلاسیک کارگردان سینما تئاتر شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است

محمد بن سلیم، رئیس اماراتی فدراسیون جهانی اتومبیلرانی ( FIA) گفت که می داند چه کسی پشت اتهامات علیه او است اما نمی‌تواند نامش را نام ببرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از خبرگزاری فرانسه؛ محمد بن‌سلیم که متهم به دخالت در مسابقات فرمول یک است، گفت: من تحت تاثیر حمایت اعضای FIA هستم. مردم باید بفهمند آنها کسانی هستند که من را برای این پست انتخاب کردند، نه رسانه‌ها یا تیم‌های فرمول یک. من به آنها احترام می‌گذارم اما من انتخاب نشدم که نگران نظر برخی‌ها درباره خودم باشم.

قرارداد گران‌قیمت فراری با اسپانسر آمریکایی

رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی خاطرنشان کرد: من ترجیح می‌دادم که اتهامات من فقط اتهام باقی بماند، اما در دادگاه افکار عمومی محکوم شدم. من چیزی برای پنهان کردن ندارم. شهامت نداشتند مستقیم به سمت من بیایند. من می‌توانم مستقیم در چشمان شما نگاه کنم و بگویم که من قوانین را زیر پا نمی‌گذارم. می‌دانم پشت همه اتهامات علیه من چه کسی است اما نمی‌توانم بگویم.

محمد بن‌سلیم درباره حواشی اخیر رئیس ردبول، تیم قهرمان فرمول یک گفت: رسوایی در ردبول؟ من برای همه طرف‌ها در این موضوع احساس مسئولیت می‌کنم اما ما در این موضوع دخالتی نداریم و نمی‌توانیم هیزمی بر آتش بیفزاییم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج پارسال در کشور
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر ابراهیم رئیسی موفقیت‌آمیز بود/مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • پاکستان: سفر آیت‌الله رئیسی موفقیت‌آمیز بود/ مخالفت‌های خارجی اهمیتی ندارد
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • ایران دفعه بعد، ۳ هزار موشک و پهپاد به اسرائیل می‌زند، یا ۳۰ هزار؟! | اسرائیل تنها در صورتی از سلاح اتمی استفاده می‌کند که ....
  • مصادیق نصرت الهی در جامعه ایران/تقدیر از فراجا بابت طرح نور
  • رئیس FIA: می‌دانم چه کسی پشت اتهامات علیه من است
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • کیهان: مذاکره با آمریکا به نفع آمریکا است نه ایران