Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@12:02:36 GMT

رونق خرید و فروش برق در بورس انرژی

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۰۳۸۹

رونق خرید و فروش برق در بورس انرژی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از بورس انرژی ایران، این بورس در هفته آخر دی ماه ۱۳۹۸ شاهد عرضه پر حجم انواع فرآورده و حامل های انرژی در رینگ های داخلی و صادراتی خود بود.

تجار و معامله گران این بازار در هفته کاری منتهی به پایان روز چهارشنبه ۲۵ دی ماه جاری ۲۲۸ هزار و ۶۴۴ تن انواع فرآورده‌های نفتی و هیدروکربوری را معامله کردند که ارزشی بالغ بر ۱۵ هزار و ۸۳۵ میلیارد ریال را برای این معاملات در بازار متشکل و تحت نظارت بورس انرژی ایران رقم زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این حجم از معاملات بالغ بر ۱۹۰ هزار و ۷۳۵ تن انواع فراورده های نفتی شامل بنزین، گازوئیل، نفت سفید و سایر فرآورده های هیدروکربوری در رینگ صادراتی بورس انرژی ایران به مقاصد دریایی و خشکی خارجی معامله شده است که ارزشی بالغ بر ۱۴ هزار و ۱۱۱ میلیارد ریال را برای این بازار بر جای گذاشت.

در رینگ فروش داخلی محصولات هیدروکربوری بورس انرژی ایران نیز در هفته ای که گذشت برابر با ۳۷ هزار و ۹۰۹ تن انواع حامل‌های انرژی به ارزش یک هزار و ۷۲۴ میلیارد ریال خرید و فروش شده است.

گفتنی است در هفته سوم دی ماه امسال نیز بورس انرژی ایران در رویدادی کم نظیر با بر جا گذاشتن حجم معاملاتی بالغ بر ۲۷۷ هزار و ۴۱۸ تن انواع فرآورده نفتی به ارزش ۱۷ هزار و ۳۸۷ میلیارد ریال به تعطیلات آخر هفته رفته بود.

به این ترتیب با پایان معاملات رسمی بورس انرژی ایران در هفته جاری ، ارزش کل معاملات بورس انرژی ایران در رینگ صادراتی این بازار برای بازه زمانی ۱۰ ماهه امسال ، رقمی در حدود دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون دلار است.

223231 کد خبر 1342831

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: برق نیروگاه برق جیره بندی برق بورس کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۳۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جم رکورد فروش را شکست

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در این مطلب قصد داریم تا گزارش فروش ماهانه گروه پلیمری که شامل ۱۴ نماد می‌باشد را مورد بررسی قرار دهیم. نکته حائز اهمیت این گروه این بود که سرانجام ترمز رشد فروش غنوش در فروردین ماه کشیده شد. ادامه این خبر را لطفا در لینک زیر بخوانید : https://nabzebourse.com/000Izx

دیگر خبرها

  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • معامله ارز، بی‌رونق‌تر از دیروز
  • فروش برق با نرخ‌های جذاب در بورس انرژی
  • ۴۰۰ سال پیش شغل اصلی مردم دربند خرید و فروش برده بود!
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • جم رکورد فروش را شکست
  • گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قطع خرید 4 میلیارد دلار نفت ایران ازسوی آمریکا
  • هجوم برای خرید طلا/ چقدر طلا فروش رفت؟
  • کمالوندی: گروسی هفته آینده به ایران سفر می‌کند