Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه پایگاه اطلاع رسانی پلیس تهران، سردار محمدرضا مهماندار اظهارداشت: این هفته محدودیت‌های ترافیکی بیشتری نسبت به جمعه‌های معمول در اطراف مصلی تهران پیش‌بینی شده تا نمازگزاران بتوانند راحت‌تر و به آسانی به محل نماز جمعه دسترسی داشته باشند.

وی گفت: محدودیت‌های ترافیکی در ضلع جنوبی خیابان شهید بهشتی از تقاطع سهرودی به سمت غرب اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهماندار افزود: در قسمت شرقی مصلی تهران؛ خیابان شهید قنبرزاده که این خیابان از بزرگراه رسالت به خیابان شهید بهشتی مرتبط است، محدودیت‌هایی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی در قسمت غربی مصلی؛ خیابان پاکستان اظهارداشت: در قسمت شمالی بزرگراه سردار شهید سلیمانی (رسالت سابق) هم محدودیت ترافیکی را بر حسب نیاز اعمال خواهیم کرد.

وی گفت: در صورت لزوم در بزرگراه شهید سلیمانی، از سمت غرب، از ابتدای کردستان و از سمت شرق  از پل سیدخندان محدودیت‌های ترافیکی اعمال خواهد شد.

رئیس پلیس راهور پایتخت افزود: پارکینگ حکمت صدرا واقع در ضلع شمالی مصلی برای پارک خودروهای شخصی در نظر گرفته شده است.

مهماندار با اشاره به اینکه پارکینگ گل‌گشت برای اتوبوس‌های شرکت واحد در نظر گرفته شده، اظهارداشت: در قسمت شمال غربی هم پارکینگ بنیاد مستضعفان و در ضلع غربی پارکینگ بیهقی پیش‌بینی شده است.

به گفته وی، در ضلع جنوبی مصلی هم پارکینگ لوجستیک قابل استفاده خواهد بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت افزود: برای پارک موتورسیکلت‌ها هم خیابان هویزه و خرمشهر در نظر گرفته شده است که در آن محدوده هم محدودیت ترافیکی اعمال خواهد شد.

وی همچنین به نمازگزاران توصیه کرد: با توجه به دسترسی‌های مناسب شرکت اتوبوسرانی و متروی برای مصلی تهران، برای کاهش ترافیک از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

مهماندار بیان کرد: تمامی محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۶ صبح اعمال خواهد شد و اجازه تردد خودروها داده نخواهد شد.

وی با اشاره به اجرای ممنوعیت توقف در معابر اطراف مصلی تهران از ساعت ۲۴ امشب تاکید کرد: شهروندان به هیچ عنوان خودورهای خود را در اطراف مصلی تهران و خیابان‌هایی این محدوده همانند خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید قنبرزاده، خیابان پاکستان و حاشیه بزرگراه شهید سلیمانی پارک نکنند.

رئیس پلیس راهور پایتخت گفت: از ساعت ۲۴ به بعد امشب ماموران پلیس راهور در صورت پارک خودرو نسبت به انتقال این گونه خودروها به محل مطمئن و پارکینگ اقدام خواهند کرد.

برچسب‌ها تهران نماز جمعه پلیس پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تهران نماز جمعه پلیس پلیس راهور تهران بزرگ تهران نماز جمعه پلیس پلیس راهور تهران بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۴۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز

فرمانده پلیس راه کندوان از اعمال یک‌طرفه شدن محور کندوان از ساعت ۱۸ امروز خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، محمد احمدی عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت تردد در محور کندوان اظهار کرد: هم‌اکنون آمد و شد در این محور سنگین است و براساس اعمال محدودیت‌های ترافیکی از ساعت ۱۸ یک‌طرفه شد.

وی با بیان اینکه یک‌طرفه شدن از بالای طویر به سمت تهران و کرج است، افزود: با انسداد مسیر جنوب به شمال اعمال محدودیت یک‌طرفه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده پلیس راه کندوان با تاکید بر اینکه طی روزهای گذشته شاهد حجم بالای تردد در جاده‌های شمال بودیم که بار برگشت به روز یک‌شنبه هم رسید، خاطرنشان کرد: اعمال محدودیت یک‌طرفه تا تخلیه بار ترافیکی ادامه دارد.

کد خبر 750897

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی راهپیمایی حمایت از طرح «نور» در اهواز
  • اعمال یک‌طرفه شدن کندوان از ساعت ۱۸ امروز
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکیِ اجتماع طرح عفاف و حجاب
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده های گیلان
  • محدودیت‌های ترافیکی در میدان صادقیه تهران
  • ادامه محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • برگزاری میز خدمت در مصلی نماز جمعه شهرکرد
  • فیلم/تظاهرات دانشجویان فرانسوی در حمایت از مردم غزه با وجود اعمال محدودیت پلیس
  • تداوم محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران