Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@20:19:53 GMT

بازگشایی راه‌های روستایی فریمان

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۰۴۲۱

بازگشایی راه‌های روستایی فریمان

فرماندار فریمان گفت: راه‌های تمام ۱۵۴ روستای این شهرستان که براثر برف و کولات کم سابقه ابتدای هفته جاری مسدود شده بود با تلاش نیروهای راهداری روز پنجشنبه بازگشایی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، عباسعلی صفایی در این خصوص افزود: ریزش برف روزهای جمعه و شنبه گذشته راه‌های روستایی این شهرستان را مسدود کرده بود که ابتدا روز یکشنبه ۳۴ راه پرتردد روستاهای پرجمعیت منطقه بازگشایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: از روز یکشنبه تا امروز نیز به تدریج راه‌های روستاهای کم جمعیت‌تر به ترتیب بازگشایی شد و ظهر امروز نیز راه چهار روستای باقیمانده با تلاش عوامل ذیربط باز شد.

وی با اشاره به بارش ۷۸ سانتیمتری برف طی روز شنبه ۲۱ دی ماه گفت: این مفدار برف طی ۳۰ سال گذشته کم نظیر بوده اما خسارت یا آسیب خاصی در شهرستان ایجاد نکرده است با این حال اداره جهاد کشاورزی شهرستان در حال بررسی خسارات احتمالی به برخی واحدهای گلخانه‌ای است.

فرماندار فریمان میزان بارش باران در روز شنبه، ۲۱ دی ماه را نیز ۵۰ میلیمتر عنوان کرد و افزود: میزان ریزش باران طی سال زراعی جاری در این شهرستان ۱۲۸ میلیمتر بوده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارش باران جهاد کشاورزی فرماندار مشهد برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۴۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز چهارمحال و بختیاری؛ فرماندار بروجن گفت: رفع مشکلات و تسریع در روند توسعه روستای امام‌قیس بخش گندمان این شهرستان در اولویت کاری مسئولان دستگاه‌های اجرایی قرار گیرد.
فتاح کرمی افزود: ساماندهی گلزار شهدا، تسریع در اجرای رفع تداخلات زمین‌های مستثنیات و ملی، تکمیل طرح حفر چاه آب آشامیدنی، اجرای طرح هادی روستایی و آسفالت معابر با اولویت دنبال و اجرایی شود.
وی افزود: تجهیز سالن ورزشی، اصلاح شبکه‌های برق روستایی، بهسازی جاده و کمربندی روستا، توسعه گردشگری، پیگیری و ایجاد بوم‌گردی در چشمه علی روستای امام‌قیس از مهمترین نیاز‌های توسعه‌ای این روستا است.
روستای امام قیس از توابع شهرستان بروجن و در فاصله ۶۰ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

دیگر خبرها

  • سه عضو خانواده روستایی در سبزوار از زیر آوار بیرون کشیده شدند
  • بهسازی و آسفالت ۹۴ کیلومتر راه روستایی در استان کرمانشاه
  • تعیین معین برای ۱۷ استان سیل زده | بازگشایی ایمن راه‌ های روستایی و عشایری 
  • بارش تگرگ به باغات و مزارع شهرستان پاوه خسارت وارد کرد
  • ۲۰ هزار تن گندم استان فارس از آسیب باران و سیل در امان ماند
  • ۶۰ میلیارد ریال برای ذخیره‌سازی آب شرب خواف تخصیص یافت
  • تسریع در رفع مشکلات روستای امام‌قیس شهرستان بروجن
  • محور انارک به زواره پس از ۲۴ ساعت بازگشایی شد
  • بازگشایی راه ارتباطی ۲ روستای سیل‌زده شهرستان داورزن
  • اختتامیه مسابقات هفت سنگ بانوان شهرستان بافق