Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:56:16 GMT

نمایشگاه خوشنویسی «به یاد پدر» گشایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۵۴۰۵۸۰

نمایشگاه خوشنویسی «به یاد پدر» گشایش یافت

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شیروان گفت: نمایشگاه خوشنویسی « به یاد پدر» از مجموعه آثار خوشنویسی زنده یاد «غلامرضا قویدل نامانلو» در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر این شهرستان گشایش یافت .

ابراهیم عباس پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شیروان اظهارداشت: نمایشگاه خوشنویسی «به یاد پدر» از مجموعه آثار خوشنویسی زنده یاد غلامرضا قویدل نامانلو توسط بابک قویدل از هنرمندان عکاس این شهرستان باحضور حمید نجف زاده (رییس دانشکده سما )، ذکریا شیرمحمدزاده (رییس اداره تعاون روستایی)، محمد مهرابی بردر(مدیر مجتمع و سرپرست اداره فرهنگی اجتماعی شهرداری شیروان) و جمعی از علاقه مندان به هنرهای نمایشی، تجسمی و خوشنویسی در مجتمع فرهنگی و هنری غدیر شیروان گشایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شیروان هدف از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی " به یاد پدر "  را زنده نگه داشتن یاد و خاطره این هنرمند و ترویج هنرخوشنویسی در جامعه دانست.

 

ابراهیم عباسپور افزود: این نمایشگاه با ۲۲ اثر و خط های سیاه مشق، نستعلیق و  شکسته به مدت یک هفته، عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۱ جهت بازدید عموم علاقمندان در مجتمع فرهنگی هنری غدیر این شهرستان دایر است.

 

شیروان به عنوان دومین شهر پرجمعیت خراسان شمالی در 60 کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

 

 

پایان پیام/641

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد طرح ملی فهما مسجد فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد سقوط هواپیمای اوکراینی رویداد ملی فهما مسجد شیروان خوشنویسی نمایشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی با اشاره به ورود سامانه بارشی به استان از صدور هشدار زرد هواشناسی خبر داد.

مهری هاشمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان شمالی، اظهار کرد: پیرو ورود سامانه بارشی جدید به خراسان شمالی، هشدار زرد هواشناسی برای روز سه‌شنبه صادر می‌شود.

وی وزش باد لحظه‌ای شدید را از مخاطرات این سامانه دانست و افزود: این پدیده در بیشتر نقاط استان به همراه بارش باران و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

سرپرست اداره پیش‌بینی هواشناسی خراسان شمالی از احتمال وقوع تگرگ در استان خبر داد و خاطرنشان کرد: احتمال آب‌گرفتگی معابر و سیلابی شدن مسیل‌ها دور از ذهن نیست.

هاشمی گفت: از بعدازظهر چهارشنبه موج جدید بارشی به استان وارد می‌شود و تا پنج‌شنبه شب به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

کد خبر 751069

دیگر خبرها

  • خوشنویسی ایران نیاز به حمایت دارد/ تاثیر بخش خصوصی در چرخه اقتصاد
  • سه‌شنبه بارانی در خراسان شمالی
  • گشایش نمایشگاه نقاشی در نگارخانه حوزه هنری
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی
  • تصاویر جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانی + جزئیات
  • جشن تکلیف ۲ هزار دختر افغانستانی
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • نیاز ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای طرح‌های آبرسانی شیروان
  • برپایی نمایشگاه خوشنویسی جمعی از هنرمندان افغانستانی و ایرانی در قم