Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال استقلال که خود را برای دیدار مقابل الکویت کویت آماده می‌کند، از ساعت ۱۲ امروز در سالن وزنه مجموعه ورزشی انقلاب برنامه‌های آماده‌سازی خود را پیگیری کرد. لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی که شب گذشته وارد تهران شده، در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و پیش از آغاز تمرین بدنسازی، به بازیکنان معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در حاشیه تمرین امروز چندین بار با فرهاد مجیدی به گفتگو پرداخت.

در ابتدای تمرین، بازیکنان در محوطه چمن بدن‌های خود را گرم کرده و سپس زیر نظر ربّانی مربی بدنساز کار با وزنه انجام دادند.

* دروازه‌بانان تیم استقلال زیرنظر غلامپور در زمین چمن کار با توپ انجام دادند.

* در حاشیه تمرین امروز، سرمربی تیم استقلال پیگیر زمان بازگشت ملی‌پوشان امید به تهران بود و قرار است مهدی قائدی و شاهین طاهرخانی فردا به تهران برگردند. به احتمال فراوان این دو نفر روز شنبه به تمرینات تیم استقلال اضافه خواهند شد.

* تمرین امروز آبی‌پوشان که محور اصلی آن به کار با وزنه اختصاص داشت، حدود ۷۰ دقیقه طول کشید.

تیم فوتبال استقلال روز اول بهمن‌ماه در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف الکویت می‌رود که در این مسابقه سیاوش یزدانی به دلیل مصدومیت غایب خواهد بود.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: استقلال مربی صربستانی کویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس

جلسه تمرینی بازیکنان استقلال دیروز (جمعه) با حضور هواداران به میزبانی کمپ مرحوم حجازی برگزار شد.

هواداران آقا و خانم از ساعت ۱۲ وارد کمپ شدند و پیش از ورود بازیکنان به تشویق اعضای تیم پرداختند.

امیرحسین صادقی، حمید بابازاده، رضا رجبی، بهتاش فریبا، کامیار کاردان و عباس سرخاب دو پیشکسوت آبی پوشان بودند که در جلسه تمرینی امروز حضور داشتند. مهدی هاشمی‌نسب، مربی استقلال در این تمرین غایب بود.

اما در میان قاب‌های جذاب این تمرین، یکی از جذاب‌ترین سوژه ها، تصویر بوسه همسر رافال سیلوا بر دستان وی است که در ادامه میبینید.

tags # استقلال سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • حاشیه‌های دیدار استقلال - ذوب‌آهن؛ فریاد‌های نکونام در آزادی
  • استان مرکزی میزبان وزنه برداران جانباز و توان یاب؛ اسامی اردونشینان
  • آبی‌های خوزستان آماده بازی بزرگ (عکس)
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار زن + عکس
  • تمرین پرسپولیس با حضور هوادار بانو
  • (عکس) مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • عکس| مهمان ویژه نکونام در کمپ حجازی چه کسی بود؟
  • نکونام در کمپ حجازی مهمانان ویژه‌ای داشت
  • بچه تپل و بامزه آبی در تمرین شاگردان نکونام؛ از کرج تا تهران به عشق استقلال!
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس