Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسن علیزاده روز پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزد: این پایگاه‌ها آماده جمع‌آوری انواع  کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوعدوست هستند.

وی ادامه داد: پایگاه‌های سیار فردا ( جمعه ) در محل‌های نمازجمعه استان مستفر می‌شوند و کار جمع‌آوری کمک‌ها را انجام می‌دهند.

این مسوول اظهار داشت:  کد دستوری ( #۵*۰۳۵*۸۸۷۷ و همچنین شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۱۱۹۳۱ نزد بانک ملی برای پرداخت کمک‌های نقدی در نظر گرفته‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده بیان داشت: سامانه چهاررقمی (شماره تلفن) ۱۸۱۱ نیز برای پاسخگویی به پرسش مردم پیش‌بینی شده است .

همچنین مسوول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد امروز به ایرنا گفت: تاکنون ۲ دستگاه تریلی حامل کمک‌های مردم نوعدوست و بسیجیان این استان به مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان ارسال شد.

سرهنگ مجید صادقی  افزود: این کمک‌ها شامل یک هزار تخته پتو، ۲۰۰ عدد روفرشی، ۵۰۰ بالش و مقدار قابل توجهی آب‌معدنی ، حبوبات ، موادغذایی و خشکبار است.

وی ادامه داد: برای کمک به مردم سیل‌زده و تامین نیازهای مختلف آنها اعضای موکب انصارالمهدی (عج) استان عازم سیستان و بلوچستان شدند.

مسوول بسیج سازندگی یزد، مهمترین نیاز مناطق یادشده را پتو، مواد عذایی کنسرو شده ، آب معدنی و مصالح ساختمانی ذکر کرد و  اظهار داشت: تهیه و ارسال  ۲۵۰ دستگاه چادر امدادی  از دیگر اقدام‌های انجام شده است.

بارندگی روزهای ۲۰ تا ۲۲ دی‌ماه جاری در سیستان و بلوچستان سبب جاری شدن سیلاب، طغیان رودخانه‌ها و وارد آمدن خسارت زیادی به واحدهای مسکونی، زیرساخت‌ها و اراضی کشاورزی شهرستان‌های جنوبی استان بویژه چابهار، کنارک و نیکشهر شده است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان یزد کمیته امداد امام خمینی (ره) سیل پروندهٔ خبری کمک های مردمی برای سیل زدگان سیستان و بلوچستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان یزد کمیته امداد امام خمینی ره سیل سیستان و بلوچستان یزد کمیته امداد امام خمینی ره سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۵۴۰۷۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان و بلوچستان، نماینده سازمان سنجش در سیستان و بلوچستان، گفت: از این تعداد شرکت کننده در نوبت اول کنکور سراسری ۱۴۰۳، ۶۲ درصد خانم و ۳۸ درصد مرد هستند.
رضایی با بیان اینکه این آزمون فردا برای برخی از گروه‌های آزمایشی نیز در استان برگزار می‌شود، افزود: ۵۴ درصد شرکت کنندگان در حوزه علوم انسانی، ۳۲ درصد علوم ریاضی، ۵ درصد گروه هنر، ۵ درصد گروه زبان‌های خارجه و ۴ درصد گروه علوم ریاضی هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حضور چشمگیر نیروهای هلال احمر در کاهش آلام سیل زدگان / امدادرسانی به بیش از ۵۷ هزار نفر
  • احداث سیل بند و بندسار برای جمع‌آوری روان‌آب
  • غرفه سیستان و بلوچستان در نمایشگاه «اکسپو» با سه محور برگزار می‌شود
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایداری های محلی در ارتفاعات سیستان و بلوچستان
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • توزیع سومین محموله کمک رسانی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه بین سیل زدگان جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز طرح اضطراری برای برقراری آب در ۲۸ روستای سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • آغاز برداشت گندم در جنوب سیستان و بلوچستان
  • آغاز رقابت نوبت اول کنکور سراسری در سیستان و بلوچستان